C de P Limited Edition

I když u nás doma proběhlo několik změn, přiznám se, že je pro mě stále čím dál náročnější skloubit péči o rychlerostoucí batole, domácnost a pár hodin grafiky, a udělat si tak čas na focení a na blog. Proto si stále říkám, jestli nezačnu fotit alespoň na můj Instagram mobilem momentky z každodenního života. Ale jsem perfekcionalista a navíc mě šíleně štve žlutý podtón fotek, takže stále jsem ve fázi, že raději jen něco než cokoliv.

Třeba jako u focení stylingu s limitovaným tekutým mýdlem k 25. výročí značky Compagnie de Provence, kde přesně z prvního důvodu neuvidíte úvodní foto :-). Prostě se mi nelíbilo, tak alespoň pár detailů nádherné grafiky na obalu mýdla a plechovky s neonově červenooranžovou barvou, která mi momentálně rozveseluje mou šedou kuchyň. U nás ji tuším bohužel nekoupíte, ale další letošní novinky naleznete jak jinak na Nordic Day TADY.

Chybíte mi hodně, ale nedá se nic dělat, vše má svůj čas a vývoj. Ale klidně mi dejte vědět, jestli byste radši viděli do budoucna více nebo méně ;-).

Moc vás všechny zdravím!
Šárka


Na fotkách: mé oblíbené šperky z H&M, Zrcadlo Flip bohužel pouze zapůjčené a Závěsná lampa Norm 69 oboje Normann Copenhagen

8 komentářů

  1. Žlutý podtón fotek se dá ve PS vyřešit poměrně snadno a hlavně bych se tím tolik netrápila, protože ty to možná vidíš "ideálně", pokud máš zkalibrovaný monitor, ale ti ostatní ho ve většině případech nemají ani správně nastavený, takže to stejně každý vidí jinak. Já už jsem ten boj s tím vzdala, protože u deseti lidí uvidím jednu a tutéž moji fotku pokaždé jinak. Zdravím a mávám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Baru, prave ze vse vzdy preukladam pres psd a stve me, ze to nejde uspokojive upravit v aplikaci na mobilu, coz je samozrejme vzdy casove narocnejsi. Jj na monitoru to taky vidi kazdy jinak, tak to delam podle sebe a az jsem spokojena. Coz je stejne neverending story :-D. Taky zdravim!

      Vymazat
  2. Šárko, existuje aplikace Whitagram, která má tzv. whitening efekt, který Vás žlutého tónu celkem rychle zbaví a umí ještě víc věcí než VSCO například ;)) je škoda připravit se o Vaše fotky z Instagramu kvůli nedostatku času ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vy jste uplne zlata, vypada to naprosto skvele!!! I kdyz na mobilu toho nevidim tolik co na monitoru. Mnohem lepsi nez vsco, dam ji jeste sanci :-). Moc dekujuuuu

      Vymazat
  3. Barbora má pravdu =), co monitor/displej, to jiné podání barev. Na iPhonu/iMacu to vypadá skvěle..pak to člověk otevře na notebooku od Lenova a nestačí se divit, kam všechny barvy a detaily zmizely a fotka ve výsledku vypadá pomalu hůř než před úpravou =D

    Jinak, fakt moc pěkné balení!

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jooo. Na mobilu se to taky hur upravuje, ale ja jako profik se musim ridit svym doufam ze zkalibrovanym monitorem! :-D
      Moc zdravim a diky za navstevu

      Vymazat
  4. Šárko, piš příspěvky v takovém množství a kvalitě, jak to ty sama cítíš. Co si budeme povídat, blogy píšeme v první řadě hlavně pro svůj pocit, ne? ;-) Myslím, že jsem na tom v poslední době podobně jako ty, na blog se téměř nedostanu a přemýšlím, jestli ještě pokračovat nebo to utnout. Ale u Tebe bych se moc přimlouvala za to, abys psala a fotila dál. A jestli to bude jen jednou za čas, nevadí, pro mě výsledek vždy stojí za to ;-).
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Veru, to máš velkou pravdu. Přestat už nemůžu, naopak mi o chybí moc! A já se taky přimlouvám raději k omezení než stopce :-*
      A't se vše vydaří, krásný květen.

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.