Kalendář 2016 / calendar 2016

Jak už jste možná viděli na mém e-shopu nebo četli na facebooku, také letos jsem navrhla roční kalendáře na příští rok. I když je s miminkem náročné cokoliv dělat, to, co dělám mě velmi baví a naplňuje, a proto tvořím dál, když to je jen trošku možné. Úžasně si u toho odpočinu a zase se můžu nabitá novou energií vrátit do role milující maminky.

Tento rok jsem chtěla něco vyjímečného. Proto jsem zvolila můj nejoblíbenější formát 50 x 70 cm, aby minimalistická grafika, kterou jsem stále dokola ladila, co nejlépe vynikla. Jeden je neutrální na šedém mramorovém pozadí a druhý vyloženě holčičí - růžový. Ten jsem navrhla hlavně sobě pro radost a do mé pracovny. Příští rok bych si ji totiž chtěla konečně zařídit přesně podle svývh představ a všemi vysněnými doplňky, včetně nového počítače.

Kalendáře jsou vyjímečné také proto, že jsou vytištěny v limitovaném množství. Číslo výtisku je tak ručně napsáno na každém zvlášť na zadní straně společně s podpisem a věnováním. A zabaleny ve zlatém hedvábném papíru a tubusu se speciální samolepkou. Jednoduše jsem se je snažila udělat tak, aby opravdu stály za to a dělaly radost vám i mě po celý příští rok...

Zakoupit je můžete na www.mamaisonblanche.cz nebo na Fleru TADY  (už jsou ihned k odeslání) a věnovat je třeba také jako jedinečný dárek pod stromeček. Je to neskutečné, ale už se to blíží!

Mějte se moc fajn a až mi zase malý Max chvilku dovolí, mám nafoceno opět něco z našeho nového bydlení ;-).

Zdraví Šárka

PS: Na blog fotky upravuju hodně do studených tónů, takže ve skutečnosti je růžová barva trošku teplejší ;-).



Šedá varianta a vymazlené balení :-)

10 komentářů

  1. Teda, si moc šikovná, povedlo se ti to báječně :))
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu moc krásné!
    Šárko, přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko,ten sedivy je úžasný.Asi mi ho přinese Ježíšek 😄Mějte se krasne,Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. To balení je skvělé a šedý mramor, mmm, me gusta =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem rada, jeste idealne zlaty tisk, ale bohuzel marne shanim uz vice nez rok :-(. Hezky podzim Michaeli!

      Vymazat
  5. Krásné...hmmm, to balení! :))

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.