Černobílá krása / Black & White Beauty

Bonjour! Vždy, když si něco přeju a řeknu si, že je to v tu chvíli naprosto nemyslitelné, přijde to ke mě zanedlouho jako malý zázrak tím nejneočekávanějším způsobem. Stejně je tomu v podstatě téměř se všemi kousky v ložnici na vertiku, který mi zůstal jako poslední prostor, který mám jenom pro sebe. Můj toaletní stolek už je totiž v nové koupelně připravený na přebalování :-D.

Červenou Chanel rtěnku jsem dostala od ségry, Diptyque svíčku od Radanky, Byredo parfém od taťky, LA:Bruket krém na ruce s divokou růží od holek z Nordic Day a první Daniel Wellington hodinky přímo od této značky. O to větší radost ze všeho vlastně mám a vždy mi připomenou toho, od koho jsem je s obrovskou dávkou empatie dostala.

Jen s dekorativní dózou Smoke Brilliant od Normann Copenhagen to bylo trochu jinak. Ta se mi taky moc líbila a smozřejmě, že jsem ji nedopatřením při minulém focení beauty koutku pro blog Nordic Day ťukla. Takže její osud byl jasný... A ještě se musím přiznat tchyni, že jsem ji právě ulomila z krásné exotické rostliny jeden list na focení, oživení mého černobílého koutku a zakořenění ve váze Facet glass Clear od Tine K Home.

Co vy, taky se vám takhle plní ať už konkrétní či abstraktní přání? Jestli ne, opravdu se na ně zkuste úplně vykašlat a smiřte se s tím, že prostě nebudou. Já jsem takhle kdysi hned druhý den potkala svou životní lásku, fakt :-)!

Spoustu splněných přání a krásné prázdniny.
Šárka


6 komentářů

  1. Mám to úplně stejně! I s tou láskou! :) Moc moc tě zdravím a přeju ještě hodně hodně splněných přání! :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani dalsi dukaz, ze to funguje, parada! Ja napodobne moje mila :-*

      Vymazat
  2. Milá Šárko, tak já a můj muž to máme tak, že když si něco opravdu přejeme a nijak násilně či překotně za tím neletíme, splní se nám to. Opravdu se nám to už několikrát splnilo, chtěli jsme se setkat s určitými lidmi, vidět jistá místa apod. a vždycky stačilo hodně a upřímně si to přát. Poslední dobou se to takto děje čím dál častěji a já věřím, že takhle se nám podaří vystavět i náš nový domov (a nemyslím tím jen ten dům;)). Přeji Ti, ať se Ti přání stále vyplňují a nejen ta materiální... :) Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru to je skvele, je to proste prirodni zakon, ktery verim, ze funguju uplne pro kazdeho at v nej veri nebo ne. A opravdu je potom mozne i zdanlive nemozne, nebo nekdy dokonce neco lepsiho, nez jsme si vubec dokazali predstavit! Take moc drzim palce, nepochybuji, ze vse krasne a s lehkosti klapne v pravy cas a na pravem miste ;-)

      Vymazat
  3. Šárko, taky myslím, že na tom něco bude... Mně se teď možná taky splní přání, o kterém jsem ani nedoufala, že by mohlo, ale nechci předbíhat... Nevím, přesně, v čem je ten fígl, ale pomalu začínám věřit v sílu myšlenky (a nemusí se to týkat jen přání). Každopádně ať se Vám přání plní dál! ;-)
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko tak to je nadhera, to moc preju a tez dekuju! Je to tak, i nase ciny jsou silne a vse se nam minimalne dvakrat vraci. Takze idealne konat moudre :-D Krasne leto!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.