Nová kolekce / New collection

Vy, kteří mě sledujete nejen na blogu už asi víte, že k mým designovým plakátům přibyla nová mini kolekce. O Vánocích jsem měla tvořivou a vzniklo opět několik dalších kousků. První z nich mají název Typography, protože se jedná o graficky stylizovaná mně čtyři blízká slova nesoucí se na vlně kreativity, minimalismu a jednoduchosti...

Novou kolekci naleznete na mamaisonblanche.cz, Fleru i na mém novém profilu na ArtBe, kde navíc můžete nakupovat zcela bez poštovného. Určitě vymyslím opět i njakou giveaway! Když se vám bude chtít, napište mi proto nejdříve, který z motivů (nebo celý set pohlednic) byste si přáli mít doma. 

Zatím můžete ale soutěžit o moje produkty také na blogu Vintagelover u Moniky, Maison de Plaisance u Sandry, a již brzy také na Rêve de vivre u Andrejky, Mode de Boulangerie u Oliv a na My One Way u Martiny.

Takže srdečně vás zveme a holkám moc děkuji za tuto možnost!
Hezký aprílový den všem.

Plakát Diamond ZDE, pohlednice Ylva Skarp TADY a ozdobu diamant Bloomingville najdete TU

http://artbe.cz/vylohy/ma-maison-blanche/pohlednice-typography-set-4-ks/

8 komentářů

  1. krásné moc! A na tom betonovém podkladě jim to moc sluší... Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko moc díky, mám radost, že se líbí!

      Vymazat
  2. Krásné novinky! A moc děkuju za Marble Cross, už čeká jen na to, než ho umístím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru také děkuju, určitě mu to bude u vás slušet ;-)

      Vymazat
  3. Přeji taky krásný apríl :-)). Moc pěkné věcičky stejně jako celý blog. Díky za návštěvu na mém blogu. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko, já od té doby, co jsem zhlédla novinky na Fleru, nemůžu spát ;-). Plakát Minimalism je jasný, bez toho se neobejdu, a sbírku pohlednic také hodlám rozšířit ;-)
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Veroniko,
      tak to mám radost, že se líbí!
      Hezké Velikonoce přeju a děkuju za návštěvu :-*

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.