Poslední přípravy / Last preparations

Tak už mám co se týče vánočních dekorací a dárků téměř vše hotovo. Ještě mi zbývá zarámovat můj vánoční plakát s kaligrafickou hvězdou, zabalit dárky, a samozřejmě ozdobit stromeček. Ten bude letos zřejmě hodně jednoduchý, bílostříbrný, převážně z klasických stříbrných skleněných kouliček, kterém mám jako základ nejraději. V bílé, stříbrné a zlaté barvě je mám už několik let. Doplním je asi pouze jednobarevnými žárovičkami s teplým žlutým světlem na zeleném drátku.

Problém jsem jako každý rok měla s balicím papírem. Chtěla jsem nějaký minimalistický světle šedý, ale bohužel jsem kromě Ikea, do které se nedostanu, vůbec žádný nesehnala. Zvítězil proto černobílý set od Bloomingville z Nordic Day, jenž prostě nikdy nezklame! Nakonec se ale bude myslím skvěle hodit k ostatním dekoracím a ke kaligrafickým ozdobám z mojí kolekce, které použiju i jako visačky na dárky.

Ještě naposledy připomínám, že na veškeré Daniel Wellington hodinky stále platí na www.danielwellington.com 15% sleva a poštovné zdarma po zadání kódu mamaison_blanche, a v pohodě je ještě stíháte mít doma pod stromečkem. Dnes jsem vám vyfotila ty, které jsem vybrala pro mého drahého a měly skončit také tam. Ale tradičně, přišel na to s předstihem a už jsme to nevydrželi :-). A i když má spíš sportovní styl, byl z nich nadšený a já jsem ráda, že má tak i klasický kousek. Musím říct, že ve skutečnosti vypadají mnohem lépe než na webu, a jsou opravdu krásně zpracované. Takže jestli máte také problém, co pořídit svojí druhé polovičce, nakonec je ráda doporučím.

Ať poslední přípravy zvládnete levou zadní, děkuji moc za předchozí komentáře, na které snad konečně odpovím, a když budete mít chvilku, dejte mi vědět, co plánujete na stromeček nebo do čeho budete balit zase vy! ;-)

Snad se ještě uvidíme,
paa Šárka

Porcelánový květník White Fluted od Bloomingville, ve které mám pro změnu vánoční hvězdu najdete TADY

6 komentářů

  1. Já budu tradičně balit do obyčejného recyklovaného papíru na balíky, převážu přírodním špagátem a přidám tu jehličnatou větvičku, onde suchý javorový list nebo větvičku s šípky =)

    Michael
    Vyhraj Nikon D5500

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný! Taky jsem jeden rok balila takhle, větvičku plánuju přidávat i letos ;-).
      Pěkný večer

      Vymazat
  2. Já mám letos v plánu kombinovat a zabalit každý dárek jinak, podle toho, ke komu poputuje :) Nashromáždila jsem přírodní papír s potiskem stromečků, bronzový papír, potom bílý se zelených jmelím nebo metalický zlatý. No a uvidíme, co s toho vznikne! Viděla jsem taky krásné balíčky omotané přírodním špagátem doplňené lístky eukalyptu, takže možná i na ty dojde! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow Barb, tak to je uzasne, to budou obdarovani koukat! Eukalyptus se mi taky moc libi, jeste ho zkusim u nas sehnat. Uzij si baleni a nejen dny pred Vanocemi a diky za navstevu :-*

      Vymazat
  3. My jsme letos opět nakoupili šílený množství darů rozličných tvarů. No a tak kolem 20. prosince prostě balím a jsem ráda, že to vůbec nějak zabalím. A vlastně mě mrzí, že to není nějaký estetický dílo jako kdybychom byli s mužem sami dva a já bych mu zabalila nějakou šikovně se balící krabičku... Budu se snažit alespoň něco zabalit fakt hezky. Zatím si lámu hlavu s tím, jak zabalit domeček pro panenky a jak to udělat, aby všechny dárky včetně svítícího domku byly pod stromečkem jakože prostě od Ježíška:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci nam vzdycky tyhle velke dary prykrivali dekou. Nic originalniho, ale detem je to stejne jedno a radost bude urcite prevelika! A co se neskladnych darku tyce, resim to taskami, sacky nebo nahore ci postranach jednoduse misto lepeni zavazu ;-). Tak at to jde pekne od ruky :-D!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.