Zpátky do práce / Back to work

Nakonec jsem si to volno opravdu protáhla, vydržela jsem bez wifi celých 14 dní a když už, tak vše jen pozorovala jen z povzdálí. Proto přijměte mou omluvu, pauzu jsem potřebovala a byla báječná. Všem moc děkuji za zastavení se a přání. Doufám, že jste si Vánoce i Nový rok moc užili a vykročili do něj tou správnou nohou. Ten můj bude asi opravdu náročný, ale přesto blog neplánuji zanedbávat. Naopak, i přes volno se mi podařilo něco nafotit, třeba náš štědrovečerně prostřený stůl, a témat mám ještě spousty. Například pokud by vás zajímalo, co mi přinesl Ježíšek. Sice toršku pozdě, ale proč ne? :-)

No nedá se nic dělat, je čas se vrátit zpátky k povinnostem. První velká věc, která mě letos čeká je spuštění nového profi MMB e-shopu namísto současného provizorního řešení, který bude již zároveň jediný, kde budete moci moje tiskoviny zakoupit. Pouze do neděle tak probíhá BLESKOVÝ VÝPRODEJ vybraných kousků na Fleru, odkud se hlavně sortiment přesune právě tam. Snad bude tak vše pohodlnější nejen pro mě, ale taky pro vás. Ještě mě čeká hodně práce, ale už se na něj moc těším!

Zlevněné MMB tiskoviny na Fleru najdete TADY, a příště na blogu mnohem více fotek ;-).
Krásný nový rok 2016 všem a zdravím z mého pracovního koutku.
Pusu Šárka



8 komentářů

  1. Šárka i ja Ti prajem do nového roku veľa zdravia, lásky a rodinnej pohody. Nech sa splnia Tvoje sny, či už tie obyčajné, ale i nevšedné a aj tie pracovné samozrejme. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko moc dekuji, i Tobe splnena vsechna prani. Krasny vikend!

      Vymazat
  2. Držím palce, ať náročným rokem proplouváš lehce jako štika =) a přeji do něj spoustu radosti a štěstí!

    Michael
    MesHommes.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michaeli dekuji a i Tobe at se dari ve vsem ;-)

      Vymazat
  3. Návrat do práce byl pro mě bolestiej, jsem dost zlenivělá. A rok 2016 bude náročnej. Mě určitě zajímá ten stůl, dárky taky. Ty jsem vlastně taky ještě nestihla dát na blog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, prvni tyden narocny, nevim, co driv! Luci drzim palce at vse zvladnes podle svych predstav. Stul taky vyfotim, jen to jeste musim doladit ;-)

      Vymazat
  4. Tak na tvého Ježíška se moc tesim!! A drzim palce se spuštěním eshopu!:-)
    Mějte se s Maxikem krasne :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri doufam jen ze ho nedam az v breznu :-D! Taky se mejte bajo

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.