DIY Tray Table

Na některé věci prostě musí dozrát čas. Jako třeba na tenhle plechový stoleček, který jsem dostala před několika lety. Původem je z Ikea, zinkovaný a značně používaný - takřka po celé ploše měl na sobě pořádnou vrstvu vodního kamene a usazenin, protože sloužil jako stolek květinový. Přesto jsem se rozhodla mu dát šanci do nového obývacího koutku, nějaký malý odkládací stolek mezi křesla byl totiž třeba. Takže jsem octem a drátěnkou odrhla, co se dalo, a přetřela jej na bílo. A nejen to... Ale další zase příště ;-).

Rozhodně není dokonalý, ale zjistila jsem, že se stylově skvěle hodí k originálnímu Tray Table od Hay, který máme jako konferenční stolek, a podnoží mi připomíná mou Eames Chair DSR nebo novou String poličku (kterou mi stále nemá kdo přidělat). Takže radost o to větší! :-)

A jak tak koukám na své poslední fotky, zřejmě jsem našla svůj signature look. Opět jsem použila stejné doplňky a dekorace, které mám prostě ze všeho nejraději. Trošku zeleně v podobě orchideje v keramickém květníku Vietnam od Tine K Home, kterou jsem dostala k svátku do nového bydlení a je tak dokonalá a krásná, že vypadá jako umělá :-), knížky o módě, vonnou svíčku Diptyque a protože je léto, tak také nádherný korál od ségry z dovolené od moře, který mi alespoň oživí vzpomínky. No a můj oblíbený chlupatý polštářek Blanc z Bella Rose a hrubě pletený pléd od By Nord z loňských letních slev, jenž jsou oba při současných vedrech opravdu jen na parádu ;-).

Opatrujte se a nezapomeňte na obláčkovou giveaway!
Pusu Šárka


14 komentářů

  1. Našla jsi a za mě dříve, než jsi na to téma začala psát. :-) Krásné fotky. A myslela jsem v tom horku na všechny těhulky, jak to asi zvládají. A ty dokonce tvoříš. :-) Krásný den, Šárko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko děkuju :-*! Za krásné léto jsem ráda, horší je, že už jsem jak těžkopádná veleryba, jo a do toho ještě natírám :-D. I Tobě má milá

      Vymazat
    2. Šárko, nejsem Janička. Vím, kterou myslíš. Je to matoucí. Já jsem Olive a ona myslím na začátku Oliva. A obě máme stejné nejen zájmy, jak poslední dobou zjišťuji. :-) Teď už má Jana D.

      Vymazat
    3. Jéé no jasně, omlouvám se! Já si stále nemůžu zvyknout, tak snad příště ;-)

      Vymazat
  2. Ahoj Šárko, máš to nádherné, tak ráda se u Tebe kochám a inspiruji! Krásné dny, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
  3. No skvělý Šárko, šikovně jsi to vymyslela....když si představím sebe poslední 3 měsíce před porodem...tak sem ráda že byla zima :D. Já se skoro nehla z postele bohužel :(...byla jsem ráda že jsem ušla 20m od parkoviště k doktorům. Tak máš to už za pár, tak užívej užívej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti díky, mám z něj radost :-). Opravdu se pohybuju už z těží a skoro nespím, ale jinak zvládám, musím! Děkuju a mě se i s malou dobře :-*

      Vymazat
  4. Zbožňuju tenhle blog, vždycky nejlepší inspirace a hned mám chuť uklízet a přestavovat si pokoj:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko, stolek je krásný, taky by se mi líbilo nějaký takový dostat...vypadá nádherně (stejně jako Tvoje fotky :)) krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi dík moc, myslím, že spousta lidí by ho ale hodilo do popelnice, jen já jsem blázen no :-D. Užívej!

      Vymazat
  6. Šári, tak to je nádhera!! Uz se tesim az ukázes všechno :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko díky, nejsem si jistá, jak moc všechno bude, ale budu se snažit ;-). Drž se!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.