Hnědá a stříbrná / Brown and silver

Vyfotit se v tom, co právě nejraději nosím byl záměr původní. Ale ukázalo se, že je to už naprosto nemožné, alespoň, co se týče pohledu z vrchu. A na úhel jiný nejsou lidi. Takže jednoduše - bílý blejzr, černá dlouhá saténová sukně a hnědá barva na doplňcích společně se stříbrnou, jenž teď výrazně měním za zlatou, a moc mě baví.

Kousky, ze kterých jsem naprosto unešená jsou špičaté stříbrné otevřené kožené baleríny z Manga, nový delicate řetízek z mincovního stříbra s perlou od norské značky Bjørg se znamením blíženců, který jsem dostala k narozeninám, a samozřejmě něžné hodinky se zirkony v této úžasnéé barevné kombinaci od značky Daniel Wellington. Právě od té máte právě dnes už opravdu poslední možnost vybrat si ty svoje nej hodinky s 15% slevou na www.danielwellington.com po zadání kódu DW_mamaisonblanche, což připomenout ještě rozhodně musím ;-).

Mějte krásnou neděli!
Š.



6 komentářů

  1. Baleríny jsou nejvíc!! Ty jsou tak krásné. A přívěsek blíženců mě hrozně zaujal, když jsem na to naše znamení tak pyšná! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani jsou, jeste by mohly byt pohodlnejsi :-D. Nikdy jsem nebyla na znameni, ale dlouho jsem hledala neco jemneho na krk a tenhle me fakt dostal. Miluju perlicky a opet stribrnou ;-). Pusu

      Vymazat
  2. Šárka tá kombinácia je nádherná ,hnedú aj striebornú ja používam rada, aj ja som si zadovážila takéto špicaté ale čierne baleríny z asosu ,urobila som i tiež príspevok o týchto kráskach... http://parizankounavikend.blogspot.sk/2015/04/moje-darceky-k-narodeninam.html No tie moje maju plnú pätu, ale bohužial sa päta hneď odrela, lebo opätok je príliš vnorený po pätu a tá sa ošuchava o zem ... tak sa asi pôjdem pozrieť na tie v mangu..ďakujem za tip ,lebo tieto špicáky som zatial nikde inde ako na asos nevidela ! čau Erika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eriko moc dekuji, jsem taky zvedava, jak vydrzi. Jsou to takove placatky a trochu to v nich lupe i kdyz jsou kouene :-D. krasny den

      Vymazat
  3. Tak jsem si dovolila použít slevový kód a objednala jsem si hodinky....už se na ně těším, jsou tak jednoduché až jdou krásné:)) poprvé jsem nějak moc dlouho otálela až jsem ten čas objednání samozřejmě prošvihla, ale teď jsem to ohlídala...a už jsou snad i na cestě.
    Děkuji za slevu a přeji pěkné dny:)) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi ja dekuji za vyuziti kodu a doufam, ze hodinky udelaly radost! Ja si jejich nadcasovy design nemuzu vynachvalit a nosim je moc rada ;-). Krasne dny

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.