Bílá kráska / White beauty

Taky je dnes u vás taková tma a prší? Nejhorší den na focení. Přesto jsem to riskla a vyfotila vám naši novou bílou krásku, jejíž světlo se mi právě na takové dny bude hodit. Máme ji doma od Vánoc. Nakonec opravdu vyhrála stojací lampa Reader od značky Zuiver z e-shopu DKT living v bílé barvě. Je hodně jemná a elegantní, v rohu téměř nenápadná. Ale designem se myslím hodí k dalším bílým doplňkům, a nechá tak vyniknout výraznější solitéry.

Je skvělé, že se dá stínidlo natáčet a kloub s retro pérem polohovat, což je podle mě do sedacího koutku ideální. A i když se to nezdá, světla je od ní snad více, než od závěsných světel :-). Musím říct, že z ní mám opravdu velkou radost. Její jednoduchost se mi líbí tak moc, že uvažuji i o její stolní variantě, co myslíte?

Jinak vánoční výzdoba už je samozřejmě definitivně pryč, ale základ zůsává stejný. Třeba jako větvičky stríbrného smrku v Kähler váze, nebo lucerny ve tvaru domečků a svíčky, jejichž vůni a světlo si právě teď nejvíc užívám...

Ať vám nedostatek světla nezkazí náladu, mějte pohodový zbytek dne.
Šárka





18 komentářů

  1. Mám tu stejnou lampu a jsem s ní nadmíru spokojená! Je to prostě kráska.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ja ji malem nepoznala jak je jinak zlomena! :-D Slusi ji to u vas moc, je je <3

      Vymazat
  2. Kraska to je...taky tu nasi zboznuju ;-). U nas cely den chumeli..pk prsi..a zase chumeli....tk sme doma a je to dlouhy :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jak na aprila alorat ze se snehem! Ta vase se k vam taky hodi moc ;-)

      Vymazat
  3. Je to paráda! Takové retro, které nikdy neomrzí..a klidně bych ji bral i v té žluté =).
    A nad stolní verzi neuvažuj dlouho a ber, ať už třeba na noční stolek, k pracovnímu stolu nebo i jako doplněk někam na zem k naskládané kopě časopisů ;)

    Michael
    MesHommes.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastne jo, retro, ten kloboucek je srandovni. Jen na zemi toho u nas moc byt nemuze, a kvuli malemu obzvlast :-). Ale pracovni lampu shanim dlouho!

      Vymazat
  4. Krásná lampa, skvěle se k vám hodí. Po stolní variantě taky pokukuji:)...
    Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mam radost a rozhodne ji rada doporucim, pomer cena kvalita je u Zuiver bezkonkurencni! :-)

      Vymazat
  5. Je moc krásná..A tahle ve stolním provedení by se mi také moc líbila,takže za mě určitě ano ;-) Také máme Zuiver,ale typ Tripod.. A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tripodu jsem taky uvazovala. U vas je to krasny soliter. To mam radost, ze se libi i ta stolni vsem ;-)

      Vymazat
  6. pěkná je. moc pěkná ... :) a ten "skřítkovskej" širm je super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uplne presne :-D To bylo prvni co me napadlo, ze vypada jak nejaka cepicka :-D

      Vymazat
  7. Je krásná. Dlouho se mi líbí, ale my máme už tolik světel, že nám zásuvky nestačí. :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Janicko tak to budes muset delat jako s dekoracema. Schovavat do komory a vytahovat podle nalady :-))))))

      Vymazat
  8. Kdybych si měla koupit novou lampu, byla by to právě tato. Moc ji to u vás sluší! PA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to mam radost a tipuju k vam cernou? ;-) Mej se Katko

      Vymazat
  9. Nádherná lampa sluší Vám tam líp než ta původní stříbrná ,mohu se prosím zeptat na lustr Norm 69 jakou máte velikost chtěla bych mít představu o velikosti děkuji Gábina.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to mám radost! :-) Norm je ve velikosti L ;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.