L:A Bruket

Jak jsem psala minule, už jsem to nevydržela a do nové koupelny pořídila několik novinek od švédské přírodní kosmetiky L:A Bruket. Ta mě okouzlila nejen nádhernými obaly, ale také ryzím složením a svou kvalitou. Myslím, že je mnohem lepší než Compagnie de Provence, co se posledního zmíněného týče. Když už si najdu svého favorita, obvykle ráda používám ucelenou řadu produktů. Jednak to krásně vypadá a také věřím, že se jejich účinek navzájem podporuje.

Tentokrát jsem vybrala tekuté mýdlo s divokou růží na ruce na umyvadlo, vlasový kondicioner s citronovou trávou k mému šamponu, který snad zázračně neubývá, a krém na holení s vavřínem, na který jsem obzvlášť zvědavá. Takže příště už snad opravdu vyfotím v nové koupelně a napíšu také zkušenosti s těmito produkty.

Zatím jsem fotila pouze na komodě v ložnici s novým náramkem ve tvaru řetězu z mango.com, jenž je jedním z těch opravdu povedených, nadčasových a výrazných doplňků. Navíc se mi bude hodit ke stříbrným i zlatým šperkům. A na černém masivním dekoračním tácu. Ten jsem ještě společně s několika dřevěnými dekoračními písmeny objevila při jarním úklidu. Vyráběly jsme je kdysi společně s mou drahou polovičkou na můj e-shop. Takže jsem vše ještě naposledy vyfotila a vystavila na Fler a zakoupit je můžete TADY. Jak tak na něj na fotkách koukám, nevím, jestli si ještě jeden sama nenechám! :-)

Užijte si víkend! Mě čeká alespoň malá část soboty strávená v milé společnosti, na kterou se moc těším a určitě vám ji i ráda vyfotím, bude se vám líbit! ;-)

Pa Šárka


5 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Jj, stale premyslim, jak to udelam, ale nejak roste musiiim! :-*

      Vymazat
    2. Musíííš!!! Jinak to nebude ono! ♥

      Vymazat
  2. Vypadá to krásně a určitě to i nádherně voní. Už vidím, jak by mi to doma holomci vypatlali:-D. Těším se na recenzi něčeho na pleť a taky jsem zvědavá na fotky z víkendu. Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci voní! Vybírám spíš květinové vůně, ty bylinkové na mě bývají už hodně výrazné. O pleťovce jsem psala už na blogu Nordic Day a jen čekám, až spotřebuji Laveru, ráda bych opět začala používat i L:A Bruket.
      Hezkou neděli a děkuju za návštěvu ;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.