Plány / Plans

Tak už plánuju, co bych příští rok chtěla u nás doma dokončit. Je toho ještě hodně, co se rekonstrukce týče, drobných i velkých dodělávek i doplňků, které bych si přála. A i když ty jsou zřejmě až na místě posledním, rozhodla jsem se, že to tak nenechám, a něco si splním prostě sama. Navíc můj drahý stejně nemá čas spoustu věcí řešit a ani nepotřebuje všechno to, co já :-). Proto je to někdy docela bojovka přesvědčit ho, že už je ten správný čas a shodnout se na stejném stylu. Já se vážně snažím vše vždy probrat. Většinou ho to ale nezajímá až do chvíle, když je to doma a diví se pak, co to má jako být a že to je teda děsný, a mně samozřejmě kazí plány. Jako třeba naposledy s mým vysněným zrcadlem do koupelny... Ale pěkně od začátku, co všechno budu potřebovat...

1/ Diskuze ohledně starých tonetek byla vážně podnětná, ale zapomněla jsem zmínit, že se mojí drahé polovičce nelíbí! Pro změnu... Ale vypadá to, že máme vybrané jídelní židle, na kterých se shodneme alespoň co se designu týče. Je řeč o About Chair od Hay. No nebude to hned, ale alespoň dvě do čela toho budoucího velkého stolu bych si přála moc. Hlavně proto, že jsou bílé s dubovým podnožím, což se k nám do jídekny skvěle hodí. Nádherné jsou i celé v černé, nebo se šedou skořepinou, ale bohužel jsem konzerva a byly by u nás jako pěst na oko.

2/ Stojací lampu do obýváku. Lampa Tripod to nebude (nenašla jsem jinou fotku), ale od Zuiver bude určitě - bílá Reader. Do lamp od Zuiver jsem se zamilovala, a nejen do nich. Je to prostě krásný design za příjemnou cenu. Lampa Reader v bílém provedení sice v koutě nijak výrazná nebude, ale věřím, že elegantně doplní Tray Table od Hay svou subtilností. Jen jsem zvědavá na to stínidlo, je to trochu úlet! :-)

3/ Lampičku do pracovny - už dost kompromisů! I když mám teď pracovnu rozdělenou na dvě a počítač jsem si musela přesunout do kuchyně, kde mám místa pramálo, přesto si hodlám tenhle koutek zútulnit, a až se vše vrátí na svoje místo, tak mít tenhle protor jenom pro mě hezky vymazlený. Takže pracovnu si chci vůbec dozařídit podle svých představ. A lampička Wood od Muuto je jedním z horkých favoritů...

4/ Potřebuju krásnou, malou, skladnou stoličku do chodby. Jednoduše na přezouvání bot a abych dostala na vrchní police vestavěných skříní (Ty že jsem ještě nevyfotila? Napravím! :-)). Moc se mi líbí minimalistická stolička Pal od značky Hem, jen se stále nemůžu rozhodnout, jestli v přírodní, černé nebo bílé barvě.

5/ A stoličku do koupelny! Na odkládání oblečení, pro oživení bílé a šedé a k té skříňce pod umyvadlo z dubové dýchy, kterou mi má můj truhlář ještě vyrobit. Hodně podobná teaková stolička Rustik TADY, ale ještě hledám dál...

6/ No a nad umyvadlo zrcadlo. Než by mi totiž můj drahý nějaké dodal, to bych se načekala! Takže jsem si vysnila kulaté, šedé, se silikonovým páskem, designové a dokonalé závěsné zrcadlo Strap Mirror od Hay. A mám ho už doma! A stále nevisí, drahému se ve skutečnosti nelíbí a navíc tam, kde by se mělo vrtat je elektrika. Jako bych se na nic z toho neptala předem, že? Takže doufám, že tohle dořešíme o Vánocích, a já vám konečně budu moci vyfotit už i alespoň kousek z naší (ne)hotové koupelny...

Tak jsem zvědavá, co se všechno podaří příští rok zrealizovat a dotáhnout do konce, zařizování bydlení je nekonečný příběh. Však to znáte a určitě máte také ten svůj!

Jestli taky plánujete, tak ať se vše splní, a mějte krásný poslední předvánoční víkend.
Šárka



All photos VIA

8 komentářů

  1. Mně se to zrcadlo moc líbí, ale znám to, někdy jde prostě o kompromis. Zařizování bydlení je proces, je potřeba brát to jako koníček. Já jsem docela ráda, když je to dlouhodobý, protože ty potřeby se ukazujou postupně. Něco jinýho je ale rekonstrukce, tam už je to někdy fakt o nervy. Ale když už se zařizují doplňky, to už je fajn a je potřeba užít si každej novej kousek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne tak! Ale dopadlo to dobre, uz nastesti visiii!!! To nejdulezitejsi uz mame doufam za sebou, ale stejne si jeste na spoustu veci pockam. Bajecny novy rok Luci!

      Vymazat
  2. Zrkadlo ma dávno berie, aj podobné kúsky na ND ...

    OdpovědětVymazat
  3. JJ plány jsou :-D....tak věřím si že příští rok budu mít už tu šatnu....ona stejně musí být, jinak Růženka nemá pokojíček že :D.
    Těším se na tvoje další inspirace. PS: budeš sem fotit i nějaké tipy pro miminka?
    pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc drzim palce! No nevim nevim, moc se mi do toho nechce, aby zas nekdo nemel problem s tim, ze fotim jen cernobile :-). Uvidime uvidime...

      Vymazat
  4. Šárko, plánování je jedna z mých oblíbených aktivit. Plánovala a snila bych snad pořád. Se zrcadlem se nedej, je totiž božské! A navíc chlapi tomu nerozumí :-). Moc se těším na tu vaši koupelnu. Zas tuším pecku! Hezká dny, PA Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kato myslis tynekonene wishlisty? :-D Uz nastesti visi a jak ke drahy pysny na to ze ho pridelal i se mu libi :-D. No snad neco brzy nafotim, mej se bajo!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.