Nový obývák / New livingroom

Vlastně všechno bych si představovala úplně jinak. Přála bych si novou sedačku, lampu, světla, koberec, taburetku, místo křesel budou krbová kamna... Ale všechno má přesto svůj čas a nejdůležitější je, že to hlavní je už hotovo, a já tak můžu dál snít, tvořit a těšit se na změny, které mě tolik baví. Přesto mám z nového radost, stará sedačka nakonec tak špatně nevypadá, stejně tak na rychlo pořízené velké šedé lustry z Ikea, i stará taburetka se hodila k hnědobéžovým tónům, kterými šedou po svém zatepluju.

Radost mi dělá hlavně obrazová galerie, jenž nesměla chybět, a když mě na ní cokoliv omrzí, mám v plánu jednoduše obsah vyměnit. S mým drahým jsme opět řešili mix témat i stylů, ale já jsem rebel a prosadila jsem si svou. A myslím, že se to nakonec tak nějak všechno opakuje a propojuje. Momentálně mi tu visí má oblíbená Ylva Skarp a plakát Creativity s mým velkým kaligrafickým plakátem Oui a staré mapy, tak uvidím, co bude příště...

Jediný dotyk podzimu mám na Tray Table od Hay, jenž mě samozřejmě stále baví, s velkým mramorovým tácem od Bloomingville, na kterém je prostorový parfém Lavande (přiznám se, že Anýz a Pačuli mi voní mnohem víc :-)), nová ikonická porcelánová váza Agnes Normann Copenhagen s usušenou hortenzií z kostelecké zámecké zahrady a kravský roh. Přírodu mám prostě ze všeho nejraději i s tímhle dekadentním kouskem, protože je po dědovi z jeho sklepa plného pokladů...

A co vy, zdobíte doma vůbec podzimně, nebo už se chystáte na Vánoce? Já zatím absolutně nemám představu, jaké u nás budou!

Mějte se krásně, snad brzy odpovím i na komentáře a příště zase přidám naši jídelnu ;-).
Šárka



24 komentářů

  1. Pěkný, čistý to máš, Šárko. Já zatím nezdobím ani podzimně, natož přemýšlet vánočně :-))) Ještě jsem se k tomu nedostala a čím méně, tím pro mě více. Chystám se na sběr kaštanů, jen tak pár do košíku a tím u nás podzim asi končí. A Vánoce bych ráda černobílé, ale to je ještě daleko, uvidíme. Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru dekuju moc. Vsak to dlouho nebude trvat a bude fuc. A taky uz toho mam vystaveneho doma cim dal mene, protoze je cim dal mene casu i na uklid a ja mam tak pocit, ze ma vse stale rad :-). Tak krasny zbytek podzimu a dekuju za navstevu!

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Šárko! Je to čistá krása! Právě dopisuji svůj první článek na blog... Jenom to dokopání se k tomu něco napsat, nafotit... řešila jsem totiž to samé - článek napíšu, až bude obývák 100% dle mých představ. Jenže to bych se článku asi nedočkala. Spokojená nebudu nikdy. Musím se naučit být spokojená s tím vším aktuálním. A tak si mě ještě více popostrčila k tomu, abych už do toho konečně "praštila". Díky ;-) PS: podzimně nezdobím, spíše si v hlavě sbírám nápady na to vánoční zdobení. Hezký den, PA Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko moc dekuju a vubec neverim! Vzdyt to mate tak krasne! A na prvni clanek se moc tesim i take na to, ze blog bude treba prave o tech promenach ;-). Tesim se na inspo od vas!

      Vymazat
  4. Šárka, krásne to vyzerá všetko. Veľmi sa mi páči Vaša dlažba. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko dekuju moc! Mam z ni take radost, manzel vybral vetsi format a ja desen. Na bydleni s peti francouzskymi okny na zahradu a psem hlavne idealni krytina! ;-) Krasny podzim!

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Je moc dekuji, mam radost ze se me netypicke bydleni libi :-*

      Vymazat
  6. Tak to je, Šárko, dokonalost sama. Moc se mne u Tebe líbí!!
    Zdravím od moře :-)
    Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko cervenam se a moc dekuju. Stale resim libivost a svuj vlastni styl, stale se to ve me vari :-D! Taky mavam do tepla!

      Vymazat
  7. Krásný a čistý styl. Jsi neuvěřitelně inspiratiovní! Jen tak dál :)
    www.veshionlife.com

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko je to eňo ňuňo :). Obrázky na stěnu taky řeším...nejvíc jak to skloubit s policí.
    A jak máte řešenou podlahu, máte podlahové topení? Přišlo by mi dost zima od podlahy až bude Max lézt ....my už dnes měli první okružní cestu po obýváku..takové lezo-plazení :). JE to tady!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti dekuju. U nas je topeni velke story. Melo byt jen podlahove, ale chteli jsme usetrit a pry vysusuje kolena :-D. Nakonec jsme museli dat klasicke, protoze by se podlahove neveslo pod okna a zvysenou podlahu, ale ja chtela koukat na nejake hezci, tak mame tohle a jeste pribudou krbovky. S lezenim si to vubec neumim predstavit, mame totiz dva vchody a psa, takze se u nas casto prebiha i v botech a ze zeme by se dalo jist jen pet minut po uklidu. Bud budu muset poridit kusovy koberec nebo dny travit v loznicich v patre na plovoucce :-D!

      Vymazat
  9. Sarko moc hezke,jako vse u vas. Taky stale menim,premistuji a kdyz jsem spokojena,tak mi to vydrzi chvili a pak uz premyslim o zmene ;-) Podzimne zdobim jen kytkami na verande a doma a tesim se na vanoce,u nich se vyradim :-) Hezky vecer. A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anni moc dekuji! Jo na kvetiny na terase bych taky zapomnela ;-). Uz se taky tesim i kdyz stale hledam ten spravny letosni styl. Krasne podzimni dny

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Jani moc dekuji! Ten jediny urcite zustane, uz jsem se tesila, az bude v novem a stale se na nej nemuzu vynadivat ;-)

      Vymazat
  11. Taky mám moc ráda staré mapy, zapadají k vám parádně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A hlavne je super, ze jsou cernobile! Mapy ted frci, tak tyhle stare pak skvele zkombinuju s novym ;-)

      Vymazat
  12. Nějak extra podzimně nezdobíme..přinesli jsme si domu ještě na konci léta suchou trávu do vázy, občas doneseme barevné listí, ale že bychom doma ladili všechno najednou do zimních tónů, to ne =) A s Vánocemi to nebude jinak..prostě stromeček, vytáhneme pár vánočních dekorací a to bude vše =). Doma to spíš měníme podle nálady, ať je roční období jakékoliv ;)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Posledni dobou to mam hodne podobne! A jeste nejoblibenejsi doplnky :-). Pekny vikend!

      Vymazat
  13. Šári, vypadá to úžasně .... Marki

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.