Kuchyňské inspo / Kitchen inspo

Osm let - od té doby, co mám blog, sním o bílé kuchyni ve vysokém lesku s černou kamennou deskou. Ale současné trendy už hovoří trošku jinak. Na scénu se opět vrací matné povrchy, dýha a velký minimalismus. Takže kuchyň už nevypadá jako kuchyň, ale spíš jako jednolitá a nenápadná obývací stěna.

Úplný top je teď černě mořená matná dýha a zlaté doplňky, které zakomponovala i do své úžasné nové kuchyně blogerka a stylistka Nina Holst (Niny kuchyň "před a po" TADY). Mně se tato kombinace líbí moc, i když je to zřejmě otázkou nejen odvahy, ale také pomíjivosti trendů. A co vám, co myslíte?

Právě teď se naže kuchyň vyrábí v manželově truhlářské dílně a bude to překvapení jak pro mě, tak určitě i pro vás. Uf, jsem na to opravdu zvědavá a nejsem si jí stále 100% jistá. Ale v čem jasno mám, jsou rozhodně doplňky převážně od mých oblíbenců - značky By Nord a jejich nadčasová inspirace přírodou, plus ikony z dílny Normann Copenhagen. Některé mám už doma dlouho, některé krátce, o některých zřejmě budu snít déle... Takže dnes především inspirace a doufám, že již brzy velké odhalení ;-)!

Mějte se fajn,
Šárka.

 Photos / Nina Holst Stylizimo.com

All Photos / Pinterest.com



6 komentářů

  1. Som to dosiahla, najobyčajnejšou cestou našinca ! :-) tabuľovou čiernou a kuchyňou , čierno- nerezovou z IKEA...
    osblove.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké inspirační fotografie - ještě mít tak velkorysý prostor. My máme bílý lesk, dnes už bych volila bílý mat. Černou si můžou dovolit velké a dobře prosvětlené prostory (což není případ naší kuchyně). Každopádně jsem na tvoji kuchyni zvědavá, určitě to bude pecka! Z vybraných doplňků bych možná usuzovala na světle šedou. Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko kuchyn mate krasnou, a paradoxne na matu je vsechno videt vic. Jsem zvedava, jak moc, kdyztak to bude lestit muj drahy, kdyz uz me ukecal! S cernou je to jak pises, nas pripad to neni taky a radsi ji obdivuji na forkach. Ale seda bude nase taky ;-). Pozdravy posilam

      Vymazat
  3. Na tenhle minimalistický design bych mohla koukat celý den:) Nádhera!
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  4. Anet tak to je super, jsme na tom stejně! :-) krásný den

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.