Veselé Vánoce / Merry Xmas

Poslední dny před Vánoci byly pro mě hodně náročné a hektické. Ještě několik pracovních povinností mám, ale ty s dovolením odkládám, až načerpám opět nové síly. Doma je ale téměř vše připraveno, letošní Vánoce budou u nás opravdu vyjímečné. Pod stromečkem sice už zřejmě nic nenajdu, protože jsem byla hodná celý rok, ale za to budou poprvé v našem novém bydlení, jenom naše a s malým Ježíškem. Navíc dnes s neuvěřitelným desetiletým výročím, které uplynulo od prvního rande s mou drahou polovičkou... Takže ještě ten náš letošní stromeček pro vás, a už vážně zůstávám na pár dní bez wi-fi!

A jak vlastně vypadá? Jednoduše a romanticky, možná i víc letos česky. A konečně je malý a košatý, jaký si už léta přeji a teprve teď mi ho můj drahý přivezl (asi k tomu výročí :-)). Několikrát jsem ho přezdobovala (moje kompoziční cítění je opravdu posedlost), několik skleněných ozdob rozbila (na dlažbě to jde obzvlášť skvěle, to bude štěstí), a stojí mezi okny, což je samozřejmě pro focení úplně nejnevhodnější místo. Ale mám z něj velkou radost. Nakonec jsem ještě přidala velmi neminimalistické ptáčky, na každého z nich mám totiž jinou vzpomínku, a jedinou letošní novou vánoční ozdobu od Ylvy Skarp, jenž jsem společně s nádherným přáním a setem mini svíček Skandinavisk dostala od Martiny a všech holek z Nordic Day...

Dárky už mám taky zabalené, tento rok to byla trochu improvizace. Zapomněla jsem na provázky, takže posloužila pletací vlna a někde místo jmenovek tradičně washi páska. Ale abych nezapomněla co pro koho je, což se mi stává při rozbalování téměř každý rok, vše jsem si popsala na spodní stranu. Že mě to nenapadlo dřív, ehm :-D!

No a vpravo za stromečkem už vidíte další splněné přání z předchozího seznamu - jídelní židli About Chair od Hay (najdete ji TADY), jenž hezky vyzkoušíme, a pokud bude vyhovovat, doufám, že počet rozšíříme. Já jsem z ní zatím tedy nadšená, je dokonalá a podnoží se skvěle hodí k dubové dýze na kuchyni! A za okny místo sněhu další etapa naší rekonstrukce...

Na závěr ještě přání pro vás pro všechny. Mějte veselé Vánoce plné pohody strávené přesně podle vašich představ! Zároveň moc děkuji za všechny vaše návštěvy, komentáře a podporu v letošním roce, díky které prostě nejde přestat blogovat, i když času příští rok bude zřejmě méně a méně. Kdybychom se proto delší dobu neviděli, ať je pro vás nový rok ještě krásnější než ten letošní!!!

S láskou
Šárka




25 komentářů

  1. Moc krásný stromeček!Krásné vánoce přeji.Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko děkuji, Tobě alespoň ten nový rok!

      Vymazat
  2. Balení s vlnou místo provázku...někde už jsem to viděla, že by u nás doma? U nás se letošní vánoce nesou ve znamení neštovic, takže i mé dárky jsou omotané vlnou, jelikož jsem už deset dní zavřená doma se synem, nějaké předvánoční nakupování tedy nehrozí :-)
    Dárečky máte přesto hezky zabalené, naštěstí se dá při balení dárků různě improvizovat. Hvězdy na oknech jsou moc stylové, dodají vánocům ten správný šmrnc.
    Hezkého Ježíška přeji,
    Kateřina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky to nemám první rok :-D. Já nakupuji přes internet, ale přesto doufám, že jste si vše nakonec užili v rámci možností a do nového roku hodně zdravíčka hlavně!
      Jojo, hvězdy miluju, mám je z loňska a přesně sem jsem si je tenkrát pořizovala <3

      Vymazat
  3. Waw, Šári, to je kráááása !!!!! Přeji ti pohodové Vánoce !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét moc děkuji, já Tobě báječný nový rok!!!

      Vymazat
  4. Šárko užijte si společné Vánoce :). My už taky máme stromeček....na stolečku :-D...a vonííí :)
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti užili jsme si to moc, doufám, že vy též! Ať se v novém roce daří, u nás příští Vánoce budou asi hodně podobné!!! :-D

      Vymazat
  5. Krásné Vánoce! My letos stromeček nemáme, tak se kochám u ostatních a u vás se mi to moc líbí :-)Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé fakt? Tak to mě těší! Krásný nový rok

      Vymazat
  6. Šárka pekné, jemné, vtáčky máme aj my, tento rok odložené... a asi máš poslednú možnosť stylovať tento rok ty, budúci rok minimálne s Maxom :-)
    Požehnané Sviatky a Nový rok !
    Styling zo šťastného života a srdca,a neustále, Ti prajem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko moc dekuji! Jojo, je to tak, uz pokukuju po nerozbitnych ozdobach :-). Dekuji za prani a ja se opozdene pridavam, at je alespon ten novy rok krasny a plny splnenych prani :-*

      Vymazat
    2. Šári už som si objednala v ND v akcii nerozbitné, dôvod, zakladám tradíciu, deti budú odo mňa dostávať ozdoby s popisom udalostí aktuálneho roku :-)

      Vymazat
  7. Šárka, krásne nazdobený stromček, presne podľa Tvojich predstáv nech Vám robí počas týchto sviatkov radosť. Prvé Vianoce naozaj vo svojom budú pre Vás určite zážitkom, tak si ich v zdraví užite. Krásne Vianoce. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko dekuji, mne dostala ta Tvoje zlatoseda!!! Jestli pristi rok sezenu nerozbitne koulicky, jdu do ni! Krasny novy rok a mnoho pozdravu :-*

      Vymazat
  8. MIlá Šárko, přeji krásné Vánoce, plné rodinné pohody a klidu. A ať se stále vše daří :-) Stromeček je nádherný, něžný ... a vyvolává pocit, že je venku krásně napadený sníh :-) Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alco moc dekuji a opozdene alespon do noveho roku vse nej!!!

      Vymazat
  9. Krása, Šárko! Tobě taky krásné Vánoce, užijte si je a ať se v příštím roce daří! :-)
    V.

    OdpovědětVymazat
  10. Šárko, přeji tobě i celé rodině ty nejkrásnější Vánoce! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc dekuji a ja alespon bajecny novy rok! :-*

      Vymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc krasne Šári! A libi se mi, jak si plnis sny!! Snad si je po Novem roce tak vyplnim :-* krasne Vanoce a šťastný novy rok!!!

    Teru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri no letos to uz bude s tou materskou asi horsi :-D I Tobe krasny novy rok plny splnenych prani :-*

      Vymazat
  13. Nádherné bydlení! Do nového roku hodně zdraví, lásky a spokojeností. Barbara

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.