MMB & Nordic Day

Tak konečně, moje druhá nejúžasnější událost v tomto roce je venku! Vše jsme připravovaly několik měsíců a tak tak jsme to stihly dokončit před Vánoci! Ještě jsem se opět na rychlo musela nechat neprofesionálně vyfotit. A to i s těhotenskými stáleneschozenými kily a rozmačkanou košilí (no jo, nikdo není dokonalý a MMB už vůbec ne). Ale je to tady! Martina si totiž moje plakáty a tiskoviny oblíbila natolik, že se rozhodla je oficiálně představit jako další novou značku na jejím e-shopu Nordic Day! Je to pro mě obrovská čest, a opět důkaz toho, že jít si za svými sny i přes všechny překážky (a že jich hlavně minulý týden bylo), za to stojí. Marti velké díky!!!

Protože mou práci už většina z vás zná, rozhodly jsme se také vytvořit speciální kolekci pouze pro Nordic Day, kterou nikde jinde (ani u mě :-)) nenajdete. Tvoří ji několik kaligrafických plakátů se slovy, jenž jsou Martině nejbližší, a hlavně unikátní nekonečný "kalendář" Calligraphy Metalic A3 pro všechny, které nebaví otáčet každý den listy jako nás :-). Má totiž pouze čtyři strany reprezentující čtyři roční období, je na krásném hedvábně matném papíře a podzim a léto jsou tištěné metalickými barvami. Prostě hlavně estetická záležitost...

Jsem moc ráda, že se nám kalendář nakonec podařil zrealizovat. Metalické plakáty už mám navržené dlouhou dobu, ale bohužel je velký problém s velkoformátovou technologií, což mě neskutečně mrzí a marně hledám to pravé (ne ofset). Proto kdybyste náhodou o něčem věděli, třeba o malé rodinné knihárně, kde se touto specifickou metodou zabývají, prosím dejte mi vědět!

První vlaštovky na Nordic Day naleznete TADY, a metalický kaligrafický kalendář ZDE. A také si o něj brzy budete moci na ND facebooku zasoutěžit. Až se trošku uvolním já, uspořádám i na blogu giveaway, kterou si rozhodně už dloho zasloužíte, protože vše se děje také právě kvůli vám ♡.

Posíláme s Maxíkem B&W pozdravy (speciálně pro Terku :-P), a já jdu konečně nakoupit ty dárky!!!
Pusu Šárka




37 komentářů

  1. Šárko, ze srdce a upřímně gratuluji! K plakátům, značce i k tomu štěstí, co držíš v náručí... Jak obrázek madony, krása.
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helnko děkuji, na první Vánoce s živým Ježíškem se opravdu těším moc! Hezký den :-*

      Vymazat
  2. gratulujem, gratulujem, gratulujem...a držím prsty do budúcna..jana

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, je to nádhera!!! moc gratuluji... Jste nádherní ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni děkujeme za milou návštěvu! Doufám hlavně, že se na jaře zase uvidíme ;-). Krásný předvánoční čas...

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Marti trochu mázlá teda, ale děkujem :-)

      Vymazat
  5. Tak slova "White is more than love" jsou celkem smutná =(..ono nic není "more than love", ať už je to láska mateřská, přátelská nebo partnerská..chápu, že je to slovní hříčka, ale tak nějak..no nic, chtěl jsem jen sdělit svůj názor =)

    Ať je honba za dárky úspěšná a co nejméně stresová,

    Prima advent,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michaeli souhlasím, láska je nejmocnější a nejkrásnější síla, která nám byla dána a nad ní opravdu nic není. Plakát je proto samozřejmě nadsázkou, jak jsem hlavně sama pro sebe chtěla vyjádřit mou bílou posedlost. Druhý plakát, Love is the new black je proto zase opakem ;-).

      Děkuju a i vám!

      Vymazat
  6. Šári, gratuluju! Krása...a tobě to moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  7. A já si pořád říkala, kdy uvidíme nějakou fotku Maxíka! Jste oba krásní! Krásné svátky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko děkujeme, no jo, bylo na čase :-). Také krásné Vánoce!

      Vymazat
  8. Krásné vánoce!Moc vám to spolu sluší.-)Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko moc zdravím a také přeji, děkujeme :-)

      Vymazat
  9. Moc gratuluji, jste krásní! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi děkujem, krásný oředvánoční čas

      Vymazat
  10. Ahoj Šárko, také moc gratuluju, ty a ND, to je dokonalé spojení! Moc Vám to s Maxíkem sluší!
    Krásné Vánoce!!!
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Veroniko, tak to mám radost! děkujeme a i k vám :-*

      Vymazat
  11. Boží to je!!! Máš můj největší obdiv! <3

    OdpovědětVymazat
  12. Moc gratuluji! ❤️ Jeee Šári, tim myslis speciálně pro mě?? :-)) To mě moc tesi a moc vam to spolu slusi, je uzasny! Broucek malej :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teru na jsně, psala jsi si o to! :-D Děkujeme, utíká to, ale coo? Pusu posíláme :-*

      Vymazat
    2. No netušila jsem, že to vezmeš tak vážně - a o to víc mě to těší!
      Utíká to hrozně - Marek bude mít po Štědrým dnu už 5 měsíců :-O také posíláme pusu a užijte si první Vánoce ve třech :-*

      Vymazat
  13. Šárko, ten kalendář je skvost! Blahopřeji k dalšímu úspěchu. Máš můj velký obdiv. PS: S Maxem jste božííí!
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mila Katko, mam radost ze se libi a dekuji za krasne prani, mnoho pozdravu posilam :-*

      Vymazat
  14. Gratuluji,vše je krásné i vy dva ;-) A.

    OdpovědětVymazat
  15. Je to celé nádhera a Ballograf propiska k tomu jako třešnička na dortu.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri dekuji, od Tebe si toho tedy vazim! Propisku mam na wishlistu do pracovny, je bozka!!!

      Vymazat
  16. Posledná kaligrafia v tváričkách je najkrajšia :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ten uspech letosni muj nevetsi ;-) <3

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.