Restore

Dávno jsem měla na svém wishlistu plstěný úložný košík Restore od Muuto. A nedávno jsem udělala kompromis a pořídila jsem si rovnou dva velmi podobné z H&M Home. A dopadlo to úplně klasicky, nebylo to ono. Hlavně proto, že nedržely tvar skončily jako úložné koše ve skříni. Takže jsem se stejně vrátila k původní myšlence, a vysněný košík Restore si nakonec pořídila.

Musím říct, že jsem z něj naprosto unešená, dostal mě jeho design i perfektní kvalita. Má tvrdou skořepinu potaženou plstí, takže vypadá dokonale a plní skvěle přesně ten účel, kvůli kterému jsem jej původně chtěla. Využívám jej hlavně v obývací části na všechny bezprizorně povalující se věci - plédy, polštářky, rozečtené časopisy, notebook... Ty se tak do něj hezky stylově schovají. A opět nezklamalo ani balení, je dokonce v protiprachovém pouzdře! :-) Tuhle promyšlenost do posledního detailu mám na těch top kouscích ze všeho nejraději!

Košík Restore mám z poměrně nového slovenského e-shopu DKT living, odkud mám ještě pár novinek, a kde naleznete společně se značkou Muuto i další skandinávské ikony. A protože brzy přibude i česká verze a já se chystám postupně dozařizovat, určitě o něm neslyšíte naposledy. Takže příště snad těch mých 50 odstínů šedi oživím a zútulním nejen čerstvou květinou, kterou jsem dnes u nás marně sháněla, ale taky novým kobercem či stojací lampou od značky Zuiver, jenž ale ještě stále vybírám...

Hezký večer přeje
Šárka





18 komentářů

  1. Sarko taky ho mam na liste prani ..vypada skvele :-*..lampu zuvier mam a doporucuju..je skvela. Seda je proste nej..krasne krasne jako vzdy ;-) A jak jde pece o Maxe?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti je! Musím se mrknout, kterou máš. A děkuju. S Maxíkem už je zábava a pohoda, má pořád pusu od ucha k uchu, a když spí, pracuju. Jsem ráda, že už jsme parťáci, asi prozatím, než začne lézt, to už asi znáš, viď? :-D

      Vymazat
    2. jj jak partyzánka :D. Včera...a to má 8m...se poprvé postavila...to teda brzo :O. U nás to ze začátku taky šlo, kolem 5m začaly růst zuby a spaní nic moc. Tak snad se to brzo spraví...já mám teď čas až je doma muž a nebo o víkendu :).
      My máme Office: http://barabasca-made.blogspot.cz/2014/05/lampa-office.html

      Vymazat
    3. No jo no, zatím využívám každou spací chvilku! :-D
      Office je famózní, k nám mi asi bude nejvíc sedět Reader, no uvidíme...

      Vymazat
  2. Taky si vždycky říkám, že si koupím nějakou "levnější náhradu" a pak to nikdy není ono:/ proto poslední dobou kupuji míň věcí, ale opravdu kvalitních :) ten tvůj košík je parádní!:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anet přesně tak, buy less, choose well! Děkuju :-*

      Vymazat
  3. Vypadá nádherně! Také po něm toužím, ja jsem ten z h&m home vzdala hned, hrozně mě naživo zklamal :-( moc mu to u vas slusi!!! Teru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko bohužel u nás HM home nemáme, tak nakupuju přes internet, takhle to se mnou pak dopadá i s oblečením, děs :-D. A díky!

      Vymazat
  4. Dokonalý a pekný box a dík za tip na e-shop :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Zuiver lampu máme doma také,klasickou bílou trojnožku a je bezva ;-) Máte to krásné.. A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anni a moc jí to u vás sluší, ach! Děkuju a zdravím

      Vymazat
  6. Těch pár ušetřených korun za kopii z H&M Home za to fakt nestojí. Originál je originál a to nejenom u těchto košíků =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ušetřených? O to víc mě samozřejmě stál, že!!! :-D Tolikrát si to opakuju, tak snad příště se už opravdu poučím. krásný víkend!

      Vymazat
  7. Šárko, ten koš je úžasný. A u vás mu to fakt sluší. Já po něm toužím snad od doby, co znám značku MUUTO. Před několika týdny jsem si pořídila jeho levnější náhradu z HM. Jsem zvědavá, jak dlouho mi bude bavit. No není to ono... Však víš... Jinak o tomto shopu vím dlouho a mají tam opravdu příjemné věcičky. Fajn dny přeji. PA Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko no to jsem tedy taky zvedava :-D! Ale bohuzel nejlevnejsi neni no. Muuto je cele uzasne, a mas teda vetsi prehled nez ja! ;-) Mej se krasne

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.