Čisto / Tidy

Už mi dává zabrat spoustu obyčejných činností. Sezení u počítače, spánek i úklid. A tak se snažím víc hýbat, odpočívat i přes den a uklízet pravidelně. Mám na očích jen ty nej kousky a ty nepotřebné dávám pryč. Stejně tak jako nové věci ráda nakupuju, těch starých se i ráda zbavuju. Protože méně je více, energie musí proudit a ten pocit lehkosti potom stojí prostě za to.

V naší obývací části teď mám jen můj oblíbený cross a chlupatý polštář Blanc, vzdušný akrylový tác Square od House Doctor a stále místo měnící černý drátěný a mramorový diamant od Bloomingville. A všude kolem bílou se špetkou zeleně - tentokrát v podobě malého cypřiše - neznám víc svěží a krásnější zelenou!

Co vy, taky se (nejen) na jaře zbavujete nepotřebného nebo naopak děláte zásoby na horší časy? :-)



A na závěr ještě jedna malá prosbička. Soutěžím s e-shopem designville.cz o nádhernou lampičku Milk, a pokud byste mě chtěli podpořit, můžete dát lajk mojí nástěnce TADY :-).


Děkuji a přeji vám báječný víkend, i když bude uklízecí!

Šárka

16 komentářů

  1. Celý můj život je schovávat na lepší časy! Ale ať nepřeháním, i se zbavuju a ten pocit, že můžu dýchat je vážně k nezaplacení! :))) Krásné to máte!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani je fakt tezke odolavat, s necim se taky nechci rozloucit. Jen si uchovat tu spravnou rovnovahu ;-). Dekuju a pekny vikend!

      Vymazat
  2. Šárko, Ty to máš vždycky tak krásné, čisté, miluji ten minimalismus u Tebe. Jen si často říkám, kam dáváš všechny ty ostatní věci, dekorace se u Tebe často mění, to opravdu věci hned posíláš dál anebo máte velké a dobře řešené úložné prostory? My tu máme pořád spoustu těch barevných 'krámů', které prostě vypadají, že s nimi žádného čistého minimalismu dosáhnout nelze - knihy, CD, hračky... Je ale pravda, že máme maličké 2+kk, spoustu zájmů a malou, tím pochopitelně i víc věcí. Hračky téměř nekupujeme, ale jsou tu narozeniny, svátky a Vánoce a tak věci pořád přibývají. Poslední dobou často vyhazuji a posílám dál, chtěla bych toho tu čím dál tím míň, ale pořád je to tak nějak stejné.
    Jedno mě ale žití v malinkém bytě naučilo velmi dobře a to je pořádně plánovat nový dům s velkou kuchyní, samostatným velkým špajzem, komorou na pračku, sušičku a špinavé prádlo, šatnou a samostatnou pracovnou. Nejsem 'syslící' typ, ale je mi jasné, že s velkou rodinou, kterou si přejeme, budeme zkrátka místo a úložné prostory a místnosti potřebovat, abychom v novém domově mohli mít zároveň vzdušně, čistě a hezky. ;)
    Ty to máš překrásné a jsi mi stálou inspirací, pa Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru moc moc dekuju, prave mame ohromny dum, ale uloznych prostor minimum. Navic diky rekonstrukci jsem musela spoustu veci dat na pudu a nechat si jen to nejnitnejsi. Ted me prave ceka velka cistka se stejovanim do noveho, kde bych chtela spoustu veci poslat dal, prestat treba pouzivat stare rucniky, vybalit to nove a nechat si opravdu jen to nej a potrebne. Presne jak pises, do noveho jsme taky naplanovali dostatek uloznych prostor s maximalnim vyuzitim. Doufam ze mi neboudou k sysleni, ale naopak k udrzovni poradku. Uz aby to bylo, vid? ;-)
      Opatrujte se a krasny vikend!

      Vymazat
  3. Šárko, máte to doma moc krásné! :)) Já jsem dřív schovávala snad všechno, teď jsem na tom tak, že se snažím nepotřebné věci co nejvíc vyhazovat. Ale narážím tu na svého přítele, který je zase takový "sběratel" a syslí spoustu věcí...Byt máme malý, takže se mu tam naštěstí tolik věcí nevejde :))
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi no pár koutečků stále zatím :-). Taky vyhazuju nebo dávám dál. To je ale právě výhoda bytu malého a někdy fakt velká! :-D
      Pohodový víkend i k Vám.

      Vymazat
  4. Já bych měla taky nejradši plno dekorací, ale na 35m2 to moc nejde:) Takže se neustále snažím udržovat jednoduchou barevnost a čistotu. A doufám, že snad někdy budu mít lepší pole působosti...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet ale zase to člověka nutí asi víc přemýšlet, mít doma jen to nej, nehromadit nepotřebné a hlavně se pak skvěle uklízí. Ale samozřejmě přeji to větší pole působnosti ;-).

      Vymazat
  5. Ten chlupatý polštář je naprosto senzační:) jen škoda, že je tak drahý :/
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Patří mezi moje nejoblíbenější a nadčasové kousky. Pravda je, i když na skandinávský design ještě docela zlatý střed ;-)

      Vymazat
  6. Nádhera :o). Já mám poslední dobou právě to "zbavovací se" období. A vždycky, když nějaká věc putuje z bytu pryč mám strašnou radost :D. Ještě, že byt nemáme úplně velký a zbytečné krámy se sem prostě nevejdou... I když... Taky by se tu sem tam něco našlo, ale postupně redukuji ;o).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deniso to je opravdu výhoda! :-) Někdy se musí člověk přemlouvat déle, taky to znám ;-). Děkuju za pochvalu i návštěvu, krásné jaro...

      Vymazat
  7. Šári, nádhera, moc krásné fotky ...... držím pěsti v soutěži, ta lampa je úžasná !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko, opět krásný styling! S tou čistotou prostoru to teď cítím naprosto stejně. Dřív jsem se ráda obklopovala všemi krásnými věcmi a potřebovala jsem je mít stále na očích a to nejlépe všechny. Nyní mám spíše potřebu nechat na očích jen to NEJ. Čili úložné prostory (a že jich je) jsou zaplněny krabicemi s dekoracemi. Třeba zas jednou přijde jejich čas... Kdo ví... PA, Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko jéééé, bude bloooog! já mám takovou radost!!!! Já mám také skříň na dekorace, kam schovávám, co zrovna vystaveno nemám a nehodlám likvidovat, ale tak mě to stále baví :-). Díky za pochvalu a moc se těším!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.