Co na sebe / What to wear

Tak jsem si naivně myslela, že mě v těhotenství přejde moje vysoké pracovní, tvořivé i módní nasazení, a úplný opak je pravdou. A pokud jste taky zrovna "v tom" a hledáte inspiraci, co na sebe, dnes to bude právě o (ne)těhotenské módě.

Když po čtyřech měsících musíte odložit téměř všechny kalhoty, sukně, kraťasy, sportovní legíny, tepláky a kalhoty od pyžama, protože to začíná být čím dál tím méně pohodlné a postupně pokračujete i se selekcí vrchních částí oděvů, protože to po šestém měsíci začíná být neestetické, nedá se nic dělat, něco nového si prostě v období těhoteství pořídit musíte. Vyloženě s těhotenskou módou jsem opatrná, přeci jen se proporce každý měsíc mění, vzniká tak opravdu krátká doba na unošení a přitom bývá cena dvakrát tak vysoká oproti běžným kouskům. Proto jsem si toho pořídila opravdu málo - hlavně pohodlné legíny na doma a na ven, letní kalhoty, džíny, pyžamo, dvě dlouhá bavlněná trička a maxi šaty. Nakupovala jsem vždy on-line na Asosu, Zootu, v Lindexu, H&M a New Looku - kde na posledních dvou shopech mají skvělý výběr i ceny (především šatů, džín a bavlněných triček), jen je potřeba moc neváhat, těhotných je asi více než oblečení :-).

Protože mám doma jinak poměrně dost volných topů i svetrů, které ráda nosím, a ta basic bavlněná tílka zatím skvěle pruží, víc už asi ani pořizovat nebudu. Co mě ale opět nenechává chladnou jsou nejrůznější netěhotenské vesty, blejzry, bundy nebo kimona. Těch jsem si proto na jaro několik pořídila v mé standardní velikosti na chladnější dny. Dají se skvěle kombinovat s legínami a volnými nebo bavlněnými topy, a samozřejmě nezapnuté :-) outfit stylově doplní a siluetu zjemní.

A pak boty a doplňky. Tuto sezónu jsem k mé nejoblíbenější bílé, šedé a černé přidala taky stříbrnou, lila a modrou barvu. Výrazné doplňky vždy jednoduchý základ neskutečně oživí a na rozdíl od oblečení nepodléhají velikosti bříška. Boty už nosím hlavně nazouvací - tenisky nebo baleríny, láká mě si pořídit ještě nějaký batůžek, ale už se musím opravdu krotit. Dnes jsem se totiž pěkně naštvala, když jsem v Mangu objevila minulý týden objednané otevřené stříbrné kožené špičaté baleríny s poloviční slevou, a navíc modré pilotky se stříbrnou kabelkou ještě mají dorazit...

V koláži jsem pro vás vybrala moje nej kousky nejen pro těhotné. Když se vám bude chtít, napište mi, jak to máte nebo jste měli s těhotenskou módou zase vy ;-).

Mějte se!
Šárka


12 komentářů

  1. :-) taky jsem to tak řešila - rozepnuté věci, pružící trika, legíny a tuniky. Jediné speciální co jsem si pořídila byly dvoje kalhoty s pružným pasem jedny na podzim a druhé na zimu. Pak jsem si musela koupit kabát, poněvadž jsem žádnou z bund a kabátů nezapnula, ale myslím že se bude hodit i v "normálním" období. Je to takový oversize pořádně teplý kabát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti mám to to samé. Na léto to asi bude mnohem jednodušší, naštěstí ;-)

      Vymazat
  2. Ten fialový batoh a baby blue křivák jsou dokonalé top kousky!!!

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se hrozně líbí ten bílý! Mám strach, aby mě ta modrá nerrala jen chvilku. A to baby blue je trefné :-D!

      Vymazat
  3. Taky jsem v tom :-). Jsem překvapená, kolik věcí unosím těch netěhotenských, taky mám pár věcí, které jsem si dřív koupila zbytečně větších a teď se hodí. V počáteční euforii jsem si pořídila pár těhotenských a zjišťuju, že jsou nositelné buď jen v první půlce, nebo zas jen na konci. Celkově nabídka vkusných těhotenských věcí za rozumnou cenu mi přijde dost malá. A jinak tvořivé a jiné nasazení v těhotenství je myslím super, momentálně to mám taky tak, ale znám i ten útlum a to mi příjemné nebylo. Užívejte těhotenství :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamilo přesně tak. Těhu džíny, co jsem měla na začátku mě už teď docela škrtí. Teď sháním krátké šaty a nějak jsem to taky zakřikla :-/. Také přeju pohodové těhotenství s velkým finále přesně podle představ ;-)

      Vymazat
  4. Mooc pěkné... mám tři zkušenosti s těhotenskou módou, naštěstí mám všechny děti podzimní:-) Musím říct, na oblečení super termín. Jediné fakt těhotenské věci, co jsem měla, byly kalhoty, jinak jsem nosila volné topy, moje oblíbené "empíry" - takže šaty a topy přestřihlé pod prsy. Větší svetry. Unosila jsem i spoustu svého normálního oblečení. Zimní věci jsem naštěstí pořizovat nemusela. Ale co se týká nákupů v obchodech, pamatuju si, jak jsem si říkala - mezi dětma věkový rozdíl 6 let, ale nabídka těhotenské módy pořád stejná - děsná:-) (nejsem z Prahy:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani určitě. I když módní řetězce se docela začínají snažit. Jsem zvědavá, jestli si něco schovám na to další a unosím to ještě :-).

      Krásné dny a děkuji za návštěvu.

      Vymazat
  5. Já si na začátku pořídila těhotenské džíny, ale dalo se je nosit jen chvíli, pak už byl i ten nízký pas nesnesitelně tlačivý. Pak zimní kabát, což byla asi nejdražší investice. A nakonec tílko. K tomu dvě podprsenky a tím mé nákupy končí. Jsem v 8. měsíci a už mi přijde zbytečné cokoliv kupovat, takže přežívám na legínách a volnějších tričkách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé teď jsem o těch džínách přesně psala, že už mě tlačí taky :-D. To je ale paráda, že už nic dalšího není třeba. Já mám pořád pocit, že nic na sebe nemám :-). Držím palce až do konce :-*

      Vymazat
  6. Mňa jednoznačne najviac zaujala dlhá vesta, tá je skvelá! :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ta je a musím si pospíšit, nebo nebude!!!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.