Moje bílá kuchyň / My white kitchen

Abyste věděli, mou novou kuchyň jsem vám jak jsem slíbila před porodem opravdu ještě vyfotila. Ale už jsem ji nestačila bohužel dát na blog. Jen, co jsem usedla k počítači, praskla mi voda a museli jsme do porodnice :-D. Takže toť má omluva. Dnes už je malému Maxovi měsíc a já jsem ai konečně opět našla chvilku na vás, chyběli jste mi!

A jak to vlastně bylo... Osm let jsem snila o bílé kuchyni ve vysokém lesku. A tady je! Všechno je jinak, prostě bílých kuchyní už můj drahý vyrobil všem mým známým tolik, že jsem se nechala dobrovolně ukecat na něco úplně jiného. Jsem moc spokojená a miluji ji prostě čím dál víc! Je jiná, nevypadá úplně jako kuchyň, tak trochu divná, do tvaru "U" až na konci místnosti naproti francouzským oknům (strašně blbě se to fotí), až do stropu, hedvábně matná a masivní, šíleně velká a prostorná, minimalistická, industriální a pro mě naprosto dokonalá. I když ještě není úplně hotová...

Koncept je od začátku v podstatě stejný, stejně tak pracovní deska s desénem betonu a šedý dřez. Jen jsme na poslední chvíli vyměnili bílý vysoký lesk spodních skříněk za antracitový mat a vrchní světle šedou za dubovou dýhu, která se nakonec stala hlavním propojujícím prvkem našeho nového bydlení, která všechnu tu bílou a šedou krásně otepluje.

Líbí se mi optický kontrast vrchních a spodních skříněk, proto jsem je chtěla až ke stropu. Ne kvůli úložnému prostoru, jak mi ženské návštěvy závidí :-D. A taky nikde žádnou poličku. Po létech v provizoriu s otevřenými regály si raději budu dekorovat pouze pracovní desku, a taky ji udržovat v pořádku, abych měla alespoň pocit, že nemusím chvilku uklízet. Stejně tak jsem chtěla všechno hladké, bez úchytek, s kompletně integrovanými spotřebiči. Skrytá je tak lednice, myčka i digestoř, stejně tak osvětlení kuchyně led pásky pod horními skříňkami a zásuvky. Ty podle mě kuchyně často hyzdí, proto jsou ukryty v rozích a po stlačení vyjedou nad pracovní desku. Taky jsem si přála hodně šuplat. Ty pod varnou deskou jsou přiznané, ostatní schované v rovných stříňkách pod dřezem. A stejně tak žádný obklad. Stejně bych si nevybrala, proto je stěna natřena pouze impregnačním nátěrem a blok kuchyně spíš vypadá jako kus nábytku, než místnost zarovnaná nádobím :-). To vše samozřejmě s láskou a na poslední chvíli vyrobeno mým manželem - www.ouradniktruhlarstvi.cz, kdybyste náhodou chtěli něco podobného ;-).

A na závěr jedna fotka "před", když jsme po veškerých stavebních úpravách museli ještě kvůli dřevomorce schodit všechny stropy...

Tak si užijte virtuální prohlídku a někdy brzy příště snad zase více z nového!
Moc zdraví Šárka


Spotřebiče Bosch, Miele a Morphy Richards, dřez a baterie Franke, světlo Ikea, návrh, výroba a montáž www.ouradniktruhlarstvi.cz
Dubové prkénko Ferm Living, olivový olej Nicolas Vahé, mlýnky na sůl a pepř Menu, plechová doźa a kucyňksá utěrka By Nord, saponát na nádobí Bloomingville, plakát Simplicity Ma Maison Blanche
"PŘED"



53 komentářů

  1. Ještě i tady napíšu, jak krásné to máte a jak úžasně promyšlené. Já už po své první kuchyni taky vím co jo a co ne pro příště! Je dobrý si to zkusit nejdřív "nanečisto"! :))) Užívejte si tu krásu, manžel je borec, Šári.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janicko jsi zlato. No ha doufam, zase tolik jsem toho nenavarila a ani asi nenavarim, ale zatim vse funguje jak ma! :-D Mej se bajo kocko

      Vymazat
  2. K vám se ta kuchyň krásně hodí,moc hezky jste to vymysleli a zrealizovali ;-) A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anicko ja doufam, je v ni kus me a kus ne drahe polovicky a rak to ma byt ;-). Dekujeme!

      Vymazat
  3. Šárko, je krásná... A upřímně - čekala jsem bílou kuchyň v lesku :-) O to více mě vaše kuchyně nadchla. V poslední době je jich totiž jak hub po dešti... A i když se mi bílé kuchyně líbí, tak mě začínají dost nudit. Takže za vaši kuchyň palec hore - je božská. Tak ať ti pořádně slouží. Zdravím mimi. Katka PS: Též máme kuchyni do "U" a neměnila bych... Jediné co budu po 2 letech měnit, je pracovní deska. Máme nekvalitní, šedé lamino, to půjde pryč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko jsem rada, ze se libi! A nedivim se, prekvapila jsem i nejblizsi rodinu :-D. Prave ze driv byla bila rarita, dnes je to presne naopak, tak jsme to zkusili risknout ;-). My jsme meli a mame vysneny prirodni kamen jako pracovku, ale musim priznat, ze tahle obyc me nevadi vubec! Moc pozdravu

      Vymazat
  4. Šárko povedla se :). Manžel je šikovný...dubovou dýhu obdivuji :)
    Tak ať se dobře vaří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti dekuju a hsem rada, ze konecne predvedl taky neco u nas :-D! Za dyhu jsem rada, drevo je proste kus prirody a jeden z nejkrasnejsich materialu vubec <3

      Vymazat
  5. Krásná, jednoduchá kuchyň a úžasná kombinace! Gratuluji:)!
    A.

    OdpovědětVymazat
  6. Manžel je velmi šikovný, zlaté ruce, už jsem jednou chválila po mailu,když jsem viděla podobnou postel té naší, jen o třídu výše než ta naše. Jde vidět, že vkus a cit máte oba. :-) Tak ať se vám v kuchyni dobře kuchtí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mila Olive, vim a dekujeme zamila slova. Silovny je, jen s tou kovarovou kobylou to pak prave plati u nas dvojnasob! :-D Krasne dny

      Vymazat
  7. Absolutne snova kuchynka! Hned jsem ji s nadšením ukazovala příteli :)) Je to TOP a jen sním, ze jednou třeba taky podobnou budu mít ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tak to je moc mile, ja si fakt rikam, ze se muze libit jenom nam :-D! Urcite jo a drzim palce, at je to brzy, ne jako u me ;-)

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Diky! Drevo je proste drevo, jsem rada, ze je nakonec taky soucasti ;-)

      Vymazat
  9. V téhle kuchyni bych klidně i spala, je opravdu překrásná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tak to me tesi! :-D Mista je tu dost i na spani! Lol

      Vymazat
  10. Boží. Dřevo i šedá. Opravdu boží. Moc se povedla, Šári, pozdravuju manžela ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Kráso, taky bych takovou jednou ráda! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, tak hlavne at to netrva tak dlouho jako nam ;-)

      Vymazat
  12. Šári...blahopřeji ti (a vlastně i tatínkovi ☺) k narození synka.
    A kuchyň je super!!!
    Měj se prima, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko moc dekujeme a posilam pozdravy

      Vymazat
  13. Úžasná! Opravdu nádherná kombinace. Já teď plánuju vlastní kuchyň, ale musím zůstat u bílé, protože je místnost hodně tmavá. Ale ta antracitová s tím dřevem - skvěle!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda Radko, tak od Tebe si toho cenim obzvlast ;-). My mame hodne hluboke mistnosti, takze taky zadna slava, ale kupodivu to nepusobi nijak tmave, tak jsem rada.

      Vymazat
  14. Šári, je úúúúúžasná !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marketko mam radost, ze se libi i Tobe!

      Vymazat
  15. Šárko, kuchyň je opravdu velmi krásná, dělá manželovi skvělou reklamu!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli jsi zlato, jen by jeste mohla byt uplne hotova - hroznej chlap :-D! Mnoho pozdravuuu

      Vymazat
  16. Tak to je kuchyň mých snů - bezúklidová. Jak píšeš Šárko, žádné police, žádná digestoř, na kterou sedá prach, nejvíc mi doma vadí úklid vršku kuchyně - fakt, příště jedině až do stropu, ať prach nemá kam sedat! O úchytky si v jednom kuse dělám modřiny, příště taky bez nich. A udržovat lesklou bílou? Dub a šedá vede!!! Jenom jsem zvědavá, jestli bude i "dětiodolná":-) (Naši raubíři zlikvidují kde co:-)) Ale vypadá, že by mohla:-) Tak si ji užívejte i s mrňouskem!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani skvele vystizeno. Mala neter momentalne mamince kramuje vsechny supliky, tohle by jim mohlo jit otevirat hur. Jen ty prstiky budou videt mnohem vic nez na lesku! :-D

      Vymazat
  17. Šárka moja, no kuchyňa je nádherná, ale ešte nádhernejšia je správa, že ste už šťastnými rodičmi a máte Maxa. Prajem veľa zdravíčka, nech to malinké rastie a robí Vám len radosť. A ešte k tej kuchyni, je dokonalá. Niečo úplne iné ako som zvyknutá. Úžasné. Andrea

    OdpovědětVymazat
  18. Šikovného muže máš, kuchyň je perfektní!

    OdpovědětVymazat
  19. No ta je!!! Opravdu uzasna. Z tohohle prispevku mam opravdu Vanoce. Nadhera. Diky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirjanko mila tak to mam radost, ze potesil ;-)

      Vymazat
  20. Šárko, gratuluji, kuchyň je opravdu moc povedená, skvěle zvolená kombinace materiálů a barev! Mám jeden praktický dotaz - navrhuji teď také kuchyň do U a vždycky se trochu zaseknu u rohových skříněk kvůli využití místa - dolní jsou jasné (výsuv), ale jak jste řešili horní (otvírání a vnitřní prostor). Najdete-li čas - při novém miminku - gratuluji - mám doma taky Maxe:-) - budu ráda za koment, případně fotku. Anebo rovnou u manžela provedu objednávku:-) Krásné dny! Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mila Ivano, mam radost, ze se netradicni pojeti libi! Vrchni roh je reseny uplne jednoduse, proste jedny dvirka a skrinka s policemi, ktera se prekryva s tou druhou, takze kdyz neco chci, musim strcit ruku az dozadu :-D Snad to je z toho pochopitelne, v podstate jsme to nijak neresili, protoze mam spoustu ulozneho prostoru, takze jsem tenhle kout zatim ani nenaplnila :-). Mejte se hezky a pozdravujte Maxe!

      Vymazat
    2. Moc díky, v jednoduchosti je krása:-)

      Vymazat
  21. Šárko, je krásná! A hlavně díky za některé šikovné tipy (jako např. skříňky do stropu)!!!
    Užívej si ji i vašeho drobečka!
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru jsem rada, ze potesily :-). Mej se moc krasne a dekuju

      Vymazat
  22. So sophisticated! ........nejde to jinak napsat:)))
    Helena

    OdpovědětVymazat
  23. Ta biela kuchyna sa podarila do siva, je pekna, elegantra. Tak ako pisu dievcata vyssie, aj ked su biele teraz in a su naozaj pekne, je ich uz vela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jojo. Bila je ale opravdu nadcasova, a tahle zase nezvykla, tak tajne doufam, ze bude tez (-). Krasny vecer

      Vymazat
  24. Nevím proč, ale nějak mi tvůj blog zmizel ze sledování a já o tu parádu málem přišla! Kuchyň je boží. Líbí se mi, že jsi zvolila ty čisté linie a taky šedou a dřevo. Vypadá to opravdu perfektně a bude to krásný šperk ve vašem jinak převážně bílém bytě. Super, že jsi tak odvážná a šla jsi do toho! Krásná inspirace :)

    OdpovědětVymazat
  25. Vůbec bych nečekala, že taková netradiční kombinace bude vypadat tak dobře. Jaký impregnační nátěr jste použili na zádovinu kuchyně a jak se to osvědčilo v provozu za varnou deskou? Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju moc! Presny nazev nevim, je to ale vodou otiratelne, pry se tim maluji treba operacni saly v nemocnicich, je to od steny k nerozeznani. Nevarim kazdy den a davam pozor, zatim jsem velkou nehodu zadnou nemela, tak testuji stale, ale zatim parada ;-)

      Vymazat
    2. Tak to je zajímavý tip, zkusím vygooglovat, co přesně to je, u Vás v kuchyni to tak totiž vypadá moc hezky!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.