Užívám si čistý styl

Kdy jindy než na 1. apríla je ten správný čas oznámit vám moje letošní největší tajemství a podělit se s vámi o nový článek o MMB, jenž vznikl ve spolupráci s časopisem Nové proměny bydlení, a jehož originální verzi v novém čísle a na jejich webu TADY právě najdete? Doufám, že tak potěším čtenáře Nových proměn, kteří mě ještě neznají inspirací z našeho bydlení, a i moje čtenáře, pro které jsou fotky i můj příběh důvěrně známý, proto vydržte až do konce! :-)

Velké díky opět za příjemnou spolupráci Petru Šlejmarovi a NPB, a vám všem krásný začátek dubna. 
Pusu Šárka


Můj blog je součástí vysněné práce, kde se grafický design přirozeně
propojuje s bydlením. 
Blog Ma Maison Blanche je nejen o proměnách našeho bydlení během rekonstrukce, ale také o všem, co mě baví a inspiruje. Severskou jednoduchost a nadčasovost nejraději kombinuji se svým osobním stylem. V tomto spojení jsem se našla! 


Francouzská okna přivádějí dostatek světla do hlubokých místností a staré dřevěné tonetky po dědečkovi šedobílý základ jídelny zateplují. Zde mám také nyní svůj mini pracovní koutek. 

Dávám přednost doplňkům s ikonickým designem, který se hned tak neokouká. Nejmilejšími dekoracemi jsou pro mě živé květiny či vonné svíčky, které interiér krásně zútulní.

Již osmým rokem píšu svůj blog s názvem Ma Maison Blanche neboli Můj bílý domov. Tenkrát také začala rekonstrukce našeho starého domu z roku 1890, kerému jsme se snažili vrátit jeho původní tvář a odhalit skryté krásy. Byla jsem zamilovaná do bílé barvy a bydlení ve stylu Provence. Jenže všechno je nakonec jinak. Náročná rekonstrukce, kterou jsme z velké části prováděli sami, stále ještě není u konce a kromě převládající bílé barvy je naše nové bydlení nyní zařízeno mixem protikladných stylů. Jednoduše proto, že nedokážeme být věrní pouze jednomu jedinému. Minimalistický severský design doplňují starožitné solitéry a nábytek vyráběný na míru truhlářskou dílnou mého manžela. 


Mám ráda osobitost, přírodní materiály a neutrální barevný základ, který mi dává dostatek prostoru pro jednoduché změny pomocí barevných doplňků a dekorací. 

Loňský rok přinesl dokončení přízemí s mou vysněnou kuchyní, jídelním koutem, obývákem a koupelnou. Nebylo to snadné, ale nakonec jsme to všechno stihli ještě těsně před narozením našeho syna.  


Koutek pro miminko je zatím pouze součástí naší ložnice. Zařizování dětského pokoje nás teprve čeká.


Letošní rok bude téměř totožný, připravujeme se na příchod druhého potomka a čeká nás tak další radostná etapa rekonstrukce včetně zařizování dětského pokojíčku. To bude výzva! A pokud mi čas dovolí, určitě zase ráda opět něco nového vyfotím a odpočinu si při psaní svého blogu. 


Plakáty, kalendáře a další drobné tiskoviny a dekorace inspirované skandinávským minimalismem vznikají v mém domácím studiu. A protože odrážejí můj styl, zdobí i naše bydlení. 


14 komentářů

  1. Fandím Ti ♥ a jsem ráda, že jsi sama sebou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sandri moc dekuji a zdravim. Jj miluju to :-*

      Vymazat
  2. Ja to tusila;-) Moc drzim palce, ve vsem, Sari!! Pozdravy od more posilam T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebyla jsi sama, blogerky si proste nedavaji pauzu jen tak :-D. Moc diky a doufam ze i trisku slunicka, krasne jaro!

      Vymazat
  3. Druhy potomek? To je krasna zprava. Moc gratuluju a drzim palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirjanko jj budu se muset ohanet! Dekuju :-)

      Vymazat
  4. Šárka tak to je krásna správa. Juj to bude radosti v dome. K staršiemu bratríkovi by sa hodila nádherná sestrička. Tak držím palce a blahoželám. Tvoje bývanie je pre mňa jedna veľká nádhera, ktorou sa vždy rada pokochám. Pekný víkend. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A starosti.. :-D Andrejko asi bude a moc dekuji za prani i milou prizen, tesi me to od Tebe :-*

      Vymazat
  5. Gratuluji,my se letos také rozrosteme ;-) Ať vše probíhá jak má.. A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je no napodobne, ja uz to po druhe ani nestacim vnimat :-D Drzim palce!

      Vymazat
  6. Šárko, to je zase novinek! Moc gratuluju ke všem!!! ;-) A držím pěstě, ať vše zvládnete a vyjde vám podle představ!!! ;-*
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko jj, planovane neplanovane :-D. Moc diky a zdravim

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.