Bella Rose v novém / New Bella Rose

Nejdříve velké poděkování za všechny pozitivní reakce na naši atypickou kuchyň, ve které jsem ani nedoufala, mám prostě čtenáře spřízněné duše :-*! A teď jedno dlouhoočekávané odhalení velkého tajemství, o kterém bych vám dala moc ráda vědět také na blogu...

Jeden z našich prvních a největších internetových obchodů se skandinávskými doplňky, dekoracemi, nábytkem, módou a dalšími radostmi Bella Rose má ode dneška úplně nové logo, claim a vizuální styl! A jak mnozí z vás jistě víte, je mi obrovským potěšením, že můžu být při tom všem už od začátku.

Tenkrát to byl malinký e-shop, jeho majitelka Martina na mateřské, a z domu balila první vitage drobnosti, jenž u nás byly nedostatkovým zbožím. Mě oslovila jako blogerku, které nabídla první malou spolupráci v podobě nafocení několika stylingů z našeho bydlení do fotogalerie na e-shop... A jelikož je mým povoláním především grafika, také jsem jí tenkrát pomohla dotvořit logo původní, jenž je s Bella Rose od začátku neodmyslitelně spjato.

Ale protože již dozrál čas na změnu, skoro před rokem se začalo rodit logo nové. A já jsem měla opět tu čest, tentokrát opravdu od začátku až do konce, dát všem pocitům a myšlenkám Martiny podobu a tvar. Díky tomu vás teď čeká to největší rozmazlování, jaké si jen zákazník a hlavně zákaznice internetového obchodu dokáže vůbec představit, protože jsme mysleli i na ty nejmenší detaily a navíc vás ještě několik překvapení čeká! Nejvíce o této velké změně vám však vše samozřejmě představí právě Martina ZDE

Je mi jasné, že změna bývá někdy opravdu náročná a je třeba si na ni i delší dobu zvyknout (však jsme z dnešního dne také všichni pěkně nervózní :-)), přesto věřím, že to pro většinu z vás bude změna příjemná, stejně tak jako pro mě, Martinu a celý náš nemalý tým, který se na ni podílel.

Tak ať přináší radost i v novém! :-*
Šárka

Logotyp & corporate identity design by Šárka Ouřadníková 2015

20 komentářů

  1. Skvělé, vystihuje vše to, co celou dobu Martina v rozhoverech říká. Došla mi slova.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mila Olive, to jsme moc rady! Velke diky!

      Vymazat
  2. Moc krásné! Logo je prostě perfektní! Přesně vystihuje tu lehkost, hravost, ale přitom je v tom pořád tak trochu ta romantika, kterou pro mě Bella Rose vždycky bylo a bude :) Tleskám a těším se na web, bude to určitě taky paráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Barb, presne to jsme si praly a mame velkou radost, ze to tak doopravdy pusobi. Na web se raky moc tesim, bude fakt vymazleny ;-)

      Vymazat
  3. Zvykla jsem si okamžitě. Je to krásné, jednoduché, okouzlující a vystihuje to myšlenku i produkty Bella Rose. Vystihuje to také mé pocity radosti, když si zboží v Bella Rose nakoupím! Je to láska na první pohled! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janicko parada a velke diky za to ze nas chvalis a podporujes kudy chodis!!! :-D :-*

      Vymazat
  4. Gratuluju a musím pochválit opravdu krásnou práci!!!

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko, je to nádhera, hrozně se mi to líbí! Mám chuť si jít okamžitě něco koupit ;-)
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru super a vubec se nedivim, ty balicky budou fakt uplna bomba, taky doufam, ze si brzy nejaky poridim a zabali mi ho holky samy! ;-)

      Vymazat
  6. Mila Sarko,
    myslela jsem si, ze je to tva prace, je to poznat :-)
    Moc pekne
    Reny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mila Reny, je tak to je uzasne, jsem rada, ze je muj rukopis poznat a dekuji za pochvalu i navstevu!

      Vymazat
  7. Krásna práca Šárka. Jednoduché a elegantné. Andrea

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko krása. Jednoduché, oku příjemné a má to šmrnc. Moc se mi to líbí. Krásné dny a pozdravy Maxovi :-)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci moc doky, to je velka pochvala! Myslim na Tebe, opatrujte se a pusu vsem tren i mamce :-*

      Vymazat
  9. Už jsem chválila u Marti, moc se vám to holky povedlo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri moc dekuju, mam radost obzvlast ze se To libi Tobe a doufam, ze se Ti bude v novem dobre pracovat ;-). Moc zdravim!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.