Stříbrná nálada / Silver mood

Úbytek denního světla je vidět na dnešních fotkách, vypálených svíčkách, a moje nové Daniel Wellington hodinky mi připomínají, že se blíží Vánoce. Protože jsem zlato teď vyměnila za stříbro, po nových hodinkách jsem se začínala poohlížet, a tak mi přišla další akce s DW opravdu vhod. Vybrala jsem si opět klasiku, černý pásek a minimalistický ciferník se zirkony, jenž se mi hodí k jemným stříbrným šperkům a k bílému zlatu. A ještě jedny pánské jako dárek k Vánocům, tak doufám, že se budou obdarovanému líbit ;-).

Bílou porcelánovou misku ve tvaru České Republiky od Maxima Velčovského, jehož design miluju, jsem pro změnu dostala k narozeninám v létě já. Tak pokud i vy sdílíte lásku k nadčasovým DW hodinkám, opět je můžete zakoupit na www.danielwellington.com s 15% slevou a poštovným zdarma po zadání kódu mamaison_blanche.

Hezký středeční večer!
Šárka



15 komentářů

  1. Ta porcelánová miska je skvělá!! =)

    Hezký večer,

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, pritom neni vubec zadnou novinkou a stale bavi!

      Mej se krasne Michaeli

      Vymazat
  2. Hodinky sú nádherné a jednoducho nadčasové. Budú stále krásne a moderné. Miska je veľmi zaujímavý kúsok. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko presne, proto je mam rada. Design Maxima me bavi, opravdu vtipne hackuje ceskou klasiku! :-D
      Mnoho pozdravu

      Vymazat
  3. Krásné fotky! A hodinky jsou skvěle! Taky jsem si ted hodne oblíbila stříbro :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teru dekuju. Koukala jsem, ze mas ty co ja v rose gold, jsou me nejoblibenejsi ;-)

      Vymazat
  4. Šárko, ty tak krásně fotíš:-)
    No, tedy i ty předměty focení jsou....prostě ACH:-)
    Měj se moc krásně!!
    T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je ty jsi zlato, dekuju moc! Ale je cim dal mene svetla, achjoooo :-(. Mmoho pozdravu k mori!

      Vymazat
  5. Úžasné - vše, a krásně nafoceno :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Právě jsem manželovi k Vánocům díky Vám objednala tyto hodinky (samozřejmě v pánské verzi). Moc děkuji za usnadnění toho procesu vymýšlení a sleva potěšila dvojnásobně :-). Pokud by byl ještě nějaký typ na mužský dárek, tak sem s ním ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko tak to mam radost, dekuji. Ja mam pro toho sveho prave take jedny ;-). A jeste mrknete sem, myslim, ze to nema chybu! http://manboxeo.cz/eshop/
      Mejte se fajn.

      Vymazat
    2. Šárko, kam vy na ty nápady/stránky chodíte :-)? Jste úžasná. Ještě jednou moc děkuji a teď už mám dárky pro manžela kompletně vyřešené. Objednala jsem mu pálivou Habaneroboxeo.

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.