Dekorace pro miminko / Baby decorations

I když stále ještě čekám na dodělání nástavce na přebalovací pult od mého drahého, včera jsem alespoň pověsila do ložnice nad postýlku a komodu obrázky, papírové dekorace a poličky, které vám zatím ukázat můžu. Musím říct, že to byl docela očistec, obzvlášť s nástěnnými poličkami Venner od Bloomingville ve tvaru šestiúhelníků, protože mají naprosto nepraktické háčky na zadní straně. Takže jsem udělala pár pěkných děr do čerstvé výmalby, zničila několik hřebíků, až jsem je nakonec navázala na provázek. Ten je společně s bílým háčkem zamaskovaný cedulkou s hvězdami, jenž jsem kdysi vyráběla a dřevěným koníkem. Ale drží a snad budou!

Představu o zařízení koutku pro miminko jsem měla od začátku jasnou. Jednoduchý skandinávský styl s geometrickými vzory, pár jemných doplňků a mintovou barvu k tomu. Proto jsem taky vytvořila nové papírové dekorace na vystřižení v podobě domečkové girlandy a závěsného mobilu. Obě varianty najdete na mém Fleru nebo e-shopu také v růžové a černobílé kombinaci. Stejně tak plakát s domečky a pohlednice je z mojí kolekce, ale to už asi poznáte :-).

Obrázek Dream Big s rozkošnou spící veverkou máme zase od "tety" Martiny z Nordic Day. Je z nové kolekce pro děti od Bloomingville, která je opravdu kouzelná a doufám, že do budoucna a do pokojíčku pořídím víc doplňků ve stejném stylu. A černobílý textilní košík je od Ferm Living, mintový se vzorem Chevron od Hanky z dílny SEW4HOME, od které můžete už jen do neděle soutěžit o stejné košíky a girlandu z nádherné černobílé obláčkové kolekce TADY.

Ještě zbývá doladit pár detailů, dodělat tu kuchyň a můžeme jít na to ;-). Z nového výhledu z postele mám nakonec opravdu radost, snad se tady bude cítit dobře i miminko. A z vašich předchozích komentářů také!

Děkuji a přeji báječný víkend všem!
Šárka


8 komentářů

  1. Já bych se tam určitě dobře cítila :-)) Je to moc hezké!

    OdpovědětVymazat
  2. Ta mintová je skvělá...jsem zvědavá na celek...a na tipy :) já jsem z těch šílených barev na hračkách úplně rozhozená :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti je, já totiž modrou moc nemusím :-). Vypadá to navíc, že bez barevných hraček či barevného pokojíčku naše ratolesti budou mít psychické problémy, ale myslím, že to jde i jinak. Vždyť jenom v přírodě je tolik barev a krásy, že? Zatím toho moc nepořizuju, ale určitě se vždy podělím ;-). Mějt se krásně!

      Vymazat
  3. Šárka, keby som bola bábätko, mne by sa to určite všetko páčilo. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko tak to je paráda :-).Děkuju a pozdravy posílám!

      Vymazat
  4. Nádhera! A ta mintová to hezky zjemnila. Mimi se teda má na co těšit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Původně jsem uvažovala jen o černobílé, ale byla by to úplná blbost. Mintovou miluju a navíc se k ní hodí zelená i modrá pro případ, že? :-) Díky za návštěvu Veroniko!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.