První adventní / 1st Advent

Tak konečně! Dnes bylo alespoň trochu jasno, tak jsem celý den fotila do zásoby a znovu zapálila první adventní svíčku.

I když budou zřejmě ještě stížnosti, že zase nemáme klasický adventní věnec, já zůstávám věrná jednoduchosti a bílému svícnu s miskou Kubus od by Lassen. Rozhodla jsem se, že tento rok také použiju všechny ozdoby, které už doma mám. Mezi moje nejoblíbenější patří hladké foukané kouličky, takže stromeček je jasný. Ale lucernám ve tvaru domečků od Kähler jsem odolat nedokázala! Světlo svíček tak doprovází ještě bílý lampionový řetěz Happy Lights.

A taky nesmí chybět trošku zeleně. Už se těším, až vykvete amarylis společně s hyacinty. Mezitím místo nich u nás voní pro Vánoce možná trochu nezvyklý květ bavlny od Compagnie de Provence. Jenže difuzér se svíčkou má tak krásně minimalistický design a jejich vůně je příjemně hřejivá, tak proč ne? :-)

Užívejte!
Šárka



8 komentářů

  1. Krásné, čisté, originální.
    Přeji spokojené adventní dny, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mila Marti moc dekuji a taky preji pohodovy predvanocni cas!

      Vymazat
  2. Šárka, krásna šedo biela poézia. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Ta řada od compagnie vypadá úplně úžasně.. A k vám by se klasický věnec ani nehodil ;-) Hezký večer. A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anicko je jednoducha a krasna! Zeleny mame alespon na dverich venku, tam neopada jako doma ;-). Krasny den

      Vymazat
  4. Nádhera ♥ vaše bydlení je skvost ..
    Krásnou druhou adventní neděli ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sono moc dekuji! Jen je jeste tolik veci, ktere jsou treba dodelat, uz aby to bylo <3. Pohodovy predvanocni cas

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.