Růžové jaro / Pink spring

Jako každým rokem, na jaře ladím náš obývák do jedné z mých nejoblíbenějších barev - do pudrově růžové. Růžových doplňků nemám moc, úplně mi stačí moje oblíbená svíčka, DIY saténový polštář, jarní cibuloviny a výměna plakátů v rámech. Tentokrát jsem schovala staré mapy a na zdi tak visí jen plakáty a dva kalendáře z mojí kolekce. Vždycky si říkám, že jich chci mít doma více, ale chybí mi zatím dostatek rámů, takže teď jsem použila opravdu všechny, které jsem našla :-).

Jediné, co mám tento rok v jarním obýváku nového je černobílý polštář Kenno Medium od značky Hem. Shánění dokonalého polštáře je vždy běh na dlouhou trať. Ale z tohoto mám obzvlášť radost, protože díky nepravidelnému vzoru nepůsobí příliš geometricky a stroze, je z kvalitní pevné bavlny a až zase budu mít chuť na změnu, uložím jej do protiprachového pouzdra, ve kterém se prodává - paráda! Najdete jej ještě ve dvou barevných odstínech TADY.

No a blížící se Velikonoce u nás symbolizuje plakát Geometry Egg na stěně, vyfouknutá vajíčka, která každý rok schovávám a nejraději aranžuji v mojí oblíbené By Lassen míse, a jednoduchá porcelánová slepička. Takže každý rok se stejným základem, ale pokaždé trochu jinak...

Co vy, jakou budete mít letos výzdobu? Na příští rok by se mi moc líbily hnědé odstíny a více přírodnin. Tak uvidíme, jestli to vyjde! .-)

Užívejte prvních jarních dní, snad se brzy jaro ohlásí i počasím!
Šárka





10 komentářů

  1. Šárka, ružová je naozaj krásna. So šedou tvoria božskú dvojku. Ja som ružovú tiež pre túto jar zvolila. Vlastne to všetko začalo štyridsiatimi svetloružovými hyacintami, ktoré som dostala od bratranca. Jednoducho boli všade a veľmi sa mi to páčilo. Potom pribudli svetloružové vankúše, ľanový a zamatový z H&M, a už sa veziem na tejto krásnej ružovej vlne. Prajem pekný deň. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko musim se u vas zastavit, to musi byt nadhera! Krasne jaro moje mila

      Vymazat
  2. Když chci vnést do obýváku trochu barvy,také sáhnu po růžové,je krásně jemná a jarní ;-) A.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, moc krásné! Kombinace šedé a růžové mi snad neomrzí... U nás budou Velikonoce asi hodně jednoduché s trochou přírodnin. V týdnu se snad naskytne trochu času na dekorování a focení. PAPA, Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kato dekuju, me snad take ne a hlavne ji mam spojenou vzdy s jarem. Strasne to uteklo, uz zas vajicka budu sklizet. Krasne jarni dny!

      Vymazat
  4. Krása ♥ u nás opět převládla klasika,ale též jsem letos doplnila růžovou.
    Opět se budu opakovat,ale vaše bydlení je jedno z mých top co sleduji ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně sladěno, ale kalendář bych dala spíš do pracovny a do obýváku jiný plakát v růžové. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro pravda kdyz na to ted koukam :-D. Byl na kuchynske lince, prostor je propojeny a fakt jsem misto nej mela dat ten ruzovy diamant, hodil by se k vajicku. Tak priste ;-) Krasne jaro!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.