MMB v Marianne bydlení

Úplně bych to prošvihla nebýt pozorných blogerek, které už nové číslo Marianne bydlení doma mají, holky děkuju! Najdete v něm totiž devět stran důvěrně známých fotek s příběhem o Ma Maison Blanche, který jste možná neznali (+ mojí skoroaktuální fotku s bříškem a psem :-)). A měla jsem kliku, protože u nás jsem dnes ulovila úplně poslední! Můj drahý si sice stěžuje, že žádný fanda skandinávského stylu není, že to vypadá, jako bychom se celý den jen váleli v posteli a že ta fotka oken bez kliček je trapas, ale jinak snad ok. Navíc pro mě je to taková velká odměna a sladká tečka na konec, po kterém následuje další nový tolik vytoužený začátek. Podruhé tak děkuji celému týmu MB.

Poslední poděkování patří vašim úžasným komentářům k předchozímu příspěvku, díky kterým jsem ráda, že v tom věčném hledání nejsem sama. Vlastně je to ta nejlepší věc, co nás neustále nutí znovu a znovu tvořit něco nového. A to na tom všem mám nejraději.

Tak já si jdu prohlédnout článek ještě oficiálně, vyzkoušet konečně nový krém na ruce s divokou růží v dokonalém balení od L:A Bruket a načerpat síly na zítřejší velký úklid po malířích :-).

Užijte si prodloužený víkend!
Zdraví Šárka


22 komentářů

  1. Gratuluju nejvííííc!! ♥ :-*

    OdpovědětVymazat
  2. Šárka moja zo srdca Ti blahoželám, a utekám si časopis zajtra kúpiť, snáď pre mňa ešte nejaké číslo zostalo. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko dekuju, doufam, ze se jeste sehnat podarilo ;-). Mej se krasne!

      Vymazat
  3. Já si to snad kvůli tobě koupím (nekupuju totiž časopisy) :)). Měj se hezky! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci je diky :-D! Priznam se ja taky moc ne, internet je pro me nejlepsi inspirace ;-)

      Vymazat
  4. Ahoj Šárko, také moc gratuluji a zítra se hned po časopise podívám! ;) Užij si odpočinku a zítra budeme na tom podobně, my jdeme bílit... :) Pa, V. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru diky moc, zdar jarnim upravam a opatrujte se :-*

      Vymazat
  5. Šárko velká gratulace a doufám, že Marianne Bydlení ještě seženu na stáncích, abych se mohla na ten článek taky podívat, jsem moc zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi dekuju, snad jeste bude, kdyztak pak jeste nascanuju na fb. Mej se zatim a tesim se moc na sobotu!!!

      Vymazat
  6. Přidávám se ke gratulantům, je to paráda! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Mě chodí do schránky, zase jsem se cítila jako: vždyť já ji znám ;) Je hezké mít větší pole působnosti. Moc gratuluju. Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Sharinko moc moc gratuluju a zdravím Tě ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Šárko.
    Gratuluji k článku. Též na mne čekal ve schránce. Je milé na papíře potkat někoho, koho "potkávám" v blogu.
    Mnohokrát gratuluji k rostoucímu přírůstku a přeji vám oběma hodně sil a zdravíčka. Radosti už přijdou samy postupem času. Též si je teprve půl roku užívám.
    Přeji krásné jaro!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sarko vitam a dekuji za moc mile prani, jsem rada, ze se clanek libil :-). Krasne jarni dny a diky za prizen!

      Vymazat
  10. Dobrý večer,za mne byla jsem zklamaná, nejsem blogerka, tak asi proto, čekala jsem víc, všichni máte Tine K Nordic, sac de papier v podstatě stejné.príma že jste byla v MB, stejný kruh pro vás. ale pro nás ??
    hezké další dny mhr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie dekuji za komentar. To je pravda, jsme fanynky skandinavskeho stylu a tyto znacky patri k tem nejoblibenejsim. Tento styl si drzi hodne jednoduchou a jednotnou linii, proto pusobi dost podobne a samozrejme chapu, ze to neni salek kavy pro kazdeho. Potom si pro lepsi inspiraci ve Vasem stylu budete muset pozadat MB ;-).

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.