Nová barva / New color

Buď mě ovlivnilo slunečné počasí, nové kousky do nové koupelny od přírodní švédské kosmetiky L:A Bruket v nádherném balení, nebo už podvědomě ladím ke starým solitérům z intarzovaného dřeva, naprosto jsem totiž podlehla hnědé barvě.

O víkendu jsem uklízela a přerovnávala bílou knihovnu kvůli novým šedým plstěným košům, a tak jsem se prozatím alespoň sem tento příjemně teplý tón snažila dostat. Bohužel doplňků nebo dekorací v hnědé barvě mám minimum, proto jsem vystavila svůj oblíbený difuzér a prostorový parfém Compagnie de Provence a stylové obaly po hodinkách a peněžence ve stejném odstínu. S černobílou typografií, chladnou šedou a bílým mramorem mě tahle kombinace neskutečně baví!

Užívejte slunečných dní a jsem zvědavá, co řeknete na hnědou, ano nebo ne? :-)
Šárka

Kužel z mramoru od Bloomingville via

A málem bych zapomněla, už jen dnes si můžete udělat plakátem, pohlednicí, přáníčkem nebo kalendářem radost na www.mamaisonblanche.cz v májové akci!!!

http://www.mamaisonblanche.cz/

12 komentářů

  1. Určitě ano..dokonale se snoubí s tou bílou a šedou =).
    U nás doma ji vidím na podzim, aktuálně si totiž ulétáváme na mintové :3

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky myslim, ze krasne ty chladne odstiny zatepli. A je fakt, ze to mam nejake otocene, hnedou bych taky cekala spis na podzim :-D. Mintova je na jaro nadherna!
      Krasne majove dny a diky za zastaveni se :-*

      Vymazat
  2. Hnedá áno, príjemne tam zapadá. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, ty fotky jsem nádherný :) moc krásně si to zkombinovala, chválím :) kéž bych měla taky takovýhle smysl pro design :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je dekuju! No jestli mam, tak nekdy je to i pritez, protoze jakmile neco neladi, je problem :-D. Pekne odpoledne

      Vymazat
  4. Ja myslím, že béžová či hněda se s šedou a bílou krásně kombinuje, alespoň já to tak mám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jsem nekdy hodne nekompromisni, ale pritom je to stale krasny neutralni zaklad, ke kteremu se pak hodi cokoliv ;-)

      Vymazat
  5. My máme doma vše kombinované bílá s přírodními odstíny,takže za mě určitě ano ;-) krásně zútulní a zpříjemní prostor. Kosmetiku mám už taky koupenou do nové koupelny,zatím si ji jen očichávám a těším se na její použití,voní všechno božsky..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anicko parada! Jsem hrozny sysel, uz aby byla i ta koupelna, ze? :-) Krasny maj

      Vymazat
  6. No krása :) Já mám taky hnědou jako doplňkovou barvu ale spíše přírodní odstín. Tento čokoládový odstín je moc hezký pro kosmetiku do koupelny, mám ji taky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je Marti moc krasne jsi ji nazvala, obzvlast mne cokoladovemu zavislakovi se to moooc libi! Hneda ma obrovskou a krasnou paletu odstinu, takze opravdu kazdy muze vybrat ten, ktery mu sedi <3

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.