Fashion novinky / Fashion News

Místo toho, abych myslela na druhou výbavičku, nemůžu v noci spát a mám velkou potřebu tvořit. Jak jsem už nakousla minule, léta si přeji vrátit se tak k tomu, co mě hlavně na střední škole bavilo ze všeho nejvíce - k figurální kresbě a módním skicám. Móda a ženskost mě totiž zajímala vždycky. Tváře a figury imaginárních modelek se stylizací, která je mi blízká jsem si tenkrát kreslila především pro radost, protože nad oděvní tvorbou nakonec zvítězila propagační grafika.

Myslela jsem si, že se budu muset znovu "vykreslit" než opět začnu, a bude třeba podniknout spoustu dalších kroků, ale zjistila jsem, že to tak není. Jen si stačí jednoduše začít věřit, poslechnout svou intuici a dát se do toho! A tak jsem po několika letech nakreslila dvě skicy a přišla na to, že kreslení se (doufám :-)) nezapomíná, a svůj styl už dávno mám. Do jedné jsem se zamilovala natolik, že jsem se vám ji po dlouhé a pokusů plné digitalizaci a schválení od mých rodinných kritiků rozhodla představit jako první v Black & White variantě.

Postupně tak doufám na mém e-shopu najdete nové fashion kresby, ke kterým ještě nejdříve přibyly také dva Chanel plakáty, o ně jste si dlouho psali. I pro mě je tato značka společně s její hlavní představitelkou největší inspirací, proto jsem plakáty pojmula podle sebe. Jeden je s mým nejoblíbenějším citátem od Coco, a druhý typograficky propojuje logo a módu.

Protože plakáty budou nově vytištěny pouze v rozměru 30 x 40 a 50 x 70 cm a naskladněny až začátkem června v omezeném množštví, objednávat je už můžete na e-shopu právě teď jako pre-order ZDE, a navíc do konce května s poštovným zdarma po zadání kódu FREEFASHION ;-).

Doufám, že se vám moje novinky budou líbit a přinesou vám radost stejně jako mně. A pokud také toužíte se do něčeho nového pustit, poslechněte svoje srdce a na nic nečekejte, půjde to určitě samo!

S láskou
Šárka





12 komentářů

  1. Moc povedená skica tváře v kombinaci s bílým pozadím..vypadá to prostě skvěle, ta čistá bílá polovina plakátu poutá pozornost a zajímavost, určitě kresli a črtej dál =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michaeli velké díky za podporu, moc mě těší, že se líbí a stálo za to sebrat odvahu :-*
      Mnoho pozdravů

      Vymazat
  2. Takováto tvůrčí pnutí se jednoduše musí poslouchat, ať je člověk v jakékoli životní situaci ;-). Moc hezké, Šárko, držím pěsti!
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru zřejmě ano, jinak by to nedělalo dobrotu :-D. Moc díky též za podporu, mám radost, že se míbí :-)

      Vymazat
  3. Sarko gratuluju tak to bude veselo :)...povedlo se ti to jses sikovna. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti no nevim na jak dlouho, ale dekuju :-D

      Vymazat
  4. Takovou tvůrčí schopnost bych chtěla Šárko mít....bohužel:(
    Skicy vypadají úžasně....tleskám:)))Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi mic dekuji. Je fakt, ze musi byt trochu dano ze shora, ale jinak jde kresleni opravdu taky natrenovat, takze klidne najaky kurz nebo domaci trenink pro radost vrele doporucuji ;-)

      Vymazat
  5. Skica je skvelá, zaujímavá je aj verzia s čiernym pozadím, držím palce v ďalšom tvorení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji Lucie, snad si zase najdu cas :-*

      Vymazat
  6. Si neskutočne šikovná Šárka. Krásne plagáty. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee Andrejko no se cervenam, jak na co :-D. A moc dekuju!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.