Sraz blogerek Vol. 2 / Bloggers meeting Vol. 2

Včera jsme se opět po půl roce sešly s blogerkami. V téměř stejné sestavě a na stejném místě jako v loni. Vše klaplo na jedničku, jenom já jsem tentokrát skoro nefotila a zavítala jsem pouze na procházku starým městem a tradiční oběd v Café Slavia, aby toho na mě už nebylo moc. Přesto těch pár hodin bylo opět báječných. Probraly jsme nejen holčičí radosti, ale také nelehký život blogerek v Čechách a vzájemné kopírování se.

Zjistily jsme, že většina z nás věnuje svému blogu většinu volného času. Nejvíce veřejných čtenářů máme když se soutěží nebo otěhotníme, nejméně, když představujeme produkt nebo značku. A že všechna ta práce s vymýšlením nových témat, úklidem, dekorováním, focením, úpravou fotek, psaním článků a sdílením s vámi nejen na blogu, ale i na sociálních sítích od rána do večera co nás báví, nás nesmírně baví a naplňuje. A tak jakákoliv zpětná vazba od vás, přes e-mail s tím, že jsme vás inspirovaly, až po jediný lajk na facebooku, je pro nás krásná odměna a důkaz, že to netěší jenom nás, ale také vás.

Rovněž moc dobře víme, že máme hodně společného a hlavně všechny milujeme skandinávský design ať už v romantické či minimalistické podobě. A ten je ve své postatě velmi jednoduchý, lehce rozpoznatelný, a jeho současný základ tvoří vždy několik nejoblíbenějších značek, ikonických kousků a výrazných motivů, které jej propojují. Proto máme velkou radost, že třeba díky Martině a Nordic Day si můžeme těmito jedinečnými doplňky konečně udělat radost také u nás. Takže by byla opravdu škoda přemýšlet o tom, kdo měl jaký produkt první a hledat deset rozdílů mezi bydlením ve starém době na venkově či malém bytě ve městě, nebo si něco nepořídit či nevytvořit jenom proto, že už to jedna ze tří blogerek, které mají podobný vkus, už doma má.

Tohle všechno určitě nemáme společné jenom s Radanou, Janičkou, Sandrou, Martinou, Lucií, Monikou a Iri, ale také s dalšími blogerkami i našimi čtenářkami, a právě to nás spojuje a proto jsme se našly. I my o sobě občas pochybujeme a dostáváme negativní ohlasy nebo přemýšlíme, jestli není lepší věnovat se práci, rodině, či jet místo odpoledne stráveného focením někam na výlet. Ale myslím, že nás to stejně neodradí, abychom blogovat přestaly. Naopak, je to naše motivace, jak více věřit sami sobě a sami v sebe a hlavně stát při sobě!

Proto děkuji holkám za to, jaké jsou a hlavně vám všem našim čtenářům, kteří k nám chodíte na návštěvu veřejně či skrytě. Protože díky vám víme, že to smysl má. Pokud máte také podobné zájmy nebo jiný styl bydlení, o který se chcete podělit a založit si svůj vlastní blog, rozhodně jděte do toho. I přes občasné trápení to rozhodně přináší spoustu pozitivního a stojí to za to!

A na závěr už jen opravdu pár fotek z mobilu se všemi blogerkami, novým náramkem Huiltquist od Martiny, který byl součástí balíčku tvořeného každé z nás na míru a dokonale si mi hodí k DW hodinkám, a aktuální foto z bříškem, aby stejně těhotné blogerky uvěřily, že už ho fakt mám + 12 kilo nahoře :-).

Krásnou neděli a skandinávskému stylu zdar!
Pusu Šárka

Ovocný čaj Mom Tafelgut, francouzské čokoládové pralinky a bílá čokoláda s jahodami od Nicolase Vahého a černobílé papírové ubrousky Black Stamp Ferm Living - prostě Martina mi vidí až do žaludku! :-D

25 komentářů

  1. Za všechno cos napsala si zasloužíš pusu! :) Moje babička by řekla "Moš ďoucha recht", tedy "Máš holka pravdu". Blogování, nejlepšímu koníčku ever, kterého se nikdy nevzdám, ZDAR!

    Na závěr největší poděkování, žes přijela a udělala si čas, bylo to nej! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani jsem ráda hlavně, že souhlasíš, když už jsem si dovolila mluvit za všechny. Já samozřejmě též! Bylo by mi líto mezi vámi nebýt a jsem ráda, že to ještě vyšlo i když už ne na celý sraz. Ale i přes to paráda! Taky pusu a objetí Ty moje :-*

      Vymazat
  2. Jee, holky vy se mate:-)) Uplne vam to setkani zavidim;-) Sari a to brisko Ti moc slusi.
    Pa Terka
    ourlifeontheseaside.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko moc děkuju, i když bychom se rády scházely více a častěji, tak máme radost i ze setkání jednou za čas. A tak já alespoň virtuálně mávám za moře ;-)

      Vymazat
  3. Šárko , jsem ráda že jsem Tě poznala a ještě v tak pěkném stavu :-))). Díky a už se těším na příště!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci já taky, i když to ode mě byla bohužel jen taková rychlovka. Tebe obdivuji, že jsi to celé dala, díky poslední procházce jste fakt podaly výkon :-D! Já též, pokud nám to maminkovské povinnosti dovolí ;-). Opatrujte se.

      Vymazat
  4. Šárko, děkuju za tento článek. Mě naposledy (u článku o osobním stylu) některé komentáře docela zamrzely... myslím, že mezi kopírováním a inspirováním se je určitý rozdíl, a i když příliš mnoho blogů nesleduji, ještě se mi nestalo, že bych našla dva identické... naopak... téměř na každém jsem zatím dokázala najít (a stále nacházím) něco (pro mě) zajímavého, nového, co jsem nevěděla nebo neznala. Ano, objevují se u blogerek stejné věci, stejná témata, ale vždy přece jen v trošku jiném kontextu, jinak použité, vždy je tam něco z osobnosti té konkrétní blogerky... a je pak už na čtenářích, co se komu líbí. Já osobně raději říkám, co se mi líbí - když mě něco nezaujme, jednoduše to dál neřeším, nemám potřebu to nějak hodnotit. Za to, že jsem objevila svět blogování, jsem ohromně vděčná, pomohlo mi to přežít mateřskou a nezbláznit se :-D a taky mě to nakoplo začít něco dělat s prostorem, ve kterém žiju... ano, má to smysl!
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru ja dekuji za moc krasny komentar! Posledni dobou jsem nad tim hodne premyslela, hledala jsem u sebe chybu a rikala si, jak se odlisit, ale je to nesmysl. Kazdy jsme jiny a byt uplne jiny je nemozne. A ja taky kdyz se mi neco nelibi, jednoduse to nesleduju ani nekomentuju. A to je ta svoboda! Takze hlavu vzhuru a s radosti se ponorit do toho, co nas bavi ;-). Krasne majove dny a at je blogovani stale tak prijemnym relaxem :-*

      Vymazat
  5. Jsi úžasná, že jsi vůbec dorazila! Ta cesta v autě do Ph a zpět... to taky není nic extra. Jsem zvědavá co na podzim, ale to si myslím, že spíš bude na návštěvu u Tebe/Vás. Jsem ráda, že jsem Tě viděla a mohla obejmout 2v1 :-* Užijte si zbytek neděle rodino!
    p.s. Howgh domluvil jsem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radi naschval jsem to naplanovala kratke, abych byla v pohode a fakt to bylo akorat, tak jsem rada, ze jsme to zvladli. A opet skoro nepokecaly se zblaznim! :-D Jj howgh a uz to taky resit nebudu ;-) At se dari!!!

      Vymazat
  6. Šárka, s bruškom si nádherná. Chlapci vraj krásu svojej mamine pridávajú a dievčatá ju odoberajú, aby boli samy krásne.Ty si stále krásna a žiariš šťastím. Ani sa nečudujem.
    To čo si napísala o blogovaní je naozaj pravda a Vaša partia dievčat ste to prehmotnili aj do osobných stretnutí, čo je úžasné. Hneď by som si k Vám rada prisadla. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mpje zlata Andrejko dekuju :-* A vsak na Tebe myslim, pokud pro Tebe nebude problem dorazit do Prahy, moc rady Te uvidime! V cas se ouveme, slibuju. Mej se bajo, paa

      Vymazat
    2. Tak to sa budem moc tešiť a pokiaľ to bude možné, tak si výlet do Prahy rada spravím. Andrea

      Vymazat
  7. Krásně jsi to shrnula, a i když se sice neřadím mezi skandinávsky laděné blogerky, jedu s vámi na stejné vlně:) A ta sobotní byla parádní. To, jak si krásně elegantní budoucí maminka, ani komentovat nemusím, to všichni vidí:) Jsi můj fashion vzor do druhého mateřství.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iri to je fakt, Ty zvládneš obsáhnout všechno krásné a stylové. Omg, červenám se strašně, ale moc děkuju a příště snad bude víc času i na povídání :-*

      Vymazat
  8. Jednoznacne nejhezci a nejuprimnejsi shrnuti vasi blogerske party. S briskem ti to, Sari, strasne slusi. Elegantni a stylova mamina !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za oba komentáře. I když jak vidím, definitivní tečka to za celou věcí asi nebude, ale já už si s tím hlavu dělat nebudu a radši budu vymýšlet články další ;-). Zdravím!

      Vymazat
  9. Mluvíš mi z duše Šári! Opravdu pekny a pravdivý článek! Ja jsem mela nedávno prvni negativni komentář od anonyma - nekritizoval bydleni, ale spíše me. A povím ti, ze ted v tehu je to fakt těžký vydržet :(
    Brisko ti moc sluší, jak jsem ti psala na IG a tesim se na vaše nordic baby!!❤️❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri jakmile jdeš jednou s kůží na trh, někdy to přijít musí. Navíc čím víc čtenářů si tě najde, tím víc taky roste obliba a přibývá bohužel i ta negace. Ale to je opravdu tak minimální množství, že je škoda si to brát osobně. I když je to taková malá osobní zkouška, kterou nistě zvládneš. Pamatuju si, jak Bára z Photography as My Hobby kvůli jedné antifanynce nechtěla ani začít blogovat. Ukecala jsem ji a poradila, aby si schvalovala komentáře a přestalo to ;-).
      Ty pošli fotku a drž se!!! :-)

      Vymazat
  10. Šárko krásně napsáno a jsem ráda že patřím taky do této komunity :). Moc ti to sluší +:), já to mám ještě v živé paměti, rodila jsem před 2,5měsícem :)
    papa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti díky, to je jasné, je vlatně fuk o čem blogujeme. Páni, tak to si čerstvě stále užíváš! A´t jsou mateřské povinnosti příjemné a díky za milý komentář :-*

      Vymazat
  11. krásné čtení, opět, jako vždy a proto se ráda k tobě vracím, i jsem si koupila Marianne bydlení, abych se zase o tobě něco víc dozvěděla. :)
    moc ti to Šári sluší. přeju krásné dny a abys měla stále tolik elánu a energie i s miminkem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mila Luci,
      moc zdravim a diky za podporu i prani!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.