Největší novinka / The best news

Jak už jsem psala na začátku tohoto roku, rok 2015 je pro mě plný změn. Plánovaných i neplánovaných, a přesto báječných. Kromě změny mého e-shopu, jsem také plánovala změnu ložnice s novou komodou a toaletním stolkem. Místo toho tam zanedlouho břibude malá postýlka s přebalovacím pultem...

Několik nepoužitelných měsíců už mám úspěšně za sebou a těch více použitelných dočasně před sebou. Naivně jsem si myslela, že si dám se všemi těmi změnami na chvíli pokoj, jenže nedala. Pracuji na nové kolekci, úspěšně završujeme naši nekonečnou rekonstrukci a mám nejvyšší čas začít nakupovat výbavičku.

Představu mám celkem jasnou - bílá, černá, šedá jako základ oživený především pastelově mintovou. Geometrické vzory, jednoduché motivy a monochromatické kombinace. Prostě můj milovaný skandinávský a nordic styl v dětském podání, který ještě stále není úplně jednoduché sehnat a hlavně jej obhájit obzvlášť v rámci příbuzenstva :-). Ale je to pro mě opět další skvělá výzva, jak dělat věci trochu jinak i nejen co se toho vizuálního stylu týče. Protože bych si zároveň moc přála, aby moje nová cesta byla co nejpřirozenější a propojená s přírodou, jak jen to půjde... Taky jsem se kdysi zavázala, že až "to" jednou přijde, tak se z mého blogu nestane baby blog, a že budu blogovat o všem novém dál, jak jen to bude fyzicky i psychicky možné :-).

Takže tady je výběr mých nej kousků pro miminko, ke kterým doufám přibude ještě více z nové dětské kolekce Bloomingville (kterou prý Martina objednala kvůli mě :-D), nové plakáty pro děti a dupačky s cute potiskem, jenž bych si ráda navrhla a vyrobila sama, nebo kouzelné věci z dětského hezkého českého e-shopu od nejrůznějších tvůrců s názvem mamami.cz, o kterém vám již brzy napíšu více. A zároveň žádám všechny zkušené stylové mámy o tipy na všechno, co mi ještě chybí, budu moc ráda! Podle barev jistě poznáte, co a na koho je upřednostním ;-).

Tak, a už jen aby vše bylo včas hotovo a dobře dopadlo. Ale to si ještě pár měsíců počkám... Držte nám palce! Gratuluji, že jste dočetli až sem, slávu mým detektivům sledujícím Pinterest a Dej mi dárek, a pusu všem.

Vaše Šárka

48 komentářů

  1. Moc gratuluju :) hlavně ať jste zdraví.
    A těším se na občasnou fotku miminka ... myslím, že tvoje miminko bude mít super styl už od narození :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko dekuju, no uvidime. Mama predstavy ma, ale tezko rict, co si vybere :-D Mej se krasne!

      Vymazat
  2. Jé, to je krásná zpráva! Tak ať vše probíhá, jak má, a dny příští jsou jen krásné, slunečné a veselé!

    OdpovědětVymazat
  3. Blahopřeji!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ať vše dopadne co nejlépe a Vám i miminku se daří.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Peckaaa!!! Gratulujeme! A výběr je skvělý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc diky a hlavne za blog plny bejby inspirace, rada vyuziju! :-)

      Vymazat
  5. Tak už je to venku:) Držíme palce, ať jde všechno bez problémů až do zdárného konce (spíše začátku)! A moc děkujeme za milou zmínku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano. Priste bude vetsi a ja za krasne prani ;-)

      Vymazat
  6. Šárko, ze srdce gratuluji! Krásná zpráva!
    Dávej na sebe pozor a užívej si maminkovství!
    Pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Šárko, i já nemohu jinak, než moc pogratulovat!!! Už jsem to také tušila podle různých náznaků mezi řádky, a když mě v tom pinterest utvrdil, měla jsem ohromnou radost, moc Vám přeju, ať je vše ok a hlavně podle Vašich představ! A výběr pro miminko je úžasný, už na pinterestu jsem moc obdivovala!
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko velke diky, ano uhodla jste a inspiravi budu dale podporovat ;-). Krasne jaro a mnoho pozdravu

      Vymazat
  8. Šárko, ohromná gratulace! Výběr je perfektní. Heico houbu máme taky, děťátko jí bude milovat. A jako poměrně zkušená máma řeknu snad jen to, že miminko toho moc nepotřebuje, ale je třeba si to všechno okolo užít:-D. Drž se! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci velke diky! Jeste uvazuji nad Miffim, ale to zatim neni vubec dulezite ;-). A diky za tip i za podporu!

      Vymazat
    2. No u tý Heico si dej případně pozor na transformátor. Zrovna jí z toho důvodu máme v opravě:-D.

      Vymazat
  9. Najkrajsia sprava na svete....drzim prsty a tesim sa...

    OdpovědětVymazat
  10. Šárka, to sa moc teším. S prvým jarným dňom,úžasná správa od Teba. Výber vecí je nádherný a zrovna som aj ja na Pintereste pridala asi 3 obrázky detských izieb, ktoré ma zaujali svojou jednoduchosťou a farebnou kombináciou. Tak sa teš z nakupovania výbavičky, a hlavne si na seba dávaj pozor. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mila Andrejo, dekuji, inspirace neni nikdy dost. Dnes jsem konecne poslala balicek ;-) Krasne jaro

      Vymazat
  11. Milá Šárko, tak budeme výbavičku pořizovat 'spolu'. Moc blahopřeji! :* Krásné těhotenské dny, Veronika. :)
    PS: A kdy že má být ten očekávávaný den? U nás v září... ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Já to tak nějak tušila v kostech :) Velká gratulace Šárko, přeji aď jde vše jak po másle a moc si to užívejte...moc se těším na inspirace pro miminka a děti, u nas víc enež aktuální! Ješte jednou gratuluju a posílame s drakem pusu na dálku!:) Vendula

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Šárko gratuluji k těhotenství! Pohodové dny až do porodu přeji. L.

    OdpovědětVymazat
  14. Šárko,
    taky moc gratuluji... odpočívej a užívej si ... miminkovský výběr je super.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  15. Šárko, velmi gratuluji ♥ tajnůstkářko
    P.S: 21.3.2015 mám termín a čekáme druhé dítko

    OdpovědětVymazat
  16. Šárko tak to je nádherné. Já zrovna prožívám už naše 14ti denní štěstí. Těším se na tvoje dětské inspirace, bude se mi to hodit.

    pa Martina

    OdpovědětVymazat
  17. Šári, moc moc gratuluji! Kdy máš termín? Vypadá to, že na tom budem podobně :)

    Teru

    OdpovědětVymazat
  18. Šárko, držím palce i pěsti ať všechno běží, jak má. Máma jsem víc zkušená, jak stylová, tak ti dávám tip na trpělivost, klid v duši a nekonečnou lásku a nenech se tím mateřstvím převálcovat:-) Krásný BABY výběr, díky za houbu!

    OdpovědětVymazat
  19. No Sari, to je bombaaa!!! Neskutecne moc Ti blahopreji! Je to neco nepopsatelneho, vim o cem mluvim - muj 5ti tydenni poklad tu tu vrni vedle me ;-). Tak to uz by jsme to nase setkani nemeli dal odkladat, co? ;-)... Jinak krasny vyber vecicek jako vzdy, snazim se ladit do podobneho stylu a barvicek, bohuzel ja si na pokojicek budu muset jeste nejaky ten patek pockat, nase rekonstrukce je teprve na zacatku a nejspis bude stejne nekonecna, jako ta Vase :-). mej se krasne a moc si to uzivej!!!!

    OdpovědětVymazat
  20. Tak to je ta nejkrásnější zpráva, Šárko ♡ Moc gratuluju!!!

    OdpovědětVymazat
  21. Šárko, moc gratuluju! Ať vše běží, jak má:-) A výběr pro malýho je k sežrání:))

    OdpovědětVymazat
  22. ŠÁRI, AŤ SE VÁM DAŘÍ.
    ZASÍLÁM VELKOU GRATULACI.
    MĚJTE SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  23. Moc gratuluju!! Ráda bych číst články i o dětech ;) Taky bych tento rok ráda byla těhu.. ;)

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
  24. krásná zpráva ! přidávám se ke gratulantům a přeju jen to nejlepší. ať se tobě i miminku daří. :)

    OdpovědětVymazat
  25. Blahopřeji a držím palce ať jste všichni zdraví a spokojení! :o)

    OdpovědětVymazat
  26. moc gratulujeme ;) já užto své týdenní štěstí držím v náručí, jeto nejvíc!!!

    OdpovědětVymazat
  27. Jééé, Šárko, to je ta nejkrásnější novina!!! Moc blahopřeju a ať še probíhá co možná nejlépe:-)
    Posílám pozdrav od moře
    Tereza
    ourlifeontheseaside.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  28. Sice s požděním ale přeci - se také přidávám s gratulacemi! Barevné odstíny pro výbavičku znějí super! Už se těším na příspěvky 'po' :)

    OdpovědětVymazat
  29. Šári, to je úžasná zpráva !!!! moc, moc gratuluju !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  30. Gratuluji velice a těším se na stylové miminko! :)) Ať jste zdraví a máte se co možná nejlépe! Krásný den!

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.