B-Day girl

Letošní rok je u mě ve znamení trojek a velkých událostí. Aby toho nebylo málo, ve čtvrtek se ke třetímu výročí svatby přidá ještě trojka k nule. Strašně to letí! A i když si už opravdu nemám důvod cokoliv přát, přesto na mě moji nejbližší myslí...

Slavili jsme už v neděli s předstihem. Byl trošku problém s dortem (paní cukrářka změnila kompozici podle sebe, což bych samozřejmě nepřežila), zkazila jsem ségře překvapení pro mě - z Typolandu jsme obě objednaly téměř stejné nafukovací číslice a písmenka (prostě mě dokonale zná a já bych jí měla víc důvěřovat) a v Designville museli přebalovat do stejných krabiček svícny, protože jsou jako překvapení přeci pro mě (je úžasné, do jakých detailů mi obě strany chtěli udělat radost, Katko děkuju :-)).

Vše mě tak moc potěšilo a nakonec dopadlo úplně skvěle. A co se ukrývá v designových krabičkách vyfotím zase příště. Mezitím můžete hádat nebo mrknout na Dejmidarek.cz, díky kterému se neomylně a s velkou radostí obdarovává už celá naše rodina ;-).

Tak všem májovým blížencům vše nej!
Pa Šárka



50 komentářů

  1. Přeji vše nej nej a ať vše ve vašem životě dopadá skvěle.
    I já jsem blíženec, ale červnový.
    Dort je přenádherný!!!
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuju za přání i za pochvalu netradičního dortu a předem také přeji jen to nej!!!

      Vymazat
  2. Šárko, to je krásný věk! Já když jsem slavila třicet, tak jsem na oslavě oznamovala tu velkou novinu, že čekám prvního potomka :-) za 14 dní mu bude osm. No, pěkně to utíká! Tak hlavně hodně zdraví všem a gratuluju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Báro, jak tak koukám, je pro spoustu žen opravdu zlomová :-). Moc děkuju a posílám pozdravy.

      Vymazat
  3. Všechno nejlepší! I já jsem blíženec, ale červnový a s jinou lichou číslicí na začátku....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paráda a také tedy jen to nej nej! :-)

      Vymazat
  4. :) a to jsem si myslela že jsem mladší než ty Šárko :D. Tak pěkné narozeniny přeji a hodně zdraví a lásky :). Já mám narozky přesně za týden ;)

    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A sakra Marti, tak to nevím, jestli je dobře nebo špatně :-D. Moc děkuju a rovněž blahopřeju předem, ať žijí blíženci ;-)

      Vymazat
    2. :-D já to myslela spíše k sobě, že už hold nejsem ta nejmladší. To si uvědomuju čím dál více. Ach jo :)

      Vymazat
  5. Všechno nejlepší! Tenhle rok bude teprv zajímavej!:)) Já mám 30 za rok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci děkuju a jsem zvědavá, jestli taky přinese 30 nějaký příjemný zlom :-D ;-).

      Vymazat
  6. Všechno NEEEJ!!! Já jsem třicátiny trávila v Hong Kongu pracovně a ani jsem to nestihla oslavit... ale taky byly zlomové a tenkrát jsem otěhotněla... užij si to parádně!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, koukám, že třicítka je pro většinu žen šťastný rok :-). A Honk Kong taky parádní i když pracovní! ;-)

      Vymazat
  7. jéé, Šári ty jsi mládě :) . tak všechno nejlepší !

    OdpovědětVymazat
  8. Předem přeji krásné narozeniny a vše nejlepší! Dort a číslice jsou PERFEKTNÍ!

    OdpovědětVymazat
  9. Mila Sarko, vse nej nej.. krasne kulatiny :-)
    R

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emo vítej a díky za přání i návštěvu.

      Vymazat
  10. Ahoj Šárko,tak to přeji,ač dopředu se nemá,všechno nej.Ja narozeniny a stejny vek "prodělala" minule pondělí a dojmy z dárku jsem měla podobne...a to oslava mne čeká až teď v sobotu.Tak si dam jednou i za tebe,papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni ahoj, dne D jsem se úspěšně dožila, tak snad dobrý :-D. Pane jo, to je paráda! Také přeju jen to nej, splněná přání a hodně zdravíčka :-*

      Vymazat
  11. Všechno nejlepší, Šárko! Máme ten nejhezčí věk!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani určitě, nemůžu si stěžovat ;-). Díky!

      Vymazat
  12. Šárko přidám se ke gratulantům s informací, že když mě bylo 30 byla jsem čerstvě půl roku maminkou Adama, bydleli jsme v paneláku a přestavovali mlýn, celý to bylo tenkrát obrovský chaoz, ale ty to máš zmáknutý. Tak všechno nejlepší a ten nej dáreček si brzy nadělíš sama:-)!
    Myslím na tebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci dekuju! Je to sranda, ja jsem si rikala, ze jste to meli tak nejak podobne dobre chaoticke! :-D. Zmaknute nevim, ani jestli vubec vse stihneme, ale co, co bude, to bude ;-).
      PS: jsem zvedava, jestli te taky takhle douenu! :-D Spoustu energie a at je vse v pohode, papa

      Vymazat
  13. Krásný věk - přeju jen to nej, Šári!

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Šárko, všechno nejlepší! :) Ani jsem si neuvědomila, že slavíme narozeniny obě 28., my jsme si Málinku nadělili necelé dva měsíce před mou třicítkou a zrovna dnes jsme si říkali, že teď to bude hezky po těch dvou letech, takže do čtyřicítky bude veselo... ;) Krásný narozeninový týden i Tobě, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru to nema chybu, musim si to zapamatovat! Moc dekuju, taky preju jen to nej a hlavne nejvic zdravicka pro Tebe i mimi :-*

      Vymazat
  15. Sarko, preju krasne narozeniny.

    OdpovědětVymazat
  16. Šári, všechno nejlepší k tvým kulatinám (které ti tak trochu závidím, protože mě už letos bude o jednu destíku navíc). Přebalení svícnů byla drobnost a doufám, že Ti budou dělat radost! Ale ta největší letošní radost tě teprve čeká, tak držím plečky, ať všechno běží, jak má! Krásné dny, Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kato dekuju! Myslim, ze po zhodnoceni tvych zivotnich uspechu i ta ctyrka vypada skvele! ;-) Uz se moc tesim, az svicny zabydlim v novem, ale ty mlynky hlavne ze jo! :-D

      Vymazat
  17. Já je oslavila v prosinci a ani s trojkou na začátku se nic nezměnilo ;-) Přeji vše nej,hlavně zdraví a ať si šťastná..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anicko paradni zprava! :-D a pokud jo, jen at k lepsimu. Dekuju a zdravim

      Vymazat
  18. Krásné narozeniny a ať se daří 🎉🍷🍰💐😀

    OdpovědětVymazat
  19. Šárko, přeji všechno nej k narozeninám!
    Měj pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  20. Jé, tak šedý dort jsem ještě neviděla. Nádherné růže! (ty živé). Také moc, moc přeju vše nejlepší a splnění všech přání!
    V.

    OdpovědětVymazat
  21. Milá Šárka, z celého srdca Ti želám len to najlepšie. Veľa zdravia, lásky a rodinnej pohody. Andrea

    OdpovědětVymazat
  22. Šárko, všechno nejlepší přeji! :)) A dort vypadá opravdu krásně :)

    OdpovědětVymazat
  23. Všechno nej, nej Šári ke krásným 30.narozeninám. Hlavně hodně zdraví, štěstí, pohody, ať se splní všechna přání. A jak napsala již Lucie, ten nejdůležitější a nejkrásnější dárek na "Tebe" (dovolím si tykat) teprve čeká ;-) I já si před 8lety nadělila pár měsíců před 30. malou princeznu a letos v srpnu čekáme na druhou :-) Lucie

    OdpovědětVymazat
  24. Krásné!
    A přeji dodatečně vše nejlepší a nejkrásnější a nejbáječnější, prostě samou radost a důvody k úsměvu =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  25. Ten dortík vypadá opravdu parádně.. :-P Krásné narozeniny :-) LJ

    OdpovědětVymazat
  26. Hlásím se do řad blíženců (ovšem červnových) i gratulantů. Skoro se mi těch 33 blahopřejných komentářů nechce narušit, když to číslo k postu tak stylově sedí, ale stejně by to udělal někdo jiný...:-). Takže vše nej a díky za fajn blog! P.

    OdpovědětVymazat
  27. Šárko, přeji Ti, ať Ti vše vychází, tak jak si přeješ! PS: Těch blíženců je jak mraků, jelikož já tu svoji "30" slavím právě dnes ;-) Krásné dny, Katka

    OdpovědětVymazat
  28. Šárko, přeji ti k narozeninám jen to krásné, spoustu lásky a nejkrásnější dárek si brzy nadělíš sama <3

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.