Letní čaj / Summer tea

Dnes je mi doma taková zima, že jsem si musela udělat hrnek horkého čaje. A tak jsem jej při té příležitosti naservírovala do nové jídelny, kde je už smontovaný alespoň provizorní jídelní stůl a zavěšený lustr Norm 69, zatím...

Vzpomněla jsem si taky na ovocný čaj s jahodami Mom a bílou čokoládu s malinami Nicolas Vahé, které jsem dostala od Martiny na blogerském srazu a schovávala jsem si je asi na horší časy. Ty zřejmě dorazily, oboje mi zvedlo ohromě náladu, a já jsem tak podlehla hlavně sypanému čaji Tafelgut. Vidíte sami, jaký poklad skrývá plechová dózička uvnitř. A ta vůně! Úplně jako svíčka od Dyptique, prostě čajové růže plus ovoce a květy bylinek. Přitom ani trochu umělá. Chutná báječně jemně a myslím, že bude chutnat skvěle i vychlazený s kostkami ledu, na které určitě brzy přijde čas.

O víkendu mě čeká velký úklid a další stěhování. Tolik se těším a doufám, že většinu stihneme, než budeme tři.

Pohodový konec týdne mějte a snad příště toho bude na focení zase více.
Šárka


8 komentářů

  1. Milá Šárko, i ten kousek jídelny, který jsi nám v dnešním příspěvku ukázala, je nádherný, světlo vypadá skvěle a moc se mi líbí okno i podlaha. Čaje Tafelgut jsou návykové, taky je mám moc ráda, připomněla jsi mi, že teď nutně potřebuji koupit ten 'maminkovský'.;) Přeji krásný zbytek těhotenství a ať se vám podaří dokončit ještě před příchodem velkého zázraku to, co byste rádi. Zdravím a těším se na nové fotky z vašeho krásného domova, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Verčo, moc děkuju! Určitě kup, stojí za to, navíc růže je květina mateřství ;-). I vám to nej, hlavně zdraví a ať letní horka zvládnete v pohodě! Mnoho pozdravů...

      Vymazat
  2. To je nádhera, ten prostor, světlo, ty vaše klenby.... Umím si představit, jak moc se těšíš. Držím moc moc pěsti, ať jde vše podle tvých představ. Pusůůů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani máš pravdu, a doděláváme fakt za 5 minut 12!!! :-D
      Děkuju a taky pusu velkou :-*

      Vymazat
  3. Krásné fotky a ten čaj... to člověk hned dostane chuť :)) Hezký víkend.

    Lukáš
    http://ajlaffesn.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lukáši díky, přesně tak, je úplně jedlý :-D

      Vymazat
  4. Šárka, čaje Tafelgut som ochutnala už i ja a musím povedať, že tak ako vôňa aj ich chuť sú fantastické. Ten špeciálny pre Teba od Martinky vyzerá nádherne. Radosť servírovať a vychutnávať si. Ten Váš nový domček je naozaj prekrásny. Pozdravujem a prajem krásne slnečné dni. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko, tento stůl mám už řadu let. Taky začal jako provizorní do jídelny, potom se stal pracovním. Vypadá pořád perfektně a hodí se všude :-)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.