Opravdově / Reality

Stále se nemůžu dostat k nějakému většímu focení. Blog je prostě časově náročný koníček a toho teď na zábavu bohužel zrovna moc není. Ale sledovat, co je u nás nového můžete stále na mém facebooku, a hlavně na instagramu. Tam se mi celkem pravidelně daří vyfotit nějakou tu momentku od nás - bez zrcadlovky, stylingu, Photoshopu, a o to více opravdovou (ne už jen ten výřez a všude okolo všechno under reconstruction :-)). Takže pokud se chcete dozvědět, jak u nás aktuálně vypadají další místnosti v novém, co jsme dostali s Maxem od Bella Rose, jak vypadá náš kočárek, jak náš bobek, jaké deko mám teď v pracovně, a čím jsem si teď naposledy udělala radost, určitě se připojte a dejte mi vědět i o sobě! Inspirace totiž není nikdy dost ;-).

Zatím se mějte báječně a užívejte slunečný podzim.
Jakmile to bude možné, ozvu se...
Šárka

Od shora: mramorová deska light grey, dětská lampička Miffy, závěsný mobil Mint, povlečení Wolf, plakát Bonjour, dozdoba Black Diamond, Nike Air Max 90, dekorativní dóza Smoke Brilliant, krém na ruce s divokou růží, vonný difuzér Meadows Midnight

8 komentářů

  1. Parádní shlefie! Moc se mi líbí ty staré hodiny s tím super minimalistickým kusem nábytku. To já přesně můžu! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barb dekuju, jsem rada, ze ma moje rebelie uspech ;-). Mej se krasne!

      Vymazat
    2. Aj mne sa páčia tie hodiny plus ten purismus okolo...je to teplé...
      A tá obliečka Volf, keby to nebol celý môj národný dôchodok....

      Vymazat
    3. Alenko dekuji! To jo, nejlepe napsat Jeziskovi :-)

      Vymazat
  2. Kojenci ke svému zdárnému vývoji potřebují zrakové vjemy pestrých barev. Alespoň hračky. V tom černém pruhovaném pyžamku bobek vypadá jako vězeň. Všeho s mírou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo presne, to vypada :-D. Ted jsem se docetla, ze novorozenci potrebuji kontrastni zrakove vjemy idealne cernobile, a ja proc porad kouka na ty moje B&W plakaty... Miru mame asi kazdy jinde, ale hlavne ze vyvoj neni nezdarny ;-)

      Vymazat
  3. Mne sa Maxove pruhované oblečko veľmi páči a Šárka je nádherný. Popozerala som aj na instagrame, všetko krásne zladené. Peknú nedeľu prajem. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko moc dekujeme, pyzamko bylo v setu jeste s jinym, kvuli kteremu jsem ho hlavne kupovala. Ale to si zrovna stacil pocurat samozrejme :-D

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.