Pilea

Měla jsem to štěstí, že i u mě přistála štafetou Pilea. Kouzelná rostlinka pocházející z Číny s krásně dekorativním vzhledem zdobící snad každou skandinávskou domácnost. A daří se jí vážně skvěle, nepotřebuje přílišnou péči ani zálivku, a roste neskutečně rychle! Takže pokud se mi rozroste ještě více, doufám, že i já potěším někoho dalšího, protože je opravdu téměř k nesehnání. Ale hlídejte hlavně Zahradu na niti, kde si o ní můžete přečíst úžasný příběh a snad bude opět skladem!

Pilea u nás doma změnila stanoviště už poněkolikáté, stejně tak obal. Nakonec jsem ji ve sklenici umístila do nového opravdu nádherného porcelánového květníku White Flutted od Bloomingville, který překvapivě dnes dopoledne dorazil společně s novou Kähler lucernou ve tvaru domečku a dalšími radostmi. Váza už na mě bohužel nezbyla, tak snad příště. Tuhle ikonickou lahůdku si prostě nemůžu nechat ujít! Hlavně proto, že bude společně s lucernou a svícnem Kubus zřejmě opět základem letošních vánočních dekorací...

Užívejte slunečného víkendu!
Šárka




10 komentářů

  1. Ten květináč je parádní! Já jsem pileu dostala nedávno od kolegyně propašovanou ze Švédska :D Tady jsem ji nikde nemohla sehnat a ono se nesmí do Norska přivážet rostliny ani zvířata! Ale přežila trošku polámaná cestu v kufru a teď jsem ji rosmnožila na dvě a čekám, jestli přežije! Zatím to vypadá parádně, ale je oproti té tvojí malinké miminko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barb kvetinac mam doma jeste od Madam Stoltz s podobnym designem a za zlomek ceny, ale tenhle je fakt prekrasny, uplne vyssi level. Jeste jsem se k mnozeni nedostala, to se asi jen kousek odstipne, vid? Rychle se vytahla i rozvetvila, tak uz z ni taky asi brzy budou dve ;-). Jste paseracky sikovne!

      Vymazat
  2. Krásný "domeček" pilea dostala! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janicko jo, nejkrasnejsi na ktery jsem za posledni nakupy narazila <3

      Vymazat
  3. Óóó, ááách. Netřeba dalších superlativů...Krááása :-)

    OdpovědětVymazat
  4. božské.....kde je rada na tú krásu? asi ju musím mať... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani konec obsvam se v nedohlednu! :-D

      Vymazat
  5. ten květináč je boží! asi ho taky musím mít!
    jinak pilea už se napěstovává ve skleníku pana kaktusáře jen bohužel je toho světla čím dál méně, tak to chvíli trvá, ale už se na tom pracuje! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko provedeni je vazne dokonale. A tak to je skvela zprava pro vsechny! Jestli poroste jeste rychleji nez u me, tak to bude cobydup :-D.

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.