Dárky / Gifts

Taky vás baví sledovat, co mají blogerky aktuálně nového, co pořídily ve slevách, nebo co jim přinesl Ježíšek? Mě ano, proto i já vám letos poprvé ukážu, co jsem dostala pod stromeček. Vybrala jsem dárky, ze kterých jsem měla radost největší, které jsem dostala nejen já, a vše, co by mohlo zajímat i vás. A protože už hezkou chvíli řešíme obdarovávání s převážnou částí rodiny přes Dej mi dárek, nemilé překvapení se nekoná, právě naopak!

Nejvíc dárků přesto dostal tenhle rok Max, i když radost z nich měla hlavně maminka s tatínkem. Tatru (ano oranžovou) měl naloženou plnou oblečení. O tom se mně může jen zdát! :-D Pro mě nejkrásnější z toho všeho byl úplně obyčejný overálek z F&F s tučňákem. Přála jsem si pro Maxe také další dudlíky od Elodie Details, které jsou ale větší, takže je dostane až později. Ale hlavně klip, jenž je za mě nejbezpečnější, univerzální, lehký a samozřejmě stylový ;-). Od tety Martiny z Nordic Day dostal také krásné jendoduché chrastítko pro miminko Bunny, po kterém jsem dlouho pokukovala. Je skvělé, že chrastí, šustí a píská, takže si s ním vážně vyhraje.

Nesmělo samozřejmě chybět i něco do našeho bydlení. Velký černobílý polštář Kenno od Hem jsem si nadělila já, protože jsem podobný dlouho sháněla. Na wishlistu jsem měla i misku ze série Taika od finské značky Iittala. Neskromně jsem dostala hned čtyři, prý abych si je neschovávala na lepší časy a pěkně používala :-). Černý čaj s mátou v nádherné plechovce od Normann Copenhagen byl zase speciální dárek pro mého drahého. Mě samotnou zajímalo, co za zázrak se v ní totiž skrývá. No a potěšil nás naštěstí oba dva. Luxusní čaj s vůní dýmkového tabáku (fakt to dělá ten karamel asi) chutná, a plechovku z kuchyňské linky už neschovám...

Moje ségra ví, jak mě potěšit, i když jsem ji trochu vystresovala, protože jsem si Dej mi dárek před Vánoci chtěla promazat, že tam toho mám moc, a nechat tam jen to nejnutnější. A přitom Ježíšek už nakupoval! Což mi samozřejmě vůbec nevadí, protože oblíbená mýdla z L'occitane se hodí vždycky, a největší basic must have každé velké holky stíny Naked 2 (vybrala jsi úžasně!) udělaly radost velikou. A ještě jsem je nevyzkoušela, kvůli focení! :-D Největší překvapení bylo stejně od mojí lásky. Že jsem si přála vůni Chanel Cristalle, kterou jsem dostala od taťky, nevěděl. Ale potom, co ovoněl celou parfumérii a usoudil, že nic jiného mu stejně nevoní a nic jiného by se mu na mě nelíbilo, jsem dostala Chanel také od něj. A upřímně, Chance je prostě ze všech "šanelek" stejně nejkrásnější!

Tak, to o už myslím stačilo. Jestli mi napíšete, co potěšilo pod stromečkem nejvíc zase vás, budu ráda, jsem zvědavá! Ještě jeden dárek, který se mi na stůl nevešel vám vyfotím zase příště. 
Mějte se krásně!
Šárka





8 komentářů

  1. Krasne dárky! A Maxik se teda ma :-* taky se na tento clanek chystám :-) ale ja si hlavní dárky do domácnosti nadělim pozdeji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teru to teda! Ale Jezisek nezapomnel, tak si udela mekejsema radost i maminka ve slevach :-D! Nadeluj a pis, tesiiiim se!!!

      Vymazat
  2. Misky jsou úžasný. Tu značku miluju a asi budu celej život rozšiřovat finskou sbírku:). A UD paletka je moje každodenní záchrana. Já jsem dárky ještě nesepsala, jsem ostuda. Taky jsme ale byli hodní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja tez, ja tez, jeste bych potrebovala ty dve vetsi :-D. Prijdu se podivat, jestli je to pravda ;-)

      Vymazat
  3. Ten overálek s tučňákem je boží - taky jsme ho pro Pupíka pořídili :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, v efenefku se daji poridit poklady za par kacek! <3 A obzvlast tenhle, kdyz je totalne skandinavsky, ze? ;-)

      Vymazat
  4. Čaj, parfém nebo to mýdlo z L'Occitane by potěšily jako dárek i mě =)
    A ten kníratý dudlík i s poutkem jsou cool!

    Michael
    Vyhraj Nikon D5500

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja uz myslela ze ten by te taky potesil! :-D Diky za navstevu a krasny vecer :-*

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.