Bílá vestavěná skříň / White wardrobe

Často mi píšete, ať fotím. A i když mi přijde, že už není téměř co, dnes jsem fotila. Mám totiž kromě nového jarního kabátu také nové dveře na vestavěnou skříň! Sice zatím bez úchytek (nemůžeme se shodnout, jaké), bez obložky (není na ni čas), ale hlavně je vše včetně oblečení konečně zakryto.

Dveře měly být původně světle šedé, jenže nakonec opět zvítězila bílá a matný stříkaný povrch. Klidně bych je nechala i bez těch úchytek, jen kdyby šly lépe otevírat. No a šedý mám pro změnu ten trenčkot. Ten je zase zavinovací, abych se do něj v pohodě vešla s bříškem i příští rok bez. Nakonec pro změnu vyhrálo zase mango.com a přiznám se, že takhle sofistikovaný kousek v mém šatníku zatím chyběl. Tak doufám, že bude stejně nadčasový, jako ty dveře nové dveře :-).

Průhled do ložnice je focený z naší sedačky. Hned vedle mám svou pracovnu, do které jsem postavila dříve ležící Ikea regál a mám v něm část MMB tiskovin. Tak skromný prostor stále obýváme, i když se to již brzy  změní. Proto často měním dekorace alespoň tady. Přibylo tu třeba nové kvítí v keramickém květníku Vietnam od Tine K Home, pohlednice z mojí nové kolekce Typography v mramorovém rámečku od sestry, nebo můj oblíbený porcelán Design Letters, který ráda nechávám na očích.

Tak doufám, že jsem vás alespoň trošku uspokojila. Mě můj drahý novými dveřmi vlastní výroby na chvilku (?) určitě...

Mějte se fajn!

Prkénko Triangles Ferm Living, transparentní box House Doctor a mramorový jehlan Bloomingville v regálu z www.nordicday.cz


25 komentářů

  1. Nejkrásnější! Jsi talent! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. To voní i z fotek :) krásné, čisté, elegantní... máš moc šikovného muže! paaa, těším se na setkání :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radi dekuju, hlavne aby se dal projevoval :-D! Taky se tesim a pusu posilam, paa

      Vymazat
  3. Naaaadhera!! Presne nad takovouto skříni ted premyslim do sve pracovny :-) oprabdu povedené!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko dekujeme! Tak to se tesim na vysledek ;-)

      Vymazat
  4. Krásné fotky jako vždy a ten trenčkot je opravdu parádní! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc dekuju, jen se ho jeste musim naucit nosit :-D

      Vymazat
  5. děkujeme za fotečky,jsou nádhernééé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko ja tez i za milou navstevu :-)

      Vymazat
  6. Skříň má dveře, hip hip hurá =), jsem rád, že jsi se konečně dočkala =) a výsledek je fakt perfektní!!

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ja tez a mam radist, ze se libi, dekuju ;-)

      Vymazat
  7. Skříň super, stolek z Ikea skvělý nápad ty nožky, většinou se to dělá u trojnožky, ale na těch schůdkách to vypadá úchvatně... Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko dekuju. Jj, dela se to ted u zidli i stolu, tak jsem si rikala, aby ani stolicka nevypadala nudne ;-)

      Vymazat
  8. Hezky se to u vás doma rýsuje Šárko!
    A ten trenčkot je moc hezký. taky tam ráda nakupuju.
    Hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko rysuje, cim dal rychleji, mam radost. Mas super styl ;-). Zdravim!

      Vymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Šárko, nádhera, obdivuji Vás, vše máte krásně do detailu sladěné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je Jani dekuju, no snazim se, ale zdaleka jsete hotovo neni. Krasny den.

      Vymazat
  11. Šárko,jsi neuvěřitelně šikovná,krása.Působí to vzdušně ale přesto ne chladně.Kabát je hezký.PS:Máš super fitky na instagramu,hlavně ty s bříškem.Držím Ti pěsti,vlastně vám.Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni dekuju, to me moc tesi! A i dik za podporu, jarni pozdravy posilam :-*

      Vymazat
  12. Tá bielo-čierna kombinácia je naozaj veľmi, veľmi pekná. Aj keď som skôr na farebný interiér, tomuto dizajnu sa nedá povedať iné, že krásne, útulné, čisté, vzdušné. Tá fotka kde vidno vpredu poličky, potom skrine, , čierna stolička, načo chváliť, proste pekný záber.

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý den, Šárko, skříň dopadla opravdu nádherně!! Já jsem řešila podobný problém s úchytkami a nakonec jsme koupili v IKEA jednoduchý otevírací mechanismus a dveře se otevírají pouze lehkým zatlačením. Po třech letech fungují stále dobře a úchytky nám nijak nechybí. Bohužel teď nejsem schopná na stránkách IKEA dohledat, o jaký výrobek se přesně jednalo, ale pokud byste měla zájem, zkusím se podívat po účtence. Zdravím, Jitka

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.