Birkenstock Vol. 2

Opět hledám ideální boty na léto. Kromě toho, že musí být nejlépe kožené, maximálně pohodlné a stylové, tak také bez zapínání, protože už se prostě neohnu :-). A opět vyhrály ikonické pantofle Birkenstock, které jsou in už minimálně druhým rokem, nosí je celebrity, blogerky a všechny milovnice módy, a hlavně splňují všechny mé požadavky!

Jenže... Fabrika v Německu přes léto zcela pozastavila výrobu, takže sehnat nejnovější model na zahraničních e-shopech, natož u nás, jsem zjistila, že je naprosto nemožné. A tak se stal malý zázrak.

Stejně jako loni mi přesně v pravý čas znovu nabídla spolupráci Lenka z blogu Designada, která vlastní e-shop s názvem www.mimi-galerie.cz nejen se značkou Brikenstock, ale také třeba s Birki´s nebo Papillio, z čehož jsem samozřejmě měla obrovskou radost! A speciálně objednala můj nej model Madrid s jedním páskem v černé, stříbrné a červené barvě a další modely, které ještě bylo možné ukořistit. A vy máte nyní možnost si je objednat až do 31. 7. s 10% slevou na veškerý sortiment také + ke každé objednávce nad 1000 Kč získáte dárek - stylové dvojité perlové náušničky, které jsou rovněž letošním velkým must have.

Já mám z loňska žabkový model Gizeh Black (foto úplně dole), který mě se musím přiznat ze začátku trošku tlačil mezi prsty. Ale nevzdala jsem to a opravdu se za dvě procházky rozchodil a nosím jej ze všeho nejraději! Letos plánuji pořídit Birkenstock pantofle dvoje - jedny na doma (resp. do práce :-)) a druhé na ven, a nejspíš vyhrajou stříbrné a červené (ano, myslím to vážně), které jste mohli vidět taky na Verče z The Czech Chicks. Budu objednávat o číslo menší, což doporučuji, protože pak sedí opravdu perfektně.

No a jak se líbí vám? Máte je už doma nebo plánujete taky nějaké?

Užijte si víkend a nezapomeňte, že v sobotu už o půlnoci končí letní soutěž!
Papa Šárka


Photos: Pinterest a The Czech Chicks


http://www.mimi-galerie.cz/mimi-galerie/eshop/1-1-zdravotni-obuv-Birki-s



9 komentářů

  1. Já je tak chci, už od loňska. A já se bojím, že v tom budu vypadat jako v papučích!!! Asi se fakt hecnu a budu doufat, že to vytuním oblečkem a nebudu vypadat, že jsem si odskočila od úklidu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani měla jsem stejný problém už loni :-D. Proto jsem to vyřešila tím žabkovým modelem a letos jednopáskovým. Přijde mi, že jsou takové jemnější a ženštější. Líbí se mi třeba i ty se dvěma pásky, ale na mě by to bylo fakt už asi moc ;-).

      Vymazat
  2. Šárko díky. Už mám objednáno. Taky dvoje (žabky a pantofle). I když tento víkend to vypadá spíš na holínky:-) Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tak parada! Presne to jsem zapomnela dopsat, snad ten Medard nevyjde a brzy prijde zase slunicko a teplo, hlavne az Birkenstocky dorazi ;-). Pekny vikend!

      Vymazat
  3. Jé, to je skvělý! Já si loni pořídila taky žabkové a přes léto jsem je nesundala z nohy. A teď budu potřebovat nějaké do práce (pohodlí je pohodlí), právě s páskem, tak sleva přišla jako na zavolanou, juchů! A děkuju :-*
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru presne! A jsem rada, ze udelala v pravy cas radost take. Tak at se dobre nosi a krasne leto :-*

      Vymazat
  4. Taky se mi Birkenstoky líbí, i když ve škole jsem měla podobné zdravotní pantofle a moc se mi tehdy "nepáčily" a teď je nosím na doma :( uvažovala jsem o nich, protože chodím pěkný kousek do práce a potřebuji něco pohodlné (i když podpatky bych vzhledem k estetice brala více, třeba takový téměř zavřený kožený černý ala chloe), jenže pak ale nakonec zvítězily sandálky od Isabel Marant (chápu je to jiná cenová kategorie, ale doufám, že pár let vydrží a nyní je mají v 50 % slevě). A super volba s tím stříbrným páskem ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Péťo jsem na tom stejně, dřív jsem je nosit nechtěla a teď to dělám dobrovolně, i když v umírněnější variantě, než jou klasické dvou nebo trojpáskovky, na které nemám odvahu. Já mám letos všechny sandálky a podpadky kvůli nepohodlí spojeném s těhotenstvím uložené, takže mě zbyly alespoň Bireknstock. A ty tedy Isabel konkurovat určitě nemůžou! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Šárko, tak pod Tvůj článek o Birkenstock bych se mohla podepsat. ;) Gizeh black mám od loňska, ale až letos jsem je vybalila prvně k moři a paráda. Tedy taky mě zprvu přišly malinko nepohodlné mezi prsty, ale za chvíli už jsem o tom nevěděla. Hodily by se mi na letošní léto ještě jedny, takže slevu určitě ráda využiji. Co se týká té velikosti, tak to je přesné, chce to spíš o jedno číslo menší. Zdravím a přeji co nejpohodlnější třetí trimestr ;), Veronika. :)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.