DW doma / DW at home

Nový model Daniel Wellington hodinek je doma! Opět rychle doručeno a uloženo v elegantní kožené krabičce. A znovu jsem se přesvědčila, jak neumím odhadnout velikost. Classy St Mawes jsou oproti mým prvním pánským Classic Sheffield minimálně poloviční. Jenže jsou díky stříbrnému ciferníku vykládanému kamínky tááák něžné a ženské!

Na hnědou barvu mám totiž zálusk letošní léto, minimálně kvůli tmavě modrým maternity maxi šatům. Jen ještě k nim sehnat pohodlné kožené pantofle či sandálky ideálně bez složitého zapínání. Nevíte o nějakých? :-)

Hezký večer a i během celého května si na www.danielwellington.com můžete udělat radost 15% slevovým kódem DW_mamaisonblanche také ;-).

Šárka



8 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Baru pripominaji mi Tvuj styl, slusely by Ti ;-)

      Vymazat
  2. My jsme fakt blíženci. Mám několik hodinek Triwa a u většiny jsem čuměla, jak je ten ciferník malý a že, nevím proč, jsem měla pocit, že bude minimálně dvakrát větší! :D :D Ikdyž si většinou všechno měřím a koukám na popisky a máchám pravítkem a přirovnávám..... ;) Tvé nové DW jsou tuze krásné, kamínky, ty tomu dodaly! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme blizenci! :-D Pravitko pouzivam uplne stejne a je mi to prd platny! Jj, jsou uplny opak, mam radost. Krasny den Oliiiii

      Vymazat
  3. Tak tyhle jsou vážně šmrncovní, něžný, klasický... Hmmm, to jsem neměla vidět:).

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko, hodinky nádherné.... Sandálky, co třeba tyto, ale zapínání teda mají. No, já mám oba kluky letní a poslední měsíc jsem se narvala jen do žabek :-D http://damske-boty.zoot.cz/sandaly/hnede-kozene-sandale-vagabond-minho

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sari dekuju i za tip! Bohuzel mi uz ted otekaji nohy, zadna hruza, ale par kilo na vuc mam take, takze se obavam ze na vsechny nasyslene sandalky letos zapomenu a budu rada za pohodlne pantofle :-D

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.