OOTD

Tak moje nové hodinky Daniel Wellington konečně dorazily, a jak jsem slíbila, přikládám pár fotek s mým nejoblíbenějším předjarním outfitem. Stejně jako v interiéru mě teď i na oblečení láká něžná růžovošedá kombinace.

Ale zpět k hodinkám. Vybrala jsem nakonec klasický pánský model Classic Sheffield, protože se mi líbí větší hodinky a Ejvi na svém blogu mě též přesvědčila. Barvu Rose Gold, protože stále nosím žluté zlato a design je tak jemný, že se v pohodě k tomuto odstínu hodí. Mám z nich velkou radost, je to opět něco jiného, nadčasového a i když jsou opravdu velké a musí se mi ještě trošku ochodit řemínek, aby na ruce lépe držely, jsem moc spokojená. A potřebuju je taky nařídit, bohužel do půl šesté u nás ještě takhle krásně vidět není... :-)

Pokud po Daniel Wellington hodinkách také toužíte, můžete stále ještě do 15. 3. využít 15% slevu na stránkách www.danielwellington.com po zadání VIP kódu "mamaisonblanche". Poštovné je zdarma a do tří dnů jsou doma!

Užívejte předjarního sluníčka a příště snad kromě kousku nové dlažby a nových dveří k mému šatníku přidám více ;-).

Dobrou noc.


8 komentářů

  1. Jsou fakt krásný... A koukám, že kdo je nemá, jako by nebyl:). Hezký den, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci to je pravda. Právě proto jsem se rozhodla, že si vyberu jiné. Jenže pak mi napsali z DW a nešlo odolat, nakonec jsem spokojená moc ;-). Hezký víkend!

      Vymazat
    2. Jsou úžasný a ty jsi vybrala skvěle! Šla bych do stejných.

      Vymazat
  2. Jsou opravdu TOP, já je mám zrovna dnes na ruce taky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Šári, prosím tě, je to tenhle kabátek? Děkuji, jsem otravná, otravuji i na IG http://damske-obleceni.zoot.cz/bundy-kabaty-saka/kabaty/pastelove-ruzovy-kabat-only-katu. Krásný víkend přeji, Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Šárka, tak teraz neviem, čo som tento príspevok prehliadla alebo čo. Hodinky sú krásne, veľmi jednoduché, ale ako správne píšeš tým pádom nadčasové. Ja mám tiež jedny také nadčasové od CK a ten kabátik je s tou šedou dokokonalý. Andrea

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.