Insta momentky / Insta moments

Pokud nestíháte sledovat vaše oblíbené blogy stejně jako já, doporučuji instagram. Je to vždy velká a rychlá dávka inspirace. I já mám na svém profilu instagram.com/mamaisonblanche fotky z blogu, a když nestíhám naopak psaní blogu, snažím se vyfotit nějakou aktuální momentku navíc. A pokud IG nepoužíváte, tak tady jsou...

V poslední době mi udělala velkou radost moje spřízněná duše Ráďa z blogu radushstyle.blogspot.com, která vyslyšela moje přání a postarala se o velké po-narozeninové překvapení v podobě svíčky Diptyque s vůní růže. Samozřejmě, že si ji schovávám až do nového, a voní opravdu překrásně!

Dorazily také nové Birkenstocks, které si nyní můžete pořídit na www.mimi-galerie.cz s 10% slevou také a navíc s dárkem v podobě dvojitých perlových náušniček při nákupu nad 1000 Kč. Jak vidíte, moje barva pro letošní léto je stříbrná a jsem z ní úplně paf! :-)

O víkendu se mi taky podařilo složit nové světlo do nové jídelny - Norm 69 od Normann Copenhagen. Byla to velká zkouška trpělivosti a nervů, ale od včera už visí!!! Takže se kochám a snad brzy vyfotím více.

Jinak mám hlavu plnou nápadů, které alespoň sepisuju na dobu neurčitou, při práci si dopřávám vitamíny teď hlavně v podobě jahod a třešní, a balím do nového moje tiskoviny ještě dokud můžu...

Takže pokud vás i tyhle momentky baví, sledujte mě TADY. A jestli máte také svůj profil, dejte mi o něm vědět, inspirace není nikdy dost. ;-)

Hezké úterý a volám léto!
Šárka


4 komentáře

  1. Taky nad nimi premyslim! Letos nejak vyhrává to pohodlí a tyhle jsou zároveň uzasne i designem! :-) krasne, všechno! A bez IG bych nemohla zit :)))

    Teru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko presne, neda se nic delat ;-). IG mam taky jako dalsi drogu, bez ktere si me denni ritualy neumim predstavit, des! Opatrujte se, paa

      Vymazat
  2. Já jsem taky na Tvém IG pravidelně, fotky jsou plné inspirace a skutečně nádherné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Adriano tak to mám radost a děkuju!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.