K vodě / To the beach

Pokud doma nemáte stálý a příjemný chládek díky starým silným zdem s kamenným základem jako my, jinak, než u vody se zřejmě stávající vedra trávit nedají. Já mám z loňska několik favoritů, které mi horké letní dny zpříjemňují nejen na pláži...

Dlouho jsem sháněla lehké, elegantní a hlavně velké ručníky k vodě, což je docela problém. Nakonec jsem se rozhodla zainvestovat do velkých jednoduchých osušek Light Grey od By Nord, a vyplatilo se. Jsou velmi kvalitní a opravdu nádherné. Vejdou se mi do Shopper tašky Black od House Doctor s koženými uchy, která má vnitřek z omyvatelného materiálu, stejně jako toaletní taštička Prints na drobnosti, což je ohromně praktické. Do tašky jsme navíc všily ještě zip, aby šla bezpečně zavřít.

No a určitě se neobejdu bez slunečních brýlí a slaměného klobouku, který jsem pořídila v pánském oddělení H&M :-). I když pod něj svoje dlouhé vlasy schovám, věnuji jim bonusovou péči v podobě ochranného lehce tužícího spreje od Desert Essence v bio kvalitě s úžasnou kokosovou vůní, jenž patří mezi moje nejoblíbenější letní přípravky. Keramický kartáč s přírodními štětinami, bižuterie nebo cestovní balení krémů od Compagnie de Provence doplňuje ještě pár nezbytností a můžu vyrazit.

Ať horké dny zvládnete v pohodě a když se vám bude chtít, napište mi, jak je trávíte. nebo co k vodě balíte zase vy.

Krásný víkend!
Šárka


8 komentářů

  1. Krásná letní výbava. Nejvíce mě zaujala pruhovaná taška a sprej na vlasy, který jsem si okamžitě vygooglila. Něco takového totiž nějakou dobu hledám a zatím mě nic nezaujalo.Takže děkuji za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adelaide já za návštěvu a jsem ráda, že výbava inspirovala ;-). Krásné léto!

      Vymazat
  2. Šárko, máš to opravdu moc krásně sladěno! Po kabelce jsem na Nordic day pokukovala, ale byla už vyprodaná, tak jsem si koupila aspoň tu kosmetickou taštičku :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi děkuju :-). Taška doufám, že ještě bude, HD ji má v nabídce docela dlouho a opakovaně. Pohodové dny na pláži s new in! ;-)

      Vymazat
  3. Jako vždy vzorná příprava, Šárko! Dnes jsem měla konečně letní odpoledne - pergola, kamarádky,bazén, lehátko, sklenka růžového, meloun...
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli wow, paráda! Snad nám to vydržé minimálně do září s příjemnými teplotami, užívej :-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.