Růžová nálada / Pink Mood

Růžová barva mi vždycky zvedne náladu. Stačí mi k tomu květina a moje oblíbená vonná svíčka růže od Meadows. A nová Kähler váza Ommagio Silver, která se konečně začala prodávat také prostřednictvím Nordic Day u nás. Jenže tam jsem si ji dvakrát nechala vyprodat. Ale protože se přání plní, nakonec se na mě štěstí usmálo a já jsem ji vyhrála na instagramu Marcelky, a přišla mi tak přímo z Dánska. Opět jsem z ní unešená, jen se trochu bojím té budoucí přirozené patiny na stříbrné glazuře. Podobná se mi totiž nedávno objevila na mosazných svícnech Iittala, takže musím zjistit, co s tím, nevíte?

Na fotkách můžete vidět opět pohled k nám z jiné strany a jiného úhlu :-). A příště už snad první vánoční zdobení! Letos to uteklo snad ještě rychleji, o víkendu musím na chvojí a sundat z půdy všechna světýlka. Na tyhle Vánoce se těším obzvlášť, protože budou poprvé ve třech ;-).

Krásný první adventní víkend a nezapomeňte dnes na 30% slevu na MMB!
Šárka




2 komentáře

  1. Tento pohľad od stola je ešte krajší ako ten predošlý !
    Pre tú kamennú stenu v pozadí, a ten kontrast strohosti:
    čistých línii doplnkov vpredu a sekretára vzadu.
    Váza vynikne a takto aj vidím aká je pekná, na ND je ich tak veľa pekných, že sa nedá ani medzi nimi vybrať.
    Pes bol doteraz v utajení ?:-) Proste niečo teplé, kožušinkové nesmie chýbať :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko dekuji, prave proto jsme se nakone rozhodli, ze tady dvere delat nebudeme, pohled na ni miluju. Pes je na fotkach uz od zacatku blogu, jenom zridka, protoze tu jeho kozesinku mam pak uplne vsude! :-D! Krasny adventni cas a dekuji za navstevu.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.