Beauty pozvánka / Beauty invitation

Dlouho jsem tu nebyla, vím. Přesto dnes opět nepřináším nic nového na MMB, ale novými fotkami, stylingem a článkem se alespoň můžete potěšit na blogu www.nordicday.blogspot.cz. Martina mě totiž přemluvila, abych si udělala čas alespoň na ni. O to náročnější to samozřejmě bylo, ale radost z další práce a z pár hodin času na to, co mě baví nejvíce určitě mám a chybí mi to moc. Ze svých požadavků ale slevovat nechci, proto těch pár hodin za foto článkem vážně není bráno s nadsázkou, ale realita, a já jich mám k dispozici bohužel čím dál tím méně. A tak snad alespoň doufám, že potom to méně bude více...

TADY najdete můj nový beauty koutek s úžasnými kokeshi panenkami, který se doufám opět přesune do ložnice, jakmile na jeho místě nebude třeba přebalovacího pultu ;-).

Zatím mnoho pozdravů a už radši nic neslibuju!
Pusu Šárka


6 komentářů

  1. Moc pekny, Šári! Presne podle mého gusta :-)
    A neboj, bude lip! Ale obcas je to fakt težké..

    Krasn vecer!

    Teru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri moc dekuji! Obavam se, ze bude jeste hur, tohle je klid pred bouri :-D. Ale vsechno zvladnem, musime ;-) Moc pozdravu

      Vymazat
  2. Moc krásný koutek,škoda že na něj nemám místo v ložnici.. Ale ten tác mi asi nedá spát.. ;-) A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anicko ja ted bohuzel take ne, ale ani neni cas u nej posedet. Vse se doufam zase nekdy zmeni. Ja snad tac budu potrebovat jeste jeden a uplne na vsechno - parfemy, do kuchyne, na stul... Mizi vzdycrychle tak doufam ze jeste budou ;-)

      Vymazat
  3. ŠÁRI, NÁDHERA !!!! PARÁDNÍ KOUTEČEK !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Mě strašně mrzí, že takovej koutek zatím nemám. Jen ve svým starým pokoji u mámy:)). Ale jednou určitě bude... Po tom zrcadlu toužím už moc dlouho a vždycky, když ho u tebe spatřím, tak mě to tak nahlodá...Chjo. Máš to krásný.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.