Vůně půlnoci / The scent of the midnight

Ještě než mi rozkvetou růžové hyacinty a já budu moci vyfotit náš jarní obývák, konečně se dostalo na nový difuzér od Meadows. Dostala jsem jej jako dárek od paní majitelky této nádherné české značky už na podzim, kdy i vznikly tyto fotky. Bylo to přesně v době, kdy jsem marně hledala krásný vonný difuzér k nám domů, a protože se přání plní, tehdy také spatřila světlo světa tato velmi elegantní novinka. Vím, je to velká ostuda o něm psát až dnes, ale za to můžu 100% pochválit nejen jeho dokonalý obal v nádherném balení, ve kterém je vůně nalita zvlášť v dekorativní černé skleněné lahvičce, ale také i po půl roce jeho intenzitu vůně a výdrž, a to i přes to, že jsem dávku v nádobce rozdělila na dvě poloviny. Myslím, že je to také díky jeho extra dlouhým dřívkům, jenž vůni rozptýlí opravdu na velké ploše, a že to u nás opravdu je!

A jak vlastně voní půlnoc? Značku Meadows mám moc ráda. Vždy si říkám, proč mít Byredo nebo Diptyque, když máme Meadows, která se jim svou kvalitou i minimalistickým designem absolutně vyrovná! Ale hlavně je česká a v originálním ručně foukaném skle, jenž má pro mě navíc kouzlo starých časů a kvalitního řemesla. Vonná svíčka Meadows Midnight patří určitě mezi těžší vůně. Ze začátku jsem z ní měla strach, jestli se mi bude vůbec líbit. Ale je to něco jiného. Není to jen typická vůně kadidla nebo známé skořicové dřevo, je to sofistikovaný mix neotřelých tónů, jenž váš domov provoní ne jako něco co očekáváte od známé vůně, ale jako luxusní parfém. To je opravdu nadstandardní a luxusní zážitek, a pokud hledáte u vonných svíček a bytových difuzérů něco navíc, určitě se do této značky vyplatí investovat.

Co si budeme povídat, nejradši bych postupně vyzkoušela vůně všechny. Vonné svíčky prostě miluju a rozhodla jsem se jimi náš domov zdobit namísto sbírky všemožných svícnů, z nichž některé se mi potom časem okoukají. Svíčky vytvářejí nádhernou atmosféru a po dohoření skleněné obaly nevyhazuju, ale s radostí využívám dál...

A co vy, máte už od Meadows svou oblíbenou, nebo to máte s vonnými svíčkami úplně jinak?

Užívejte krásného předjarního počasí,
pusu Šárka.








7 komentářů

  1. Vonné svíčky ani difuzéry doma moc nevedeme..spíš jen, když se k nám dostanou v podobě daru.. Když máme náladu na nějakou vůni, proběhneme bytem s parfémem =D. Ale do budoucna se určitě nějaká vůně v podobě difuzéru u nás zabydlí..jen nás musí trnknout do nosu..jako pantátu oříšky v Popelce ;)
    PS: souhlas s tím, že raději české =)

    Michael
    MesHommes.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bytem s parfemem asi neznamena bytovym parfemem, co? :-D To chapu, resim to nekdy miniaturami, ale Meadows jdou nastesti na nemalo mistech ovonet na zivo. Krasne predjari a dekuju za navstevu!

      Vymazat
  2. Sedím si tady v rozestavěném pokoji mezi krabicemi a říkám si, jak krásné by bylo řešit svíčky :-) Ale až bude všechno na svém místě, asi neodolám a pořídím si tu Meadows. My jsme hrozní svíčkoví maniaci a pálíme je po kvantech, takže většinou kupujeme Sinnlig z Ikea (nejlepší poměr mezi cenou, vůní a dobou hoření:)). Ale jednu "krásnou" na zvláštní příležitosti asi budu potřebovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to znam, ale za to cekani to bude krasna odmena! At netrva moc dlouho ;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.