Obláčková giveaway / Giveaway with the clouds

Hledala jsem pár originálních a látkových doplňků a dekorací pro miminko s jednoduchým designem ve skandinávském stylu, a tak jsem našla Hanku. Nejen, že jsem u ní spokojeně nakoupila přesně to, co jsem potřebovala a již brzy vyfotím, ale také jsme se domluvily na společné giveaway!

Hanka tvoří pod značkou SEW4HOME ve svém ateliéru v Brně již druhým rokem, ale látky miluje už od dětství. Proto také vystudovala textilní průmyslovku. Nejdříve šila hlavně pro děti, a nyní v jejím nádherném obchůdku naleznete také praktické bytové doplňky v ucelených barevných kolekcíh s jednoduchými vzory, které už z fotek zaujmou vytříbeným vkusem a naprosto precizním zpracováním. Což se mi potvrdilo, když jsem i vše viděla poprvé naživo.

Všechny Hančiny výrobky naleznete zatím hlavně na Fleru TADY, a můžete ji sledovat rovněž na Facebooku ZDE nebo na instagramu TU.

Nejkrásnější kolekce je pro mě určitě černobílá obláčková, jejíž součástí je deka a mantinel pro miminko, obláčkové polštářky, úložné košíky a trojúhelníková girlanda. A právě jeden černý a jeden bílý obláčkový košík společně s černobílou girlandou a překvapením od MMB čeká na jednodnoho z vás!


Stačí pouze splnit tyto kroky:

1/ Být čtenářem, fanouškem nebo sledovat mě i SEW4HOME přes libovolné médium (FB, IG, Google, Bloglovin, Fler)
2/ Do komentáře pod tento článek napsat, přes které nás sledujete a připojte váš e-mail (pokud máte na svém blogu, nemusíte)
3/ A jestli budete mít chuť, napište nám, jak byste košíčky a girlandu využili, nebo jaký produkt se vám u Hanky líbí nejvíce.

Sháníte-li další inspiraci pro děti, mou i Hančinu práci a další doplňky a dekorace pro všechny maminky a jejich ratolesti naleznete rovněž na e-shopu www.mamami.cz, kam vás také zveme na návštěvu.

foto: SEW4HOME

V neděli 26. 7. o půlnoci soutěž končí a v pondělí vylosuji výherce (pokud náhodou nepojedu do porodnice :-))...

Budeme se těšit a držíme palce!
Šárka + Hanka

33 komentářů

  1. Obě dvě vás sleduji na Facebooku a instagramu :) oblackovou kolekci chci nakoupit pro naše miminko, které se narodí v prosinci ... janulkazakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, opět zase jedna krásná giveaway! Děkuji:) Takže:
    1) Obě vás sledují přes Fb, Šárku i přes blog,
    2) email: andrea.finfasova@seznam.cz
    3) Girlandu bych pověsila klukům na jejich bílou kovovou palandu a košíčky jsou ideální na hračky a plyšáky, každý by měl jeden:)
    Hezký den! Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Dobry den,obe vas sleduji na instagramu a kosicky by byly skvele na ukladani vln a veci na pleteni a hackovani. Email: kohlova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, sleduje Vás obě přes oblíbené na Fleru. Od paní Hanky již mám krásný polštářek i košík v šedém chevron vzoru. Košíčky i girlanda "black and white" by byly ideální pro moje "boy and girl" dvojčátka :o) PS. děkuji Vám za možnost zúčastnit se i takhle přes Fler. Přeji hodně zdraví. Jitka, vykoukalova.jitka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji na fb, bloglovin a bloggeru 😉. Je to muj kazdodenni relax spolu s hrnekm kavy. Pro kosik bych nasla milion vyuziti, momentalne asi na hrebinky a sponky nasi princezny. A girlandu nad postylku. Krasne letni dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji Vas obe pres fb. Muj email je clarka@centrum.cz. Kosicky bych vyuzila na prebalovak a girlandu nad postylku pro moji holcicku,ktera se ma narodit za mesic..pekny den.Klara

    OdpovědětVymazat
  7. Vás sleduji přes bloglovin a paní Hanku přes FB, vždy tolik inspirace! Za měsíc očekáváme prvního potomka, tak využití je víc než jasné! :) pěkné letní dny! MB

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den, obě Vás sleduji jak na instagramu, tak na facebooku. Mám 10-ti měsíční dceru, takže tyto krásné věci, bych využila pro ni. Všechny věci, které má paní Hanka na Fléru jsou úžasné, mě ale nejvíce nadchly mentoloví králíčci a košíčky ve stejné barvě. Určitě neodolám a dceři je pořídím :) Krásné a kreativní léto. Karolína (karolinakratinova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduji přes gfc jako Netty Vanity, na FB jako Netty Pleštilová.
    netty.vanity@gmail.com
    Zrovna se stěhuji do prvního vlastního bytečku, takže by se mi to moc hodilo. Opravdu krásné a originální :)

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den, obě vás sleduji přes FB, paní Hanka šila naší malé přehoz na postel a každá návštěva chválí. Hold zlaté české ručičky. Girlandu bych zavěsila k tabuli do pokojíku a do košíků dala drobné hračky. Pěkné, snad brzy chladnější dny, Pája

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduji na FB i IG jako My Home Style. Krome jineho se mi hodne libi ty mimi deky. Kosicky nebo girlandu bych vyuzila pro kluky v pokojiku, protoze girland a ulozneho prostoru neni nikdy dost:)) Petra, homestyle57@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Přeji hezký den,
    úplně se nabízí, aby košíky zdobily pokojíček syna, ale jeden bych si přece jenom nechala pro sebe:-) Paní Hanka šije překrásné věci, nejvíc se rozplývám nad přehozy a dekami, koš Mr. BIG taky nemá chybu.
    Sleduji přes FB a Bloglovin.
    Veronika, v.veronika25@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. košíky by som využila na rastlinky a girlandu zatiaľ neviem. :)
    FB: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Šárko, Hanka vyrábí opravdu nádherné věcičky, už jsem na ně několikrát koukala a jsem už delší dobu fanouškem SEW4HOME na FB (Veronika Sa). Košíčky i girlanda by byly úžasným doplňkem do miminčina dětského koutku. ;) Krásné dny, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Zdravím :-) Obojí sleduji na FB, jako Kristý Kynclová. Můj email je KSnecek@seznam.cz.
    Girlandu bych asi schovala až jednou, do dětského pokoje a košíky bych dala buď na noční stolky, každému jeden i když můj by byl vrchovatý a můj muž by v něm neměl ani kapesník :-) nebo možná do předsíně na klíče, záleží jak jsou velké.

    (komentář píšu už po třetí, nějak se mi to tu zbláznilo, pokud jsem vložila komentářů více, tak se omlouvám, nebyl to záměr)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta příjmení, to je prostě jenom posvatební zmatek :-)

      Vymazat
  16. Ahoj Šárko, tebe sleduji na blogu, Hanku na Fleru. Hanka má krásné šité věcičky. Moc se mi líbí vše ve vzoru chevron a potom tedy námořnická kolekce...šité záchranné kolo je tedy opravdu úžasné. Tobě přeji, abys zvládla poslední náročné dny těhotenství v klidu (i já jsem kdysi měla to největší bříško v tropickém červenci a srpnu ☼uff). Měj se hezky, Martina
    m.svikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduji na Fleru a blogu určitě bych košíček využila u dceři v pokojíku ,který prochází rekonstrukcí přeji oběma krásné prázdniny Gábina. gabi.vicar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Já už toho mám od Hanky tolik, ale košíčky ještě ne :-) A využila bych jako fotorekvizitu na plánované těhu focení a potom samozřejmě doma. A sleduju vás holky všude (Facebook, instagram, Fler ). Tak třeba se štěstí usměje.

    OdpovědětVymazat
  19. Hanku sleduji na fleru už dlouho, po jejích výrobcích pořád pokukuji, ale ještě jsem si nic nepořídila. Sleduji Vás obě na facebooku, Hanku na Fleru a Ma maison blanche i přes bloglovin a gfc.
    Košíčky bych si vystavila do knihovny a schovala do nich všechny drobnosti, které se tam jen tak válí :)) Obláčková a chevron kolekce je moje nej! :))

    OdpovědětVymazat
  20. Dobrý den,
    musím říct, že tuhle giveaway jste na nás ušily krásně :-)
    Sleduji vás kde se dá, snad kromě Instagramu. Díky Vám mám nyní o jednu oblíbenou uživatelku na Fleru více, protože Sew4home je značka velice roztomilých věciček.
    Girlandu a košíčky bych určitě nechala mému synkovi, jelikož se blíží jeho třetí narozeniny a velká událost - totiž nástup do školky. Nejvíce bych mu ale chtěla udělat radost obláčkovými doplňky pro jeho sílu, díky které zvládá své zdravotní peripetie, a také pro jeho chuť žít!
    Jeden košíček by měl své místo u tabule na křídy, druhý zase na poličce na uložení kostiček Lega. A protože je můj syn velký milovník letadel, mráčky na košíčku a girlandě by mu jistě udělaly radost.
    Přeji výhru všem, kdo si ji zaslouží, a Vám, milá Šárko, hodně sil do příštího období.

    Mějte se hezky
    Kateřina

    komosna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Zdravím :) My s Madlenkou (1 měsíc) zbožňujeme naprosto obláčkovou kolekci!!! A to komplet!!! Už mockrát jsem uvažovala o koupi girlandy, chrániče do postýlky, mráčku polštářku...ale bohužel mateřská pro osvč je proklatě nízká :(((...jinak sleduji váš blog, mám vás i na fb, Hanku pak na fb a ve fleru ;)...můj email je katvald@centrum.cz. Mockráte vám děkuji za inspiraci a držím palce v další práci!!! Katka a Madlenka

    OdpovědětVymazat
  22. Krásný letní večer,
    obě jste moc šikovné, o tom není pochyb:) Sleduji pravidelně Váš blog a na Hančiny výrobky jsem poprvé narazila na mamami a od té doby se jimi kochám na Fleru a Fb. Všechno vypadá tak kouzelně! Jedním košíčkem bych vykouzlila úsměv kamarádce a druhým bych ozdobila náš domov. Jak se znám, neustále bych měnila jeho využití.
    Mějte se báječně.
    Petra
    petra.ros@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Hezké dopoledne, téhle giveaway jsem nemohla odolat ...
    Už Vás sleduji tady, na fb a obě dvě jste v mých oblíbených na fleru:-)
    K Hance jsem hned nakoukla a zjistila jsem, že "tenhle" fler obchůdek už znám:) Kromě košíčků a girland se mi moc líbí pytlíky na chleba, no a mráčkové polštářky a deky pro miminka, to je tutovka.
    Girlandu bych jednou pověsila nad postýlku miminku, i košíčky by byly na mimi věci, ale zatím si na mimi musíme počkat:), takže pokud by košíčky doputovaly k nám, s manželem bychom je měli zatím na nočních stolcích a čekaly by spolu s námi :D

    Přeji hezké léto - a hlavně tvoření 3x hurá! :)
    Veronika

    miauk.veru@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Zdravím,
    obě vás sledují na FB jako Teri Pa. Hančinou o práci znám. Věcičky bych použila do pokojičku, jako vy, protože také očekávám narození miminka.
    Anet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem zapomněla - patikova.aneta@seznam.cz

      Vymazat
  25. Milá Šárko, obě Vás sleduji přes instagram i fb už velmi dlouho, obě jste pro mě velkou inspirací:). Obláčkové kolekci od Hanky jsem neodolala a je doma, ale girlandu nemám a košíčky se hodí vždy... rozhodně bych využila na propriety při šití... moc děkuji za skvělou giveaway. Jste obě s Hanku skvělé! :) Jo a dětský koutek u Tebe doma.. nádhera! Už se těším na miminko v něm :). Vendula, vendula.kubacova@gmail.com (sleduji jako BeBirdie_com nebo Radek Vendula Adámkovi)

    OdpovědětVymazat
  26. Dobrý den,sleduji obě všude možně:) ale tak třeba přes FB,od Hanky už doma něco pro mimčo máme,ale máme tři dětičky,takže bych určitě využila.Krasný den Adriana adrianastepankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Dobrý deň, sledujem vás obe cez FB a nakukujem cez Instagram a Šárke pravidelne na blog. Girlanda aj košíčky by si našli využitie v zrenovovanej detskej izbe :) krásna giveaway a blog čítam pravidelne, i keď nekomentujem. krásny deň
    jjannina@gmail.com /na IG janina white life/

    OdpovědětVymazat
  28. To je ale krasna giveaway! Diky! Jinak vas obe sleduju na instagramu jako PetSvestek a Tebe i na bloglovin. Vyhru bych si sobecky nechala pro sebe, dite ma smulu:)) a vyzdobila bych si koutek v obyvaku.. Tereza (tereza236@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  29. Milá Šárko, krásná soutěž, děkuji tobě i Hance. Sleduji Vás obě přes instagram, tebe i přes bloglovin a FB :) Věci bych použila asi do ložnice, tak nějak mi k ní obláčky jdou :) Krásné léto! anna.kaplanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj Sari, to jsou opravdu kraaasne vecicky! Obe Vas sleduju na Fleru, FB a Tebe samozrejme i tady, uz dlouho :-). A kosiky i girlanda by se mi moooc hodily do budouciho Tobiho pokojiku, ktery je sice jeste stale v nedohlednu, ale uz ted se zasobuji peknymi vecmi, kterymi ho vyzdobim ;-). A jelikoz bude stopro B&W, tak tahle naaadhera by se mi moc hodila :-). Dekuji za krasnou giweaway!!! maparadismaison@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Zdravím, obě šikulky sleduji na FB,občas blog nebo mmb, nově na Instagramu :)
    Tento styl se líbí nám všem fanynkám, čili všechny ho potřebujeme vyhrááát :-D
    S pozdravem Petra p.sleckova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.