Novinky / New in

S Nordic Day jsem minulý týden oslavila 3. narozeniny, nákupem, jak jinak :-). Stále si pamatuju, když mi Martina tenkrát volala, že je to děsně tajné, a že připravuje nový e-shop. Úplně jiný než Bella Rose a první svého druhu u nás přesně v době, kdy jsem se do nordic stylu po mém romantickém období absolutně zbláznila. A tak mám po delší době a na delší dobu opět radost z několika báječných novinek a kousků, po kterých jsem toužila už dlouho, nešlo odolat!

Stále mě baví mramorové doplňky, proto zvítězila originální dekorace z mramoru Light Grey od House Doctor. Stejně tak zlatá barva. Ke skřipcům od Hay tak přibyla ve stejném designu praktická dávkovací lžička s klipsem od Nicolase Vahého, kterou si hned připnu na sáček s jeho lahodným sypaným čajem. Ve zlaté barvě je také set kancelářských klipsů, na moje pohlednice, plakáty a další dekorace, jenž by se měly v budoucnu vyjímat na nové nástěnce. Neodolala jsem rovněž velkému šedému hrubě pletenému přehozu od By Nord. Je prostě kvalitním, praktickým a nadčasovým kouskem a už se těším, až vám ho vyfotím v ložnici s novým povlečením. Vzoru s názvem The Grid jsem propadla i já, plus mám slabost pro nejrůznější malé úložné boxy a košíky. Tak se mi podařilo ukořistit poslední kousek nádherného ručně potištěného textilního košíku od Ferm Living z organické bavlny. A nakonec náhradní nápň do difuzéru Compagnie de Provence s mou nejoblíbenější vůní Anýz a Pačuli, která u nás doma už prost nesmí chybět...

Uf, část mého wishlistu odškrtnuta :-). A co vy, jaký je váš poslední nejoblíbenější ulovený doplněk do vašeho domova?

Napište, když se vám bude chtít, a brzy paa.


13 komentářů

  1. Šárka moja, krásne kúsky si si opäť nakúpila. Všetko dokonalosť sama. Nádhera. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko tesi me, ze se Ti libi! Tezko se odolava, vsak to znas ;-)
      Mnoho pozdravu

      Vymazat
  2. Poslední kousek je zatím malý porcelánový tácek s printem mramoru z H&M a porcelánový ananas (konečně!!) =)
    Ty skřipce mě lákají, dá se s nima vyhrát..dík za tip a prima den ^_^
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je o tom mi ani nemluv, tacek uz mam, jeste bych brala poharek. A ananas je luxusni, super vyber!
      Krasny vecer a ja diky za milou navstevu :-*

      Vymazat
  3. Šári, super volba ..... moc krásné kousky !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé kousky!Musím do obchůdku mrknout.měsíc jsem tam nekoukla .-)Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verko ted bylo skvele, ze byla narozeninova akce. Ale zase bude i spousty novinek. Proste nekonecny pribeh! :-)

      Vymazat
  5. Nordic day je supr!! A ty zlaté kancelářské klipsy... och! nemůžu se vynadívat. :) Takové stylové blbiny bych láskou snědl :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže dobrý den! :-) jj, souhlasím, taky ujíždím na těhle drobnostech ;-)

      Vymazat
  6. Šári, krásný nákup! Hlavně ten košík a zlaté klipsy, ty se mi líbí moc... :))
    Krásný den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi to jsem ráda! Krásný víkend a díky za návštěvu :-)

      Vymazat
  7. My se před týdnem stěhovali a neměli jsme vůbec nic, takže jsme vzali IKEA útokem. Ale můj oblíbený NEWIN je trofej jelínka, kterou jsme nastříkali na zlato a krásně nám zdobí byt! Moc by se k němu hodily ty zlaté svorky :D

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.