DIY Tine K květník / DIY Tine K pot

Jsem hodně netrpělivá a nejradši bych chtěla všechno hned. Třeba nádhernou sadu bílých květníků Vietnam od Tine K Home na zahradu nebo do nového. Ale znáte to... Zatím mám doma jen jeden, a taky spoustu tmavě hnědých kameninových nádob v různých velikostech z hrnčířské dílny dědečka mého drahého, které mi jejich tvar připomínají, jen ta hnědá se mi úplně nehodí. Tak jsem tentokrát místo natírání zkusila jeden přestříkat bílým sprejem, a dopadlo to překvapivě skvěle. Barva je kupodivu matná, na lesklé glazuře skvěle drží, a výborně se se sprejem pracovalo. Jen zvýraznila všechny "nedokonalosti", které ale k ruční práci prostě patří. Sice to ještě promyslím, jestli kameninové nádoby není škoda úplně všechny přestříkat, ale určitě je větší škoda je nevyužít :-).

Co vy, zkoušeli jste něco podobného, raději necháváte původní krásu starým věcem, nebo naopak podobné poklady vůbec nevyhledáváte?

Mějte hezký večer.
Šárka

Hnědý papírový pytel En Kraft - Be-Poles


18 komentářů

  1. Dobrý deň, niečo podobné som skúšala. kedysi dávno som dostala vysokú čínsku vázu, strašný gýč, ale jej čistý tvar mi nedovolil ju vyhodiť. nápad vo mne dozrieval dlhé roky, nakoniec som sa rozhodla a prefarbila som ju tupovacou technikou na matnú čiernu a vnútro pokiaľ som dočiahla je medené. teraz ju s radosťou vystavujem a som spokojná. kvetník je fakt krásny a vydarený :)
    janina white life /IG/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani videla jsem na ig a je to vazne moc povedene, vcetne barevne kombinace!

      Vymazat
  2. Ahoj Šári!
    U mě bych jich našla dost, ale nechávám, jak jsou. K tobě sedí ty stříknuté jak dělané - zase nový pohled, ladí a zapadají. Je to o citu a ty nemusíš mít vůbec strach, že by neladilo. Naopak.
    Pěkné dny a moc zdravím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mila Marionetko,
      Take moc zdravim a je mi to uplne jasne, k Tvemu bydleni je hneda proste nej! A ja jsem rada i za druhy pohled na vec, dekuju :-).

      Mej se bajecne a diky za milou navstevu.

      Vymazat
  3. Šárka myslím si že si spravila dobre. Kvetináč je nádherný a hodí sa presne do Tvojho nového interiéru. Myslím, že i deduškovi by sa páčil. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andejko dekuju, myslela jsem pri strikani na Tebe, jestli se mi to prave povede jako u Tveho porcelanu a nastesti to dobre dopadlo :-D!

      Vymazat
  4. Já osobně mám spíš raději přirozenou barvu kameniny, ale musím říct, že ta bílá vypadá moc dobře, jste šikovná. Co jste použila za barvu? Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo tak to dekuji! Je to barva RAL aerosol art rychleschnouci ve spreji a aplikuje se a drzi opravdu skvele. Krasny den

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Šárka, moc dobre to vyzerá...skvelý nápad ako využiť vec, ktorú by sme pravdepodobne nevyužívali...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko pravda, nekdy stoji za to dat jesre vecem druhou sanci ;-). A dekuju!

      Vymazat
  7. Je to perfektní. Určitě jsem raději pro změnu nátěru a používání věci, než něco zachovat v původním a pak odložit, protože se nikam nehodí! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uf, tak to se mi ulevilo :-D! Ne, je to vnitrni boj, ale pro nekoho zase treba uplny kram. Uvidim, kolik jich jeste pujde na bilo ;-)

      Vymazat
  8. Jak u čeho =), někde se mi ta patina, která vznikla díky působení času, líbí, jinde se pustím do práce a změním to k obrazu svému. Teď se chystám jednu starou TONetku osmirkovat a přetřít na mintovou =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas! A s Tonetkou tedy drzim palce, kdysi jsem se s ni neskutecne natrapila se smirglem a barvou, a ve vysledku to nebylo vubec videt :-(. Ale od te doby slouzi a mozna brzy pujde na cerno :-D! Krasny vikend

      Vymazat
  9. Šárko, moc se mi květináč líbí, taky bych jej raději přestříkala tak, aby se mi hodil k ostatnímu, než nechala ležet nepoužívaný. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verco super, diky za nazor, mam to stejne ;-)

      Vymazat
  10. ślicznie ! pozdrawiam zza sąsiedniej granicy Kamila

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.