Májové kvítí / May Flowers

Nejlepší jsou stejně věci, které vznikají spontánně. Třeba tohle malé nové zátiší u nás v obýváku. Za chvilku bylo hotovo a vyfoceno, a přitom bych další post na blog plánovala snad měsíc!

A to vše kvůli "něžné májové květině" do vázy. Nejradši bych měla květiny a rostliny všude, mám teď takové období, kdy zaplňuji zelení naše bydlení i dvoreček. Venku všechno nádherně voní a kvete, ale můj drahý mě vždycky citově vydírá, že mám vše nechat včeličkám, a tak si obvykle z procházky nedonesu nic. Na dvorečku toho zatím taky moc nemáme, a na malém městě bývá nabídka mým specifickým požadavkům v květinářství taky často nevyhovující. A proto jsem u babičky natrhala kvetoucí pažitku s tím, že do vázy se vždy pokusím ukořistit něco opravdu neobvyklého. Hrdě to hlásím doma, jakou mám krásnou kytičku a nejdříve ji postavím do kuchyně na linku. A co myslíte, skončí ve smažených vajíčkách! Že prý si můj drahý myslel, že to je snad normálně k jídlu!!! :-D A to máme nekvetoucí pažitku hned za oknem, ach jo...

Na fotkách ještě s novou vonnou svíčkou Kašmír od Meadows, kterou jsem si přála od začátku uvedení této značky na trh a vždy se mi vyprodala. Naštěstí už mi zase všechno voní, tak ji už i můžu poprvé zapálit ;-). Jinak vše při starém. Stálice v komodě zůstávají v podobě oblíbených knih a nadčasové vázy a mísy Kubus By Lassen, které možná brzy přijdou pro změnu na jídelní stůl.

Pohodové úterý a prozradím vám ještě, že na vás brzy čeká jedno překvapení v podobě giveaway, na kterou se těším moc!

Zdraví Šárka


Plakát White Love z MMB kolekce TADY



16 komentářů

  1. A ona kvetoucí pažitka není k jídlu? =D Úplně tu scénu vidím ;), díky za příjemné krátké čtení.. A včeličkám nemusí všechno přece zůstávat..občas je potřeba být trochu sobeček ;)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tahle teda neeeee!!! :-D Ze ano? Vsak kdyz jdu na prochazku sama, obcas neco dovalim ;-). Maj plny lasky a diky za navstevu

      Vymazat
  2. Šárko, musim se smát, protože si mě předběhla :-D pri pohledu na naši kvetoucí pažitku mě napadlo to samé :-D jinak krasné decó! Tesim se na GA! Papá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kato jen do toho, bude to od Tebe pecka a tesim se na novy pohled na snitlik! :-D Dekuji i za navstevu ma mila :-*

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. To teda a nekdy bych rekla, ze z planety co je jeste dal :-D

      Vymazat
  4. Milá Šárko, kouzelné zátiší. A knížky bych brala úplně všechny. Jak jste spokojená se svíčkou? Ráda si přečtu Váš názor....barevně ladí dokonale :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vkadko moc dekuji i za milou navstevu! Ano, svicka je barevne naprosto dokonala, i kdyz se tapalenim mozna jeste chvili pockam. Ted s tehotenstvim mam opet zesilene cichove smysly, a i pres to, ze patri mezi Vase jemnejsi vune, nyni ji vnimam silneji. Podle toho co mam zatim ovonene bych to ted nejvic videla na osvezujici cerny rybiz, tak uvidime ;-). Mejte se krasne a urcite o ni jeste napisu.

      Vymazat
  5. Krasne! A jak znám mého muze, taky by mi ji snědl :-)) Sari, a vazicka je ASA vid? Zitra mi ma prijit, tak jsem zvedava :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vsichni stejni! :-D Jj je ASA, mam ji uz straaasne dlouho, a kvetinace, bily porcelan do kuchyne, meno korenky... Miluju ji, jejich basic kousky jsou neuveritelne nadcasove. Hrzky vecer Teri

      Vymazat
    2. Tak už je doma a je skvělá! Já miluji ten jejich mramor, mohla bych ho tady mít všude :) Těším se na GA a na novinky, které chystáš!! :) hezký den :-*

      Vymazat
    3. Jj, tacky jsou uzasne a na vazicku se zajdu mrknout! Pusu

      Vymazat
  6. Šárko, pažitka mi právě kvete, kdyby si jela náhodou kolem :o)
    Přeji krásné a voňavé dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko, tak o tom tak premyslim, ze jsem jela naposledy tak maximalne do hk na nakup 😩 😆

      Vymazat
  7. Šárka pažitka vyzerá naozaj krásne a guľatá biela vázička jej veľmi pristane. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko dekuju, myslim ze mame rady podobne ;-). Krasny vikend!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.