Do kuchyně / For the kitchen

Neodolala jsem nové plechové dóze z kolekce Nordic Forest od By Nord s dekorem černobílých kmenů břízy, kterou bych ráda doplnila i dalšími doplňky od této úžasné značky. Chtěla jsem ji na novou kuchyňskou linku pro mého drahého na třtinový cukr. Sice jsem udělala dobře, že jsem objednala hned, protože byla okamžitě pryč, ale občas neumím odhadnout velikost. A tak je trochu víc větší a musím pro ni zřejmě vymyslet jiné využití. Možná do ni uskladním na všechny moje oblíbené sypané čaje od Nicolase Vahého.

Ale je nádherná, stejně jako mosazné lžičky Brass od Ferm Living, jenž jsem teď použila na styling pracovny pro blog Nordic Day (TADY) a nemůžu se rozhodnout, jestli si tento skvostný kousek dopřát nebo ne. No určitě to znáte taky. Takže dnes jen taková malá oddychovka, než se mi podaří vyfotit zase něco většího či z nových místností, úspěšně se totiž s rekonstrukcí blížíme do konce ;-).

Hezké odpoledne všem.




8 komentářů

  1. Šárko, jsou úžasné, objednala jsem všechny, ještě než se objevily na Nordic day. Taky mě překvapila jejich velikost, myslela jsem, že budou menší. Ta největší je obrovská. Ještě je mám pořád prázdné, ty větší jen tak vystavené na polici a teprve uvidím, co do nich... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru vím a nedivím se a jsem zvědavá, jak je využiješ ;-). Mnoho pozdravů oběma :-*

      Vymazat
  2. Zbláznila jsem se do dekoru břízy!!! <3 O těch lžičkách ani nemluvím, ale copak kradu, abych dělala jednu objednávku týdně???! :D :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha moje mila, lepe jsi ti napsat nemohla. Videla bych to ale na loupezny vylet do Brna!!! :-D

      Vymazat
    2. Jsem pro každou špatnost! Kam zamkneme Martinu? :D ;)

      Vymazat
  3. Břízu teda taky můžu! Dóza je nádherná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vim vim, inspirace z prirody je proste nejkrasnejsi! Zdravim Baro :-*

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.