MMB & Compagnie de Provence

Před čtrnácti dny mi přišel e-mail z Marseille: "Milujeme Tvoje fotky a chtěli bychom je začít používat oficiálně!" Kdyby mi někdo před dvěma lety řekl, že mě osloví s nabídkou spolupráce přímo ze sídla mojí oblíbedé francouzské kosmetiky Compagnie de Provence, asi bych si myslela, že se zbláznil. A tak o to větší zázrak to pro mě je. Tenkrát jsem ji obdivovala na zahraničních blozích a přála si ji mít jednou doma. S kolegyněmi grafičkami jsme v práci vzdychaly nad dokonalým grafickým zpracováním katalogu i nádherným obalovým designnem, a když Martina spustila druhý e-shop Nordic Day, konečně jsem měla možnost ji vyzkoušet na vlastní kůži. Nejvíce jsem si oblíbila design i podmanivou vůni Anýz a Pačuli, od které mám tělovou kosmetiku i bytové vůně. A představte si, že přávě tahle, za mě nejdokonalejší celá La Collection Originale, bude příští rok v novém balení! Vše se dozvíte nejdříve samozřejmě na stránkách www.compagniedeprovence.com, určitě ji opět naleznete na Nordic Day, a hlavně ji uvidíte také u nás doma. Nemůžu se dočkat!!!

U nás v kuchyni se prozatím zabydlela nová kuchyňská sada univerzálího čističe a mycího prostředku na nádobí Luberon s obsahem tradičního marseillského mýdla, jenž příjemně voní po citrusech a krásně vypadá. Tak jsem zvědavá, jestli bude i dobře mýt. Ještě ji totiž musím vyzkoušet ;-).

Mějte fajn víkend a vytrvejte v tom, co vás baví, nějaká odměna určitě čeká i na vás!
Pusu Šárka


Plechová dóza Nordic Forest, dubové prkénko House a porcelán s utěrkou Design Letters




25 komentářů

  1. Ša,aj u mňa trónia pri batérii dva druhy vôní :-), citrus,bergamot a levanduľa, figa a vyhráva tá druhá.
    Prišiel mi balík z ND hlavne kvôli hrdzavému kolesu z cirkulárky ako tácka :-)
    A tieto mycie, pekné fľaštičky som pridala pre našu domácnosť, aj pre domácnosť dcérinho muža, mamu s otcom a brata so ženou, ako Vianočný darček :-)))
    A korenie....
    Ja si mixujem aj z nášho antibakteriálneho prostriedku Savo s dvoma vôňami, ale chcela som vyskúšať a mať peknú fľaštičku....:-)
    PS : ..písmenkové vecičky som mala v košíku, ale...
    ...a košík zase plním, ND je pre mňa geniálny :-)
    Obalový systém , ,,čipkový,, kartón, ND je super, už je využitý :-)
    Využila som ako dekoráciu a nafotila na blog... , bublinkovú fóliu využívam na zazimovanie rastlín vonku , ako izolačnú fóliu :-)
    Prajem pekný večer :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu druhou jsem zatím nevyzkoušela. Obaly taky schovávám a když nemám na výměnu nový prostředek, dolévám klidně i jinou náplň. Hlavně, že to hezky vypadá, že? :-) Ale takhle tedy nerecykluji ani já, paráda! krásný den Alenko a ať udělají pod stromečkem radost

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Olívko, nejspíš v tom má prsty právě ON! :-D

      Vymazat
  3. U mě vede právě tahle vůně jaru, ostatní mě míjí. Používám ho už hrozně dlouho a je výborný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda! Láká mě hlavně taky díky podílu přírodních složek, už se těším, až spotřebuju ten od Bloomingville ;-)

      Vymazat
  4. gratuluju!
    A když je krásný pohled i na "jar" :-) My ho prozatím máme ve flašce od Jacka Danielse, ale už vím po čem pokukovat příště ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko tak to je skvělé, přeju ti to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti díky, uvidíme, jak to bude pokračovat :-*

      Vymazat
  6. To je krásná spolupráce, také jsem propadla jejím nádherným vůním, anýzovou i levandulovou mám ráda.. Moc gratuluji ;-) A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko děkuju, z té jsem zase já trochu rozpačitá, ale musím říst že je hodně zajmavá! Zdravím a děkuju

      Vymazat
  7. Tak to je velká radost =), gratuluji =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. Moni moc děkuju a velkou pusu posílám :-*

      Vymazat
  9. Šárko, to je pecka! Gratuluju moc!!!
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru nemohla jsem uvěřit, mám velkou radost a díky moc!

      Vymazat
  10. Gratuluju k parádní spolupráci! Taková se neodmítá:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda, obzvlášť když já vše voňavé a krásné táááák miluju!

      Vymazat
  11. Šári, veliká gratulace !!!!!! Marki

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.